• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 15:51 ]


    Your make-up is terrible

    Vesta schreef:
    Dat ligt er een beetje aan, bij de eerste keer plaatsen heb ik er best veel last van gehad, maar toen ik voor de tweede keer plaatsen ging heb ik nergens last van gehad.


    Wacht, wat, hoe werkt het precies? En is het duur, wordt het vergoed, hoe vaak moet je er een nieuwe inzetten?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ach, ik wil ook wel eens proberen hoe het is om een meisje te zijn. Maar als ik moet kiezen blijf ik toch liever een jongen. Ik wil al die maandelijkse problemen niet.


    Dat snap ik wel. Soms zou ik wel een toverstokje willen om de menstruaties mee weg te toveren zodat ik niet die vervelende prik in een spier hoef.


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ach, ik wil ook wel eens proberen hoe het is om een meisje te zijn. Maar als ik moet kiezen blijf ik toch liever een jongen. Ik wil al die maandelijkse problemen niet.


    Die maandelijkse problemen, ik weet dat sommige het vast erger dan mij zullen hebben maar ik word er iedere maand nog chagrijnig van. Toevallig had ik het er vandaag met iemand over.


    Physics is awesome

    Patholoog schreef:
    (...)

    Wacht, wat, hoe werkt het precies? En is het duur, wordt het vergoed, hoe vaak moet je er een nieuwe inzetten?


    Spiraaltje is een klein dingetje wat in je baarmoeder wordt geplaatst, degene die ik heb ( mirena ) mag 5 jaar blijven zitten en dan moet je terug komen voor een nieuwe.
    Qua vergoeding is verschillend, de eerste keer moest ik 175 euro betalen maar de tweede keer zat ie weer in mijn verzekeringspakket waardoor ik niks hoefde te betalen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zie Mitchell in dit topic en herinner me opeens wat hij zei toen ik hem meette met die lolly ;3

    Vesta schreef:
    (...)

    Spiraaltje is een klein dingetje wat in je baarmoeder wordt geplaatst, degene die ik heb ( mirena ) mag 5 jaar blijven zitten en dan moet je terug komen voor een nieuwe.
    Qua vergoeding is verschillend, de eerste keer moest ik 175 euro betalen maar de tweede keer zat ie weer in mijn verzekeringspakket waardoor ik niks hoefde te betalen.


    Welke soorten zijn er dan nog allemaal, of weet je niet?
    Ik zit er wel aan te denken om -als mijn vriend en ik gaan vrijen- een spiraaltje te nemen. En tegen die tijd kijk ik inderdaad ook wel of het in mijn pakket zit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ardina schreef:
    Ik zie Mitchell in dit topic en herinner me opeens wat hij zei toen ik hem meette met die lolly ;3


    Nu heb jij mij echt nieuwsgierig gemaakt, wat zei hij?


    Physics is awesome

    Patholoog schreef:
    (...)

    Welke soorten zijn er dan nog allemaal, of weet je niet?
    Ik zit er wel aan te denken om -als mijn vriend en ik gaan vrijen- een spiraaltje te nemen. En tegen die tijd kijk ik inderdaad ook wel of het in mijn pakket zit.


    De enige twee die ik ken zijn het koperspiraaltje en dan de Mirena, een hormoonhoudend spiraaltje. Meer zijn er, volgens mij, ook niet. Van het koperspiraaltje heb ik echt helemaal geen weet, maar de huisarts raadde mij toen ook meteen een Mirena aan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vesta schreef:
    (...)

    De enige twee die ik ken zijn het koperspiraaltje en dan de Mirena, een hormoonhoudend spiraaltje. Meer zijn er, volgens mij, ook niet. Van het koperspiraaltje heb ik echt helemaal geen weet, maar de huisarts raadde mij toen ook meteen een Mirena aan.


    Moet dat via de huisarts gaan? En kun je ten alle tijden een spiraaltje krijgen, of moet je eerst alle pillen geprobeerd hebben ofzo?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ardina schreef:
    Ik zie Mitchell in dit topic en herinner me opeens wat hij zei toen ik hem meette met die lolly ;3
    Eyes schreef:
    (...)

    Nu heb jij mij echt nieuwsgierig gemaakt, wat zei hij?

    Uuuuh, ik weet het niet meer... Was vast iets seksistisch.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vesta schreef:
    (...)

    De enige twee die ik ken zijn het koperspiraaltje en dan de Mirena, een hormoonhoudend spiraaltje. Meer zijn er, volgens mij, ook niet. Van het koperspiraaltje heb ik echt helemaal geen weet, maar de huisarts raadde mij toen ook meteen een Mirena aan.
    Het koperspiraaltje is een spiraaltje zonder hormonen. Is onder andere voor mensen die bv kanker hebben gehad waarvan de tumoren hormoongevoelig waren ;). Of als je andere problemen hebt die met hormonen enzo te maken hebben denk ik :p.

    Volgens mij heb je nog wel meer spiraaltjes die hormoonhoudend zijn.. met andere hormonen of andere hoeveelheid misschien.. maar ik heb geen idee :p daar heb ik verder geen verstand van.. weet alleen dat hierboven over dat koperspiraaltje ;p

    Patholoog schreef:
    (...)

    Moet dat via de huisarts gaan? En kun je ten alle tijden een spiraaltje krijgen, of moet je eerst alle pillen geprobeerd hebben ofzo?


    Ja, je moet via de huisarts een recept aanvragen. Eerst deden ze nog bij de huisarts zelf de spiraaltjes plaatsen, nu krijg je ook meteen een verwijzing mee voor de gynaecoloog omdat die het over hebben genomen.
    Ik weet niet of je ten alle tijden een spiraaltje kunt krijgen en volgens mij is het vanaf een bepaalde leeftijd, maar ook dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik was 18 toen ik hem liet plaatsen en drie maanden daarvoor bevallen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Galinda schreef:
    Nou, ik zou het stiekem toch wel fijn vinden om iemand te hebben die om je geeft :3


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    [230710 --> Morissette]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nikki wil je mij bij dominant zetten (cat) boven Mitchell