• vandaag heb ik weer een enorm slimme actie gedaan, maar niet heus.
    ik fietste naar school en zette mijn fiets in de fietsenstalling, toevallig naast die van mijn zusje, die vroeger van mij was.
    ik was vanochtend best wel moe, had hoofdpijn en was voor het eerst in ongeveer een maand weer naar school, dus ik was er met mijn hoofd niet helemaal bij.
    ik pak dat hangslot, doe het om mijn fiets en loop naar binnen, net als altijd.
    wi ik na school weer naar huis fietsen, kijk ik naar mijn fiets, is mij hangslot weg. de hele fiets is nog heel, alles doet het nog, alleen het hangslot was gewoon verdwenen, en ik stond daar leuk met het sleuteltje in mijn hand. ik vroeg me nog af welke dief er nou een ketting doorsnijt, die meeneemd en de fiets laat staan, maarja, ik ging maar gewoon naar huis. mijn moeder maakte er natuurlijk een hele toestand van, en belde meteen de politie en al die shit. ze had de theorie dat er een paar freaky mannetjes nu alvast een hele hoop kettingen hadden doorgeknipt op vervolgens later met een busje de hele mikmak op te halen. wij naar school bellen, bla bla bla...
    vervolgens komt mijn zusje thuis met het verhaal dat iemand een ketting om haar fiets had gehangen en dat de congierge met een heel lazer-ding dat hangslot had losgemaakt...
    jep...heb ik dus dat slot om mijn zusje's fiets gedaan -_- ondertussen is de hele school zich schrap aan het zetten voor een reuzachtige fietsendiefstal :P
    echt weer iets voor mij...

    naja, om dit topic zinnig te houden...jullie nog iets stoms gedaan?

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 17:13 ]


    me: 5% reality, 95% dreams

    Hahah, dat is echt typisch. :') Wel een beetje overdreven dat je moeder de politie er meteen bij betrok. Maargoed, da's niet zo helder van je. XD


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Hahah, dat is echt typisch. :') Wel een beetje overdreven dat je moeder de politie er meteen bij betrok. Maargoed, da's niet zo helder van je. XD


    mijn moeder is bijna altijd overdreven :P


    me: 5% reality, 95% dreams

    Really......

    Echt.. Er is maar 1 persoon die ik ken die dat kan overkomen.... XD


    'Sharon was here!'

    Orichan schreef:
    Really......

    Echt.. Er is maar 1 persoon die ik ken die dat kan overkomen.... XD


    ik weet het, ik weet het...
    maar het overkomt me geen tweede keer, vanaf nu gewoon goed opletten welke fiets ik vast zet xD


    me: 5% reality, 95% dreams

    Oké, dat is echt het mooiste verhaal dat ik dit jaar heb gehoord, hahahahahahaa


    Searching heavens for another earth

    Het is ook wel erg overdreven om meteen de politie te bellen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Hahahaha :'D


    •*• Lululu •*•

    Madonna schreef:
    Het is ook wel erg overdreven om meteen de politie te bellen.


    dat wilde de school graag. ze vonden het zorgelijk omdat er de laatste tijd meer fietsen werden gestolen in de buurt van de school.


    me: 5% reality, 95% dreams

    jellzzz schreef:
    (...)

    dat wilde de school graag. ze vonden het zorgelijk omdat er de laatste tijd meer fietsen werden gestolen in de buurt van de school.


    Oké, maar dan nog. Er was immers alleen een slot "gestolen".


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    (...)

    Oké, maar dan nog. Er was immers alleen een slot "gestolen".


    maar waarschijnlijk was het wel de bedoeling om die fiets te stelen, alleen is het niet gelukt omdat er bijvoorbeeld iemand langs kwam of omdat ze die fiets later willen ophalen of zo.
    naja, het is uiteindelijk toch niet gebeurd, maar de school vroeg ons dringend aangifte te doen, dus tja.


    me: 5% reality, 95% dreams

    Hahaha, this made my day :'D


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Oh my gosh, ja dan baal je wel ja ;o
    Het is wel grappig though.


    26 - 02 - '16

    Maar ben ik nou de enige die het raar vind dat je zusje je fiets niet herkent en het daarom niet raar vind dat je jouw fiets aan die van haar vast maakt?


    Physics is awesome

    Haha eigenlijk is dit wel grappig. (:

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 18:44 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Eyes schreef:
    Maar ben ik nou de enige die het raar vind dat je zusje je fiets niet herkent en het daarom niet raar vind dat je jouw fiets aan die van haar vast maakt?


    ze zaten niet aan elkaar vast, ik heb gewoon haar fiets aan de fietsenstalling vastgemaakt :P


    me: 5% reality, 95% dreams