• De Vrijbuiter is een piratenschip.
    Alle bemanningsleden hebben hun eigen redenen om de wet te ontlopen. De een wil gewoon niet deugen, de volgende heeft per ongeluk een moord gepleegd, een volgende liep weg van huis op de vlucht voor een huwelijk wat hem/haar niet aanstond en weer een ander komt uit een lange traditie van piraterij. Waarom ze er ook zitten vast staat dat de bemanning van De Vrijbuiter over de hele zeven zeeën bekend is. Ze duiken op uit het niets, zijn zeer vriendelijk als je doet wat ze vragen en ander heb je je eigen begrafenisakte net getekend.


    Kapitein – 1 stuks
    Nevvyandira Nix - Squib
    Eerste stuurman – 1 stuks
    Dennis James Smith - YOLO
    Tweede stuurman – 1 stuks
    John Clyde - 5HELLEY
    Derde stuurman – 1 stuks
    Maria Blanca Cruzz- Gipsy
    Vierde stuurman – 1 stuks
    Jane Elizabeth Miller - Scatach
    Matroos – max. 7 stuks
    Thomas "Tom" Jay Dylan Daniels - wolffire
    Elizabeth 'Liz' Hudson - AnneMalik
    Kendra Elisabeth 'Eli' Dawson. - 5HELLEY
    Jared Mason Cooper - wolffire
    Charles Wright Nixon - Morrowind

    Xeon Lorea Devolimonde - Kimology


    De Regels:
    Max. 2 personen en dan geen twee officieren
    Minimaal 3 regels, een keer een one-liner is niet erg maar maak er geen gewoonte van
    Je speelt je eigen personage
    Er steekt niet opeens een storm op en je ziet ook niet opeens een schip of een vesting, ik meld van te voren als zoiets gebeurd.
    Je bent een piraat en dus geen lieverdje
    Geen Mary Sue
    Relaties mogen maar een beetje normaal, niet opeens pats boem ware liefde en geen aandacht meer voor de rest.
    Geen ruzie OOC
    Ik wil jongens en meiden een beetje gelijk houden dus soms mag je geen meisje of jongen aanmaken

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 10:50 ]


    Remember to be ridiculous.

    Charles Wright Nixon

    Toen we de tonnen in het ruim hadden gedeponeerd keek ik Dennis grijnzend aan.
    "Wel, dat word een namiddagje bar hangen," zei ik grijnzend. Snel voegde we ons weer bij de man.
    "Dus, zullen we de dames maar eens gaan halen?" vroeg ik op een overdreven toon, "we willen ze toch niet laten wachten."
    Ik gebaarde even naar de winkel en boog even naar Dennis. "Wat als we hem even meenemen naar die winkel, kan die andere kerel ook mee wedden, dan hebben we twee zakken?"
    Ik wierp even een blik op de man, die ons wat ongeduldig aankeek. Maar Jane en Maria kwam al de winkel uit. Goed, met een zak konden we ook wel wat drinken.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 21:39 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jane
    Ik was geschokt, dit was precies de zelfde manier waarmee ik mijn laatste hoerenloper van me afschudde, om daarna weg te vluchten naar het platteland, waar ik nog een half jaar rond dwaalde, slapend in een hooibalen schuur. Ik ben blij dat ik daarna naar de kust ben gegaan, waar de Vrijbuiter net klaar lag voor vertrek. Waar ik dus ook Naria had ontmoet, die nu mee trok.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 21:43 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Maria Blanca Cruzz

    Ik vloekte wat in het Spaans terwijl ik de grootste houtsplinters uit mijn hand probeerde te halen.
    Enkele kleintjes bleven er nog inzitten, maar daar had ik nu niet veel tijd voor om ze er uit te halen.
    Om het bloeden wat de stoppen, stak ik mijn hand wat in mijn mouw en balde mijn hand tot een vuist.
    Het prikte wat door de splinters die er nog inzaten, maar ik was geen watje dus zou het wel overleven.
    Aan de uitdrukking op Jane's gezicht, kon ik zien dat ze geschokt was, ik wist alleen niet goed waarom.
    Een kleine zucht ontsnapte uit mijn mond terwijl ik me bij Dennis en Charles voegde.
    "Hij werkte me wat op de zenuwen," Zei ik droogjes. "De eerste uren zal hij niet wakker worden."
    Het kon me niet veel schelen dat de kalende man van eerder op de dag bij ons stond, hij was als lucht voor me.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dennis James Smith
    Ik wilde net reageren op Dennis voorstel, toen ik ook zag dat de meiden al weer kwamen. Goed genoeg.
    'Hij werkte me wat op de zenuwen. De eerste uren zal hij niet wakker worden.' Maria was echt een taaie tante, en niet bang om haar mannetje te staan. Dat kon ik wel waarderen aan haar. Maar we moesten nu een zak munten gaan winnen, hopen dat ze meewerkte.
    'Maria, Jane, deze man wil jullie wat vragen.' Ik wees op de man, die genietend naar hun privéplekken loerde.
    'Ja. Deze jongemannen vertelden mij dat jullie zeer goed waren, maar ik neem aan dat jullie nu veel liever met mij mee zouden willen dan nog een nachtje met hun.' Oeps, als ze het maar niet verkeerd opvatten.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Jane Elizabeth Miller

    'het enige wat jij van mij kan krijge ln is óf een klap in je gezicht, of ik.zorg ervoor dat je nooit meer kinderen kan krijgen.' Zeg ik zuur.
    Ik haat dit soort mannen...


