• Ik loop al ongeveer een jaar lang rond met het idee om een tattoo te nemen, en ik weet ook al wat en waar ik die graag zou willen: een witte orchidee op mijn heup (voor mij links), eigenlijk precies op dat heupbotje (wat vast echt vet pijn gaat doen, maargoed haha). Ik denk dat ik 'm dan ongeveer zo'n 15 centimeter in lengte wil hebben, zodat het vanaf daar een stuk naar boven en beneden loopt haha. In deze stijl, maar dan een stuk kleiner en dan dus wit:



    En dan wit, zoiets:



    Ik wil nu dus eigenlijk een goede tattooshop vinden, en ik vroeg me af of jullie ervaringen hebben daarmee? Weten jullie soms een goede tattooshop waar ze dit mooi zouden kunnen? En hoe veel zou zoiets kosten, denken jullie? Want daar heb ik ook geen flauw idee bij.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Mooi! Ik geloof dat dat mijn favoriete bloem is. Voor de rest, géén idee.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mooi! Maar ik denk dat dit zo iets rond de 350 euro gaat kosten, tattoeages zijn vrij duur! En verder opzich kan je best naar een tattoeage shop bij jou in de buurt gaan, dat kan geen probleem zijn.


    live the life you love

    bij de bovenste moest ik even 2x kijken ik dag dat ik serieus 3 vagina's zag xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Als ik jou was zou ik even kijken naar shops bij jou in de buurt en recensies lezen, hun websites en foto's bekijken. Ik ben zelf gewoon een shop ingelopen, heb gezegd wat ik wil en gevraagd wat het zou kosten.


    Your make-up is terrible

    Cherbourg schreef:
    Mooi! Ik geloof dat dat mijn favoriete bloem is. Voor de rest, géén idee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het ziet er prachtig uit, zijn er niet ergens recenties te vinden van tattooshops. Ik kan je verder ook niet helpen helaas.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Heel erg duur, in ieder geval.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Cherbourg schreef:
    Mooi! Ik geloof dat dat mijn favoriete bloem is. Voor de rest, géén idee.

    + Wordt dat geen ellende als je ooit zwanger wordt of veel aankomt?


    No growth of the heart is ever a waste

    Sinistre schreef:
    Het ziet er prachtig uit, zijn er niet ergens recenties te vinden van tattooshops. Ik kan je verder ook niet helpen helaas.


    Pretty is just a pretty word.

    Hashirama schreef:
    (...)
    + Wordt dat geen ellende als je ooit zwanger wordt of veel aankomt?


    Hmm, dat zou ik eigenlijk niet weten. Over gewoon aankomen maak ik me in ieder geval niet al te veel zorgen, want iedereen in mijn familie is behoorlijk slank & ik heb het figuur van mijn moeder en die is op haar 50e ook nog echt dun. Dus ik heb er in ieder geval vrijwel geen aanleg voor. Zwangerschap, tja, dat is dan inderdaad nog wel een puntje misschien. Maar dat zou ik dan ook eens moeten navragen.

    Assassin schreef:
    Als ik jou was zou ik even kijken naar shops bij jou in de buurt en recensies lezen, hun websites en foto's bekijken. Ik ben zelf gewoon een shop ingelopen, heb gezegd wat ik wil en gevraagd wat het zou kosten.


    Dat ga ik dan maar eens doen (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    fireflower schreef:
    bij de bovenste moest ik even 2x kijken ik dag dat ik serieus 3 vagina's zag xD

    Dan heb je een serieuze vieze mind :Y)
    OT: Ik zal die orchidee in het wit wel mooi inderdaad vinden. Voor de rest op je vragen heb ik echt geen antwoord.


    -

    Sinistre schreef:
    Het ziet er prachtig uit, zijn er niet ergens recenties te vinden van tattooshops. Ik kan je verder ook niet helpen helaas.


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat ik binnenkort maar eens een walk-in ga doen bij deze tattooshop net buiten het centrum van Rotterdam. Dat ziet er wel goed uit allemaal, lijkt me (:

    [ bericht aangepast op 27 juni 2013 - 19:34 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    fireflower schreef:
    bij de bovenste moest ik even 2x kijken ik dag dat ik serieus 3 vagina's zag xD


    Same. :Y)

    Zal wel een prijskaartje aan hangen..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'