• De Vrijbuiter is een piratenschip.
    Alle bemanningsleden hebben hun eigen redenen om de wet te ontlopen. De een wil gewoon niet deugen, de volgende heeft per ongeluk een moord gepleegd, een volgende liep weg van huis op de vlucht voor een huwelijk wat hem/haar niet aanstond en weer een ander komt uit een lange traditie van piraterij. Waarom ze er ook zitten vast staat dat de bemanning van De Vrijbuiter over de hele zeven zeeën bekend is. Ze duiken op uit het niets, zijn zeer vriendelijk als je doet wat ze vragen en ander heb je je eigen begrafenisakte net getekend.


    Kapitein – 1 stuks
    Nevvyandira Nix - Squib
    Eerste stuurman – 1 stuks
    Dennis James Smith - YOLO
    Tweede stuurman – 1 stuks
    John Clyde - 5HELLEY
    Derde stuurman – 1 stuks
    Maria Blanca Cruzz- Gipsy
    Vierde stuurman – 1 stuks
    Jane Elizabeth Miller - Scatach
    Matroos – max. 7 stuks
    Thomas "Tom" Jay Dylan Daniels - wolffire
    Elizabeth 'Liz' Hudson - AnneMalik
    Kendra Elisabeth 'Eli' Dawson. - 5HELLEY
    Jared Mason Cooper - wolffire
    Charles Wright Nixon - Morrowind

    Xeon Lorea Devolimonde - Kimology


    De Regels:
    Max. 2 personen en dan geen twee officieren
    Minimaal 3 regels, een keer een one-liner is niet erg maar maak er geen gewoonte van
    Je speelt je eigen personage
    Er steekt niet opeens een storm op en je ziet ook niet opeens een schip of een vesting, ik meld van te voren als zoiets gebeurd.
    Je bent een piraat en dus geen lieverdje
    Geen Mary Sue
    Relaties mogen maar een beetje normaal, niet opeens pats boem ware liefde en geen aandacht meer voor de rest.
    Geen ruzie OOC
    Ik wil jongens en meiden een beetje gelijk houden dus soms mag je geen meisje of jongen aanmaken

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 10:50 ]


    Remember to be ridiculous.

    Charles Wright Nixon

    Ik jengelde als een klein kind en ging als een gestrafte puppy weer op de stoel zitten. "Maar ze is zo...," ik kon de goede woorden niet vinden. "Ik wil haar."
    Ik keek Maria met puppy ogen aan en trok een pruillip. Ik nam nog een slok en bleef haar zielig aankijken.
    Ik wist niet hoelang het ging duren voor ze zou bezwijken onder mijn blik. Hopelijk niet lang meer.
    Ik stopte even om nog wat water te drinken en bleef maar doorgaan met zielig kijken.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    |Sorry voor die korte reactie maar mijn toetsenbord werkt niet mee. :/ |
    Kendra Elisabeth 'Eli' Dawson.
    Eli strompelde door de straten. Een verloren veldslag was nog geen verloren oorlog. Of zoiets. Eli zag een nieuwe kroeg en duwde de deur open. Een vlaag van kots en drank vloog haar tegemoet terwijl ze de bar binnenliep. Meteen verplaatste ze zich naar de toog waar ze tot haar grote vreugde drie van haar medebemanningsleden tegen kwam. Charles, Maria en Dennis met name. Eli liep naar hen toe en begroette hen vrolijk,"Goededag! Heeft iemand een muntstukje voor mij voor een mooi glas bier?"


    kindness is never a burden.

    Maria Blanca Cruzz

    "Laat me je niet slaan Charles," Lachte ik en keek heel even weg van hem.
    Even later keek ik hem weer aan, maar zag dat zijn blik niet verandert was waardoor ik echt lachte nu.
    "Ik kan er tegen hoor," Zei ik in een poging serieus te klinken. "Je zal met wat beters moeten komen, trouwens ik mocht je niet laten gaan."
    Het waren zijn eigen woorden, dus wat er ook gebeurde zou ik hem ook niet laten gaan.
    Verveeld maakte ik cirkeltjes met mijn vinger rond de rand van mijn glas maar stopte na een tijdje weer.
    "Goededag! Heeft iemand een muntstukje voor mij voor een mooi glas bier?"
    Ik keek op, het was Eli.
    "Alles dat we hebben ligt hier op tafel, maar dat is voor de weddenschap." Zei ik met een spijtig gezicht.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 21:29 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Charles Wright Nixon