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Charles Wright Nixon

    Ik grijnsde en sloeg mijn arm om Maria heen. Ik knipoogde even naar haar en kneep zacht in haar bovenarm, als teken dat ze even moest meewerken.
    "Nou schatje, het kiezen is aan jou," zei ik, "geef maar toe dat je liever bij mij wil blijven."
    Ik klemde mijn kaken even op elkaar. Waarschijnlijk zouden ze wel toehappen. Ik wilde gewoon die zak winnen, zodat we in ieder geval al niet meer droog stonden. Zodra de man weg was zou ik haar meteen loslaten.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 22:02 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Maria Blanca Cruzz

    "Als ik moest kiezen, zou ik inderdaad bij jou blijven." Zei ik en ging speels met mijn nagel langs Charles zijn kaaklijn om hem te plagen. "Ze weten een vrouw te plezieren."
    Geen idee of dat waar was, maar nu ik toch bezig was kon ik even goed het spelletje mee spelen.
    Wat kon het immers kwaad?
    De kalende man wist blijkbaar niet goed wat te zeggen en stond ons allen vaag aan te kijken.
    "Nu ik er aan denk," Zei ik en keek gespeeld zwoel naar Charles, "Ik heb zin."
    Als de kalende man dit toneeltje echt zou geloven, zou hij echt nog dommer zijn dan hij er al uit zag.
    Hoe dan ook, ik vermaakte me best met hem zo voor de gek te houden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    (maar ze speelden tich dat Maria bij Dennis hoirde, en Hane dus bij Charles?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Dennis James Smith
    Gelukkig speelde ze allebei mooi het spelletje mee. Om nog meer tot hem door te laten dringen dat wij toch echt gewonnen hadden sloeg ik mijn armen om beide meisjes heen. Met de hand die over Maria's schouder lag, maakte ik een kom-maar-gebaar.
    'Dokken,' gaf ik als duidelijke versimpeling. De man zuchtte teleurgesteld en zocht in zijn zakken. Uiteindelijk gooide hij een zakje vlak voor onze voeten.
    'Verrotte piraten met hun hoeren,' mompelde de man in zichzelf, maar toch verstond ik het.
    'Beter een piraat dan een gore armzalige vrouwengeiler.' Ik keek grijnzend naar Charles, terwijl ik het zakje oppakte. Achter Maria's rug om stak ik mijn hand op voor een high-5,


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Scatach schreef:
    (maar ze speelden tich dat Maria bij Dennis hoirde, en Hane dus bij Charles?)

    [Dat was in de winkel van die andere man.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Charles Wright Nixon

    Godverdomme, dacht ik in mezelf, plaag me niet zo. Het leek al eeuwen geleden dat ik nog met een vrouw naar bed was geweest en nu was ik er extra gevoelig voor. Ik probeerde mezelf in te houden.
    "Mooi zo," zei ik tegen Maria.
    Ik richtte mijn aandacht op de man, die de zak goud aan Dennis overhandigde. Dennis stak zijn hand naar me op en ik sloeg er grijnzend tegen aan.
    "Dat hebben we weer mooi gedaan," zei ik, terwijl ik Maria los liet.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 22:21 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Maria Blanca Cruzz

    "Mooi zo," Glimlachte ik en begon de knoopjes van mijn blouse weer dicht te doen. "Ik wil nu echt terug naar het schip om die verdomde splinters uit mijn hand te halen."
    Mijn mouw zag al aardig rood van het bloed, het was onvoorstelbaar dat een hand zo hard kon bloeden.
    De wonde was niet eens zo groot, of tenminste dat dacht ik toch.
    Op het schip zou ik me wel bezig houden met de verzorging van mijn hand, daar kon ik dat ongestoord doen.
    "Wat vind je trouwens van mijn nieuwe medaillon?" Lachte ik en trok mijn neus wat op. "Cadeautje van de man die jullie hebben bestolen."
    Hij zou het vast missen als hij wakker werd, maar tegen die tijd waren we al lang op de vrijbuiter en kon hij ons niets maken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dennis James Smith
    'Dat hebben we weer mooi gedaan.'
    'Echt wel,' grijnsde ik. 'Op naar de bar!' Ik keek Maria en Jane aan. 'Oké, maar Jane ga jij mee?' Ongeduldig wachtte ik op antwoord. Ik was echt toe aan alcohol en nu ik het ook nog zo gratis in mijn hand gekregen had, zo ongeveer dan, was er geen houden meer aan met mij. Drinken, zuipen, feesten. Dat wilde ik. Oké, misschien was dat een beetje te wild gedacht van mezelf, morgen moest ik natuurlijk wel helder genoeg zijn om de boot uit de haven te varen, maar een aantal glazen gingen altijd.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 22:30 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Charles Wright Nixon

    "Mooi, hoor," zei ik. "Moet ik meegaan voor je hand?"
    Natuurlijk wilde ik ook naar de bar, maar Maria had ook het recht om te drinken want ze was ondertussen medeplichtig. En met een bloedende hand was dat niet zo evident.
    Zolang Dennis maar wat voor ons overhield, was het mij allemaal goed.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jane

    'laat ik dat dan maar dor he' zei.ik, er n ik trok mijn kleren recht. 'en deze wil ik verkopen, het is een ouwe wijven tas' zei ik naar waarheid, terwijl ik.de heup tas los gespte.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.