• De Vrijbuiter is een piratenschip.
    Alle bemanningsleden hebben hun eigen redenen om de wet te ontlopen. De een wil gewoon niet deugen, de volgende heeft per ongeluk een moord gepleegd, een volgende liep weg van huis op de vlucht voor een huwelijk wat hem/haar niet aanstond en weer een ander komt uit een lange traditie van piraterij. Waarom ze er ook zitten vast staat dat de bemanning van De Vrijbuiter over de hele zeven zeeën bekend is. Ze duiken op uit het niets, zijn zeer vriendelijk als je doet wat ze vragen en ander heb je je eigen begrafenisakte net getekend.


    Kapitein – 1 stuks
    Nevvyandira Nix - Squib
    Eerste stuurman – 1 stuks
    Dennis James Smith - YOLO
    Tweede stuurman – 1 stuks
    John Clyde - 5HELLEY
    Derde stuurman – 1 stuks
    Maria Blanca Cruzz- Gipsy
    Vierde stuurman – 1 stuks
    Jane Elizabeth Miller - Scatach
    Matroos – max. 7 stuks
    Thomas "Tom" Jay Dylan Daniels - wolffire
    Elizabeth 'Liz' Hudson - AnneMalik
    Kendra Elisabeth 'Eli' Dawson. - 5HELLEY
    Jared Mason Cooper - wolffire
    Charles Wright Nixon - Morrowind

    Xeon Lorea Devolimonde - Kimology


    De Regels:
    Max. 2 personen en dan geen twee officieren
    Minimaal 3 regels, een keer een one-liner is niet erg maar maak er geen gewoonte van
    Je speelt je eigen personage
    Er steekt niet opeens een storm op en je ziet ook niet opeens een schip of een vesting, ik meld van te voren als zoiets gebeurd.
    Je bent een piraat en dus geen lieverdje
    Geen Mary Sue
    Relaties mogen maar een beetje normaal, niet opeens pats boem ware liefde en geen aandacht meer voor de rest.
    Geen ruzie OOC
    Ik wil jongens en meiden een beetje gelijk houden dus soms mag je geen meisje of jongen aanmaken

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 10:50 ]


    Remember to be ridiculous.

    Xeon Lorea Devolimonde
    Ik knikte en ga naast Nevvyandira zitten. 'Ik was toch niet echt van plan om ver van het schip vandaan te gaan,' Grinnik ik terwijl ik naar een paar kinderen kijk die voorbij komen rennen. Twee jongens blijven staan en staren naar het schip. Als ze zien dat ze opgemerkt zijn rennen ze er geschrokken en schreeuwend vandoor. Ik onderdruk een gegrinnik en kijk ze na, sukkels. 'Ik kan niet wachten tot het morgen is!' Zeg ik opgewekt terwijl ik mijn handen in de lucht gooi waarmee ik mijn haar weer in mijn gezicht gooi en ik ze meteen na beneden haal om het uit mijn gezicht te halen voor dat ik voorover kiep. Waarom zit mijn haar A.L.T.I.J.D in de weg, ik moet daar maar is een oplossing voor gaan verzinnen want een staart werkt niet.


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Charles Wright Nixon

    Ik kapte het glas in een keer naar binnen en grijnsde. "Zullen we er nog een bestellen?"
    Ik duwde Dennis op zijn stoel en ging zelf ook zitten. Op de achtergrond van de bar stond iemand een lied te spelen. Dennis wandelde net nog redelijk recht voor zijn doen, maar ik had zo'n voorgevoel dat we hem straks naar het schip konden dragen. Of ja, morgenvroeg.
    Ik leunde achterover in mijn stoel terwijl het volgende glas voor mijn neus werd neergezet. Aah, het leven was mooi.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Nevvyandira Nix
    'Ik ga straks wel even naar de taverne,' zei ik.
    Ik deed mijn hoed af, streek het haar uit mijn gezicht en zette hem weer op waarna ik weer een blik op Xeon wierp. 'Je zou eigenlijk mee moeten gaan, het is er altijd heel gezellig.'
    Je had er natuurlijk wel vaak de handtastelijke mnnen maar je zette ze een mes op de kee en ze kropen sidderend weg. Als het om een serieuze gast ging, lang, sterk en dom genoeg om niet naar me te luisteren, die de meiden niet aan konden werd hem door een of meerdere van de mannelijke bemanningsleden duidelijkg gemaakt dat wij beter met rust gelaten konden worden.


