• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 15:51 ]


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    (...)
    Hoe kan slaan nou sexy zijn? (cat)
    Als ik word geslagen tijdens de seks zou ik hem waarschijnlijk het raam uitdonderen om daarna hem nog een trap na te geven. Maar ja. Ik ben ook zeer opvliegend. (cat)


    Ach als de ander niet naar je wilt luisteren kan een klapje wel.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Ach als de ander niet naar je wilt luisteren kan een klapje wel.

    Castreren is ook een optie. :Y)
    100 procent kans op succes!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oké. Ik heb mijn vriend nog nooit gepijpt en wil dat wel zeg maar, maar ik ben zo bang dat ik het fout doe en daardoor durf ik het gewoon. No me gusta. ): - sorry moest ik even kwijt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Oké. Ik heb mijn vriend nog nooit gepijpt en wil dat wel zeg maar, maar ik ben zo bang dat ik het fout doe en daardoor durf ik het gewoon. No me gusta. ): - sorry moest ik even kwijt.

    Gewoon doen. Hij geeft vanzelf wel aan wat hij lekker vind, en anders kan je hem dat van te voren vragen.


    ars moriendi

    Dumbledore schreef:
    Oké. Ik heb mijn vriend nog nooit gepijpt en wil dat wel zeg maar, maar ik ben zo bang dat ik het fout doe en daardoor durf ik het gewoon. No me gusta. ): - sorry moest ik even kwijt.


    Dat kan ik begrijpen ja, maar hier komt het magische woord: Communicatie.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Dat kan ik begrijpen ja, maar hier komt het magische woord: Communicatie.

    Precies
    Als je iets wilt, niet wilt, zou willen proberen etc. heb het erover. Dan weet je in ieder geval hoe de ander erover denkt en het kan ook helpen met besluiten wat je zelf wel of niet wilt. Niemand is automatisch een meester in seks. Je moet proberen en je moet communiceren, dan kom je er wel.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 19:17 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Dumbledore schreef:
    Oké. Ik heb mijn vriend nog nooit gepijpt en wil dat wel zeg maar, maar ik ben zo bang dat ik het fout doe en daardoor durf ik het gewoon. No me gusta. ): - sorry moest ik even kwijt.

    Oefening baart kunst, in het begin wist ik ook niet wat ik deed. Maar je merkt aan je vriend wel of iets lekker is en anders moet hij het aangeven, dan weet jij dat ook meteen ^^

    En de eerste keer dat ik iemand ging pijpen ging ik constant bijna over mijn nek haha :'D Wat een drama was dat.


    -

    Dumbledore schreef:
    Oké. Ik heb mijn vriend nog nooit gepijpt en wil dat wel zeg maar, maar ik ben zo bang dat ik het fout doe en daardoor durf ik het gewoon. No me gusta. ): - sorry moest ik even kwijt.

    Persoonlijk lijkt me dat best wel uh.. disgusting. Tenzij ie 't zaakje gewassen heeft ofc :D.
    Ik denk overigens dat je je er niet al te druk om moet gaan maken. Als je je op je gemak voelt bij iemand komen zulke dingen vanzelf op z'n pootjes terecht. Toen ik iemand voor het eerst echt kuste had ik er ook de ballen verstand van. I acted on instinct en 't kwam allemaal goed. Je deelt een moment met elkaar dat prettig is en da's 't belangrijkst. Und als je er echt over in zit; ask that shit. Als je seks (+ foreplay and stuff) kunt hebben, kun je d'r ook over praten. That's what I think :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Dumbledore schreef:
    Oké. Ik heb mijn vriend nog nooit gepijpt en wil dat wel zeg maar, maar ik ben zo bang dat ik het fout doe en daardoor durf ik het gewoon. No me gusta. ): - sorry moest ik even kwijt.
    Over het algemeen is daar niet echt een techniek, zolang je er niet op bijt en een beetje beweegt vinden ze alles wel lekker :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Over het algemeen is daar niet echt een techniek, zolang je er niet op bijt en een beetje beweegt vinden ze alles wel lekker :P

    Omfg, ik moet er niet aan denken dat iemand in een lul zou bijten. T_T
    De horror.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Omfg, ik moet er niet aan denken dat iemand in een lul zou bijten. T_T
    De horror.

    Het mannelijk ras kruist massaal zijn benen en cringed.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    (...)
    Het mannelijk ras kruist massaal zijn benen en cringed.
    That was my point all along. :)


    Life is hard and then we die

    Blazerer schreef:
    (...)
    Het mannelijk ras kruist massaal zijn benen en cringed.

    HAHA. Nieuwe krantenkoppen: Lullen worden massaal afgebeten!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    HAHA. Nieuwe krantenkoppen: Lullen worden massaal afgebeten!

    Omfg, dat zou echt vreselijk zijn.
    Het zijn dick eaters!

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 23:46 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nieuw topic


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible