• Dus mijn beste vriendin ken ik al van het 1e kleuterklasje, en ze was mijn vijand een beetje, toen moest ze voor 4 jaar naar Italië wonen omdat haar papa daar werkt na 4 jaar kwam ze terug en we werden beste vriendinnen(Y)maar ze bleef maar voor 1 jaar dus dit jaar zit ze in Italië. Maar ze laat niets van haar weten, ik heb haar MSN maar ze komt nooit meer online, onlangs was haar zus online en heb ik haar gezien. Maar ze zei niks tegen me, alleen alles goed en dat haar zus kei lastig is. En meestal komt ze in elke vakantie terug naar België maar dan wee ik dat niet zeker, en dan stuurt mijn mama een berichtje naar de mama van haar van : wanneer gaan we nog is afspreken enz., en dan zei die van we zijn maar eventjes in België geweest maar we gaan zeker wel iets afspreken. Maar dat is nooit gebeurd. Nu heb ik gehoord van de beste vriendin van haar zus dat er een ander meisje wel daar naar toe is gegaan (naar haar huis) en ik niet. Ik denk dat ze me niet meer echt ziet als m'n beste vriendin. Maar in mijn nickname staat er wel iets over haar in van you are the best enz. nu is mijn vraag wat moet ik doen?

    Dat eruit halen.

    Beste vriendinnen zijn lukt niet als de ene het wil en de andere niet.


    Firm believer of all that is magic

    GeniusFerb schreef:
    Dat eruit halen.

    Beste vriendinnen zijn lukt niet als de ene het wil en de andere niet.


    wat bedoel je met : dat eruit halen?

    wilt er nog iemand raad geven?

    Haal dat van 'You're the best' maar uit je nickname, zij gelooft toch niet in jullie vriendschap. En zoek andere vrienden, mail haar een keer met wat je voelt en dat het je pijn doet. Maar laat het daarbij, ga haar niet stalken


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    HeroHUNTER schreef:
    Haal dat van 'You're the best' maar uit je nickname, zij gelooft toch niet in jullie vriendschap. En zoek andere vrienden, mail haar een keer met wat je voelt en dat het je pijn doet. Maar laat het daarbij, ga haar niet stalken


    ik ken haar, dan word ze boos, dan gaat ze zeggen : ja zeg, ik ben u vriendin nog zene jij moet niet boos zijn en dan zo een boos gezichtje. en trouwens durf dat niet:$

    niemand?

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 15:59 ]

    echt niemand?

    luister,probeer nog 1 x contact op te nemen en vraag het,ze zal niet boos worden als jij dat zegt als ze een goede vriendin is,en als ze boos is tja,dan weet je het wel ;) afkappen


    Where words fail, music speaks

    Ik zou haar toch mailen, als ze boos word heeft ze gewoon geen betere reactie erop te geven en is het, het niet waard. Een vriendschap werkt echt niet als de ene het wel wilt, en de ander niet. Dat wil je jezelf niet aandoen, geloof mij maar.


    You move me ......... Kurt

    Spitfire schreef:
    Ik zou haar toch mailen, als ze boos word heeft ze gewoon geen betere reactie erop te geven en is het, het niet waard. Een vriendschap werkt echt niet als de ene het wel wilt, en de ander niet. Dat wil je jezelf niet aandoen, geloof mij maar.


    We accept the love we think we deserve.

    Spitfire schreef:
    Ik zou haar toch mailen, als ze boos word heeft ze gewoon geen betere reactie erop te geven en is het, het niet waard. Een vriendschap werkt echt niet als de ene het wel wilt, en de ander niet. Dat wil je jezelf niet aandoen, geloof mij maar.


    wat moet ik dan zeggen?

    Spitfire schreef:
    Ik zou haar toch mailen, als ze boos word heeft ze gewoon geen betere reactie erop te geven en is het, het niet waard. Een vriendschap werkt echt niet als de ene het wel wilt, en de ander niet. Dat wil je jezelf niet aandoen, geloof mij maar.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Volgens mij ben je beter zonder haar, als ze toch niet meer tegen je spreekt.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Volgens mij ben je beter zonder haar, als ze toch niet meer tegen je spreekt.


    ze spreekt wel tegen me, maar ze komt gewoon nooit online enz., ze komt nooit naar België, soms wel ma dan weet ik het niet

    HeroHUNTER schreef:
    Haal dat van 'You're the best' maar uit je nickname, zij gelooft toch niet in jullie vriendschap. En zoek andere vrienden, mail haar een keer met wat je voelt en dat het je pijn doet. Maar laat het daarbij, ga haar niet stalken


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.