    "Hé, Eli," ik sloeg grijnzend een arm om haar heen en drukte een paar munten in haar handen.
    "Hier, leidt Maria even af voor me,'"fluisterde ik in haar oor.
    Ik wist wel dat het mijn eigen woorden waren. Maar mijn brein was uitgeschakeld en mijn geslachtsdelen hadden het overgenomen.
    Met een geniepig lachje terug zitten en dronk het glas water leeg. Nu maar hopen dat Eli het goed deed, zodat ik stiekem weg kon sluipen.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 21:37 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Kendra Elisabeth 'Eli' Dawson.
    Eli keek naar de munten en naar de glazen in de handen van haar makkers. "Welke weddenschap?"
    Eli trok een barkruk naar zich toe en ging daar op zitten. Eventjes draaide ze en leek te vallen maar herstelde zich toen. Charles sloeg een arm om Eli heen. "Hé, Eli," hij drukte een aantal munten in Eli's hand. "Hier, leidt Maria even af voor me." zei hij. Eli wist niet wat hij van plan was maar had alles over voor wat drank en knikte toen. Ze draaide zich terug om naar Maria,"Hé, moet je dit zien." Eli haalde een lange zakdoek uit haar broekzak. "Heb ik daarnet geleerd in een andere kroeg." Ze stak de zakdoek in haar hand, blies erover en opende daarna haar hand weer. En de zakdoek was weg. "Tada!"


    kindness is never a burden.

    Charles Wright Nixon

    Ik zag mijn kans en sloop voorzichtig de bar uit. Zonder om te kijken.
    Eerst moest ik ergens zien te gaan pissen, want ik kon dit echt niet langer volhouden.
    Ergens achter de bar trok ik mijn gulp open en kreunde zacht toen mijn blaas eindelijk geleegd werd.
    "Dat werd tijd," zei een stem achter me.
    Ik trok mijn gulp weer dicht en waggelde nogal scheef achter haar aan. Ik realiseerde me nu pas dat mijn geld nog in de bar lag. Shit...
    Ik sloeg mijn arm om haar heen, meer om me recht te houden dan om haar een plezier te doen. "Ik had wat problemen met wegkomen, schatje."


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Maria Blanca Cruzz

    "Verdorie Eli!" Siste ik wanneer ik merkte dat Charles verdwenen was en stond op terwijl ik hierbij per ongeluk enkele glazen van de tafel gooide.
    Ik had nooit naar haar mogen kijken, het was allemaal opgezet spel.
    Snel ging ik met mijn goede hand door mijn lokken terwijl ik de kroeg afzocht naar Charles.
    Helaas kon ik hem niet vinden, waardoor ik nog humeuriger werd.
    "Welke kant ging hij op?" Vroeg ik bloedserieus. "En maak me niets wijs."
    Charles was diegene die me uitdrukkelijk had gevraagd hem niet met iemand mee te laten gaan en dan gebeurde er dit.
    Ik was niet goed bezig.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 21:58 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    |Gotta go. Bye-a (doeg) |


    kindness is never a burden.

    Charles Whright Nixon

    'Maar hier ben ik,' zei ik.
    Het meisje gleed met haar hand over mijn bortkas, steeds lager.
    'En wat is jouw naam?' vroeg ze. Haar hand stopte net aan de rand van mijn broek. Ze speelde met haar blonde haren en keek me verleidelijk aan.
    'Ch-Ch-Ch-Charles,' stotterde ik. Ik kon hem voelen stijf worden in mijn broek. En ik was niet de enige die dat doorhad.
    'Nou, Ch-Ch-Ch-Charles, ik weet een plek waar niemand ons kan zien.'
    'Waar niemand ons kan zien,' herhaalde ik dromerig.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 22:21 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [En toen bleek het een man te zijn, lol :W]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Genius! Haha, why not. Krijgt hij er nog een hartaanval bij :'D]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    [Genius! Haha, why not. Krijgt hij er nog een hartaanval bij :'D]

    [Dan moet je inderdaad al wel wat op hebben als je het verschil niet ziet tussen een man en en vrouw, haha :')]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    [Dan moet je inderdaad al wel wat op hebben als je het verschil niet ziet tussen een man en en vrouw, haha :')]


    [Inderdaad... :'D Maar waarom ook niet? :'D Schrijf je nog een stukje? Anders doe ik er nog een. Ik ga zometeen slapen. ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    (...)

    [Inderdaad... :'D Maar waarom ook niet? :'D Schrijf je nog een stukje? Anders doe ik er nog een. Ik ga zometeen slapen. ]


    [Ik doe er ook nog wel ff een]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Y0L0 schreef:
    (...)

    [Ik doe er ook nog wel ff een]


    [Okay 8D]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov