• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 15:51 ]


    Your make-up is terrible

    Patholoog schreef:
    Welk anticonceptiemiddel gebruiken jullie eigenlijk allemaal?


    Ik ben van de gewone pil naar de prikpil gegaan.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Ik ben van de gewone pil naar de prikpil gegaan.


    Wat is het verschil daartussen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik gebruik de pil, maar niet dat het nodig is.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Patholoog schreef:
    (...)

    Wat is het verschil daartussen?


    Het woord zegt het toch al? Prikpil.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Het woord zegt het toch al? Prikpil.


    Ik zie het niet?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Is een prikpil qua bescherming even betrouwbaar als de pil? En wat betekent het voor je hormoonschommelingen? Kan het veel impact hebben op je lichamelijke processen and shizzle of scheelt dat niet veel meer met de gewone pil?


    No growth of the heart is ever a waste

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik zie het niet?




    Een "pil" die je binnenkrijgt d.m.v. een prik in je bovenbeen.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2013 - 19:58 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Uchiha schreef:
    Is een prikpil qua bescherming even betrouwbaar als de pil? En wat betekent het voor je hormoonschommelingen? Kan het veel impact hebben op je lichamelijke processen and shizzle of scheelt dat niet veel meer met de gewone pil?


    Ik had twee jaar geleden daar biologielessen over en volgens mij zei die man dat het even betrouwbaar was :Y) Maar dat kun je beter even googelen/overleggen met huisarts. De werking is voor de rest volgens mij gewoon hetzelfde.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik slik zelf ook de pil, niet dat ik het nodig heb haha :p maar meer om mijn menstruatie onder controle te krijgen, aangezien ik het altijd heel heftig was voor 2 tot 3 weken lang.. ben je er net vanaf en begin je weer opnieuw.. was niet echt leuk xD

    Maar de pil slik je eigenlijk elke dag gedurende 3 weken en dan een week niet (dan wordt je ongesteld) of je kiest ervoor om hem nog een keer 3 weken door te slikken en dan een week niet te slikken.

    De prikpil is een prik die je krijgt eens in de 12 a 13 weken.. (ik haat naalden xD ik hou het wel gewoon bij de pil)

    Een "pil" die je binnenkrijgt d.m.v. een prik in je bovenbeen.

    Sorry hoor dat ik niet direct denk aan een prik als er PIL achter staat. Jemig!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tja, ik wil ook wel een vriendje, maar ik wacht niet echt, of zo. Wel gedaan, maar da's niet slim (cat)

    Zet mij trouwens maar bij 'Virgin'


    Tijd voor koffie.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik had twee jaar geleden daar biologielessen over en volgens mij zei die man dat het even betrouwbaar was :Y) Maar dat kun je beter even googelen/overleggen met huisarts. De werking is voor de rest volgens mij gewoon hetzelfde.

    Haha yess I'm already on it :D.
    't Schijnt dat in zo'n prikpil vrij veel hormonen zitten en die ook vrij lang in je lijf rond blijven hangen. En je kon onregelmatige bloedingen en andere vage shit krijgen.
    Ik denk dat ik later gewoon een normale pil neem mocht 't nodig zijn. Dan maar wennen aan een keer per dag die pil slikken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Is een prikpil qua bescherming even betrouwbaar als de pil? En wat betekent het voor je hormoonschommelingen? Kan het veel impact hebben op je lichamelijke processen and shizzle of scheelt dat niet veel meer met de gewone pil?
    prikpil is volgens mij even betrouwbaar als de gewone pil. Er zitten wel wat nadelen aan de prikpil klik hier maar even als je meer wil weten =). Lang leve google

    Uchiha schreef:
    (...)
    Haha yess I'm already on it :D.
    't Schijnt dat in zo'n prikpil vrij veel hormonen zitten en die ook vrij lang in je lijf rond blijven hangen. En je kon onregelmatige bloedingen en andere vage shit krijgen.
    Ik denk dat ik later gewoon een normale pil neem mocht 't nodig zijn. Dan maar wennen aan een keer per dag die pil slikken.
    dat las ik net ook inderdaad. Je kan zelf niet kiezen wanneer je ongesteld wordt en de vruchtbaarheid kan soms pas na een jaar of nog langer terugkeren.

    Daarbij heeft het nog effect op je botten ofzo...

    mismi schreef:
    (...)dat las ik net ook inderdaad. Je kan zelf niet kiezen wanneer je ongesteld wordt en de vruchtbaarheid kan soms pas na een jaar of nog langer terugkeren.

    Daarbij heeft het nog effect op je botten ofzo...


    Mijn botten zijn stevig zat, ik vind de prikpil veel handiger dan die shit die je elke dag moet innemen en dus makkelijk kunt vergeten. :Y)


    26 - 02 - '16