• Ik weet niet wat jullie van Snooki (Nicole) vinden, maar ik vind haar slippers GE-WEL-DIG! Ik wil er graag een paar kopen voor deze winter want ik heb ontzettend last van koude voeten. Nu, ze kosten iets van $30, wat totaal niet veel is, maaaaaar(!) er komen ongeveer $30 verzendkosten bij. Dat is behoorlijk veel voor een paar slippers waar ik maar 1 winter mee rond kom (ik doe ze dan wel enooorm veel aan, van september tot mei ofzo en zelfs nog in de zomer). Dus ik twijfel of ik ze wel zou nemen..

    Kijk zeker is op haar site om te zien wat ze allemaal verkoopt.


    Deze zijn mijn favoriete:


    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 16:38 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    OMG DIE WIL IK OOK AAN.

    Helaas beetje te duur :')


    Pretty is just a pretty word.

    Dat is totaal niet mijn smaak, maar als jij ze mooi vindt en ze het geld waard vind kun je ze toch gewoon kopen?

    CURLYMONSTER schreef:
    OMG DIE WIL IK OOK AAN.

    Helaas beetje te duur :')

    Inderdaad ;(
    Echt jammer.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Totaal niet mijn ding, maar als je het echt graag wilt; gewoon doen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Lioncourt schreef:
    Dat is totaal niet mijn smaak, maar als jij ze mooi vindt en ze het geld waard vind kun je ze toch gewoon kopen?

    Ze heeft echt nog veel andere soorten hoor, en ja ik weet het wel. Als ik geld zou hebben meteen! Maar mijn ouders betalen zo'n dingen en ik vrees dat ze zoveel geld aan zoiets niet gaan willen geven.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Ze heeft echt nog veel andere soorten hoor, en ja ik weet het wel. Als ik geld zou hebben meteen! Maar mijn ouders betalen zo'n dingen en ik vrees dat ze zoveel geld aan zoiets niet gaan willen geven.

    Misschien kun je je zakgeld opsparen? Of werken?

    Wiarda schreef:
    Totaal niet mijn ding, maar als je het echt graag wilt; gewoon doen.

    Heb je toevallig geen geld te veel & zou je me toevallig niet kunnen lenen? :p


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Ze heeft echt nog veel andere soorten hoor, en ja ik weet het wel. Als ik geld zou hebben meteen! Maar mijn ouders betalen zo'n dingen en ik vrees dat ze zoveel geld aan zoiets niet gaan willen geven.

    Het is totaal niet mijn smaak. Maar als je ze echt graag wil kan je de kosten misschien met je ouders delen?
    Of wachten tot sinterklaas/kerts. ^^


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Wiarda schreef:
    Totaal niet mijn ding, maar als je het echt graag wilt; gewoon doen.


    Ik vind die print ook echt verschrikkelijk.


    Life is full of fake people

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Misschien kun je je zakgeld opsparen? Of werken?

    Dat is inderdaad een oplossing (:
    Ach, ik zal nog zien, het is momenteel nog goed weer dus ik heb ze nog niet zo dringend nodig & misschien heb ik dan mijn ouder overtuigd ;)


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Lioncourt schreef:
    Dat is totaal niet mijn smaak, maar als jij ze mooi vindt en ze het geld waard vind kun je ze toch gewoon kopen?


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Inifinity schreef:
    (...)

    Ik vind die print ook echt verschrikkelijk.

    Ja maar buiten dat, zien ze er echt heel comfy uit & je kan altijd een andere print nemen ;)


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Wiarda schreef:
    Totaal niet mijn ding, maar als je het echt graag wilt; gewoon doen.


    -

    Totaal niet mijn smaak. Ik vind ze, nja, niet zo mooi. En dat is zwak uitgedrukt


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Totaal niet mijn smaak. Ik vind ze, nja, niet zo mooi. En dat is zwak uitgedrukt

    Het gaat ook niet om de print......


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.