    Remember to be ridiculous.

    Dennis James Smith
    'Zullen we er nog een bestellen?' Grijnzend ging ik weer zitten en knikte. Daarna draaide ik me om en wenkte de barman, die het snapte en kwam met nog meer glazen. Hij zette ze voor ons neer en liep weer weg. Zijn geniepige lachje was me niet opgevallen. Ik kon alleen maar gelijk het glas aannemen en er een grote gulzige slok van nemen alsof ik in jaren geen drank meer had gehad.
    'Dit vind ik het heerlijkste van het stilliggen op een plaats.' Ik slaakte een zucht van heerlijkheid en liet me wat meer onderuit zakken. Genieten.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Charles Wright Nixon

    Dennis begon gulzig te drinken. Ik schudde lachend mijn hoofd. "Dit vind ik het heerlijkste an het stilliggen op een plaats." Hij liet zichzelf onderuit zakken.
    De barman had nogal een vreemde lach op zijn gezicht en voor ik een slok nam rook ik even aan het spul in ons glas. Toen ik niets kon ruiken nam ik zelf ook een slok.
    "Weddenschappen houden is anders ook wel leuk," hikte ik. Ik keek even naar Jane, die er nogal stil bij zat.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Xeon Lorea Devolimonde
    'Ik ga straks wel even naar de taverne, Je zou eigenlijk mee moeten gaan, het is er altijd heel gezellig.' Zegt Nevvyandira. Ik denk even na.
    'Achwat, ik ga mee we zullen voorlopig toch wel lekker een tijdje op zee zitten!' Ik grijns en sta op. Even de stad in gaan is misschien maar een goed idee ook, soms heb ik het gevoel dat ik iets te veel in mijn eentje rond zwerf. Ik haal mijn mes van mijn riem af en kijk even of hij nog scherp is, ik maak de leren riem los die ik altijd om mijn boven arm heb hangen en maak mijn mes daaraan vast. Daar weer overheen die ik een jasje die het mes verbergd. De eerste man die me aanraakt zal onaangenaam verrast worden.


    Het onbegrijpelijkste van de wereld is dat hij begrijpelijk is - Albert Einstein

    Dennis James Smith
    'Weddenschappen houden is anders ook wel leuk,' hikte Charles die er ook al lekker in begon te komen.
    'En we zijn er goed in,' grinnikte ik en nam nog een slok. Dit zorgde ervoor dat ik niet hoefde na te denken over de moeilijke dingen in mijn bestaan. Dingen die ik niet ga noemen, want daarvoor was ik nou eenmaal te ver heen. Nu al. En de middag was pas jong. Heerlijk


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Maria Blanca Cruzz

    Ik was Charles naar de bar gevolgd, maar had eerlijk gezegd niet veel zin om te bezatten.
    Nevvyandira zou er niet mee kunnen lachen als we met 4 stomdronken aan zouden komen, als Jane zou drinken tenminste.
    Aan Dennis te zien, had hij al wel wat op, dat kon je afleiden aan het aantal glazen voor zijn neus.
    Charles zou er ook wel in vliegen, anders zou hij dat geld niet gespaard hebben.
    Wanneer de barman weer aan kwam lopen met wat glazen, besloot ik om toch even mee te drinken, een kwestie van gezelligheid.


    [Sorry, was in slaap gevallen.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dennis James Smith
    'Hee Maria. Drink ook!' Het Spaanse meisje schoof ook aan bij ons tafeltje en nam een van de glazen die op tafel stonden. Het maakte ook niet uit, de barman bleef toch wel komen. Volgens mij had hij wel gemerkt dat we goede klanten waren, geen idee waaraan. Ik hief mijn glas op en schreeuwde hard door de hele ruimte: 'Proost!'

    [Hahahah, zelf heb ik ook het gevoel dat ik omval, maar moet nog voor 2 vakken leren voor morgen ...]

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 17:50 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Nevvyandira Nix
    Inderdaad,' zei ik en ik sprong van de reling af. 'Kom mee, ik denk niet dat jij al weet waar de taverne zit?'
    Xeon had van sommige havens waar we waren geweest namelijk nog steeds geen flauw idee waar de taverne zat. Ze had nou eenmaal een tyfushekel aan alcohol, of niet zozeer aan alcohol maar aan de bijeenkomstigheden. Ikzelf had er niets tegen maar werd ook maar heel erg zelden heel erg dronken. Ik controleerde de lading van mijn wapen nogmaals voor de zekerheid.


    Remember to be ridiculous.

    Maria Blanca Cruzz

    Zo te horen was Dennis in wel heel opgewekt humeur nu hij had gedronken.
    Ik had veel liever deze Dennis dan de Dennis die ongeduldig en chagrijnig was.
    Mijn blik ging even door de ruimte waar we zaten terwijl ik het glas even aan mijn lippen zette om te drinken.
    "Op wat drinken we?" Vroeg ik aan Dennis en besloot om nog even te wachten om een slok uit het glas te doen. "Op de vrijbuiter?"

    [Ik denk echt dat ik dadelijk ga slapen.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dennis James Smith
    'Op wat drinken we? Op de Vrijbuiter?' Ik keek haar grijnzend aan. Zo mocht ik het horen, iemand die vrolijk mee drinkt en doet.
    'Op dat en op onze geweldige overwinning op twee dikzakken.' We hadden en 4 tonnen en een zak munten bij elkaar gehaald en dat allemaal in een halve middag. Ik was best wel een beetje trots op ons. Hopelijk bleef het straks op zee ook zo goed met ons gaan en kwamen er geen vervelende dingen bij. Ik hield nou eenmaal van goede vermakelijke dingen en deze dag was zeker een goede.
    'Ik hou van rum.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Jane
    Aarzelend zette ik een glas aan mijn lippen, en toen ik een slok had gedronken, zei ik 'op de Vrijbuiter!' Na dat ik dit, en wat andere drankjes op had werd ik licht in mijn hoofd. 'ik moet maar eens stoppel' brabbelde ik. Ik hield nuet echt van dronken zijn.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Charles Wright Nixon

    "Op de Vrijbuiter," riep ik. Ik nam nog een slok en keek Dennis grijnzend aan. Ik kon nogal goed tegen alcohol en werd niet zo snel zat. Wel aangeschoten, maar niet zat.
    Ik snapte niet echt goed waarom er een gelegenheid zou zijn om te moeten drinken. Als ik dorst had, dronk ik.
    Als ik aan land was deed ik of wel dit, of ik stal dingen, of ik deed dingen voor de Vrijbuiter, of ik zocht iemand om mee naar bed te gaan. Maar dat laatste gebeurde nogal weinig. Dronken zijn én naar bed gaan deed ik in ieder geval nooit meer. Ik had wel gemerkt wat er van kwam.
    Ik nam nog een slok en ging even naar achteren hangen op mijn stoel.
    Ik grinnikte toen ik hoorde dat ze "Yoho'!Yoho! A Pirates life for me!" aan het zingen waren. Grijnzend begon ik mee te zingen.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 18:54 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Maria Blanca Cruzz

    Ik lachte even wanneer ik Charles mee hoorde zingen met de tekst die vrijwel iedereen kende.
    Yo Ho, Yo Ho, a pirate's life for me We pillage, we plunder we rifle and loot. Drink up me hearties, yo ho. We kidnap and ravage and don't give a hoot. Drink up me hearties, yo ho, zong ik in gedachten mee.
    Veel zin om luidop te zingen had ik niet, maar ik hield wel van het lied.
    Het gaf een ontspannende sfeer aan de hele kroeg en ik had een vermoeden dat ik niet alleen was die er zo over dacht.
    Ik zette het glas aan mijn lippen en dronk wat rum, ik voelde hoe het even brandde in mijn keel maar al snel was ik het weer gewend.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.