• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Hij geeft mij op die woorden een flinke knuffel en drukt zijn lippen zacht tegen mijn hoofd, voor een tijdje. Ik giechel er zachtjes op, het voelt zo fijn.
    "Het doet mij zoveel om dat van jou te horen." fluistert hij zacht met een grote glimlach. "Als je het wilt, dan wil ik het wel vertellen als ik het aankan. Ik weet nog niet wanneer dat is.. Dat kan zo zijn, maar ook morgen of over paar weken pas.. Ik weet het nog niet." Ik begin weer met het wrijven over zijn borstkas, aangezien dat het enige is waar ik echt bij kan nu.
    "Ik kan het in ieder geval wel aan. Jij moet het maar zeggen als je denkt dat de tijd rijp is en als jij het aan kan. Ik beloof dat ik het gelijk zal vergeten en er niets van zal zeggen." glimlach ik liefjes naar hem. "Trouwens, als jij dat verteld heb, mag ik dan misschien een wat gevoelige vraag stellen?" vraag ik vervolgens zacht.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik rilde toen ze weer begon te wrijven over mijn borstkas. Het gaf een heerlijk gevoel. Misschien wel bijna hetzelfde gevoel als ik hetzelfde doe bij haar rug.
    'Ik kan het in ieder geval wel aan. Jij moet het maar zeggen als je denkt dat de tijd rijp is en als jij het aan kan. Ik beloof dat ik het gelijk zal vergeten en er niets van zal zeggen,' glimlachte ze liedjes naar mij. 'Trouwens, als jij dat verteld heb, mag ik dan misschien een wat gevoelige vraag stellen?' vroeg ze vervolgens zacht. Vragen keek ik haar aan. Mijn hoofd hield ik tegen de rugleuning aan. In mijn hoofd begon ik te denken welke vraag het zou kunnen wezen. Had het met mijn verleden te maken?
    'Je mag hem ook nu stellen,' zei ik zacht tegen haar. Een vinger liet ik afwezig figuurtjes maken over haar hand. 'Ik wil hem graag weten en misschien kan ik die vraag nu wel beantwoorden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt mij vragend aan, zijn hoofd tegen de rugleuning aan. Hij lijkt na te denken.
    "Je mag hem ook nu stellen." zegt hij zacht, en zijn vinger maakt afwezige figuurtjes over mijn hand heen. "Ik wil hem graag weten en misschien kan ik die vraag nu wel beantwoorden." Ik schud gelijk met mijn hoofd en zucht zachtjes.
    "Nee, het is een vraag je ik wil bewaren voor daarna. Misschien beantwoord je hem wel als je het verteld, of niet. Ik weet het niet." zeg ik tegen hem. "Dus we moeten beiden wachten op elkaar, maar het hangt van jou af." grinnik ik zachtjes. Ik laat mijn hand iets afdwalen naar beneden, naar zijn buik, waar ik zacht begin te aaien.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze schudde gelijk met haar hoofd en zuchtte zachtjes. Het was te proberen.
    'Nee, het is een vraag je ik wil bewaren voor daarna. Misschien beantwoord je hem wel als je het verteld, of niet. Ik weet het niet,' zei ze tegen mij. 'Dus we moeten beide wachten op elkaar, mar het hangt van jou af,' grinnikte ze zachtjes. Haar hand dwaalde af naar mijn buik, waar ze zacht begon te aaien. Een tevreden zuchtje verliet mijn mond. Ze was ook zo geweldig.
    'Hmmm,' zei ik zacht en sloot weer mijn ogen. Ik kon hier nu wel gaan slapen. Ik lag hier zo lekker!
    'Ze waren niet echt ehm.. vriendelijk,' begon ik zachtjes. 'Ik vond dat het mijn doel werd om elke dag sowieso één meisje te nemen of ze het nou wou of niet. Soms twee.. Het was mijn doel vond ik om ze te nemen en mijzelf te plezier. Het frustreerde mij dat dat niet gebeurde. Ik kan dit alles nu niet echt goed uitleggen allemaal.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor een tevreden zuchtje uit zijn mond komen.
    "Hmmm." zegt hij zacht en hij sluit zijn ogen weer. "Ze waen niet echt ehm... vriendelijk. Ik vod dat het mijn doel werd om elke dag sowieso één meisje te nemen of ze het nou wu of niet. Soms twee... Het was mijn doel vond ik om ze te nemen en mijzelf te plezieren. Het frustreerde mij dat dat niet gebeurde. Ik kan dit alles nu niet zo goed uitleggen allemaal." Er loopt een rilling over mijn rug, één van walging. Toch negeer ik deze zo goed mogelijk.
    "Nathan, wat had jij tegen meisjes, wat hebben ze je aangedaan dat je zo denkt?" vraag ik fronsend en zacht. "Je klinkt zo... vol met haat. Dat zal vast niet zomaar zijn gekomen." Ik sluit mijn ogen om al het andere gevoel dat ik nu heb buiten te sluiten, dat verdient hij nu niet. Hij is veranderd.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nathan, wat had jij tegen meisjes, wat hebben ze jou aangedaan dat je zo denkt?' vroeg ze fronsend en zacht. 'Je klinkt zo... vol met haat. Dat zal vast niet zomaar zijn gekomen.' Hoe keek ze? Ik had een rilling over haar gevoeld. Ik opende voorzichtig een ook en keek haar aan. Ik zag dat ze haar ogen gesloten had.
    'Mijn eerste keer,' zei ik zacht en ik dacht eventjes na. 'Geen controle. Ik kon niet doen. Het voelde goed, maar ergens juist ook weer niet. Ze was lief voor mij, maar ze luisterde niet. Ik vond dat niet leuk.' Ik begon me koud te voelen bij die gedachten heel de tijd. Lichtjes begon ik te rillen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Mijn eerste keer." zegt hij zacht en het is even stil. "Geen controle. Ik kon niet doen. Het voelde goed, maar ergens juist ook weer niet. Ze was lief voor mij, maar ze luisterde niet. Ik vond dat niet leuk." Ik voel hoe hij begint te rillen en ik open mijn ogen en til mijn hoofd iets op, zodat ik hem verward aan kan kijken.
    "Ze was lief voor je, maar luisterde niet. Is dan een reden om zo hatelijk te zijn tegenover meisjes in ze tot dat vreselijke lot te veroordelen?" vraag ik wat kritisch aan hem. "Misschien mis ik wel iets... maar ik snap het gewoon niet helemaal." Ik blijf hem aankijk, afwachten, ik wil een antwoord.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ze was lief voor je, maar luisterde niet. Is dat een reden om zo hatelijk te zijn tegenover meisjes in ze tot dat vreselijke lot te veroordelen?' vroeg ze wat kritisch aan mij. Ik opende mijn ogen om haar aan te kunnen kijken. Verward was haar blik. 'Misschien mis ik wel iets... maar ik snap het gewoon niet helemaal.' Ze bleef mij aankijken, afwachtend. Mijn handen hield ik stil. Alles hield ik stil, ik durfde me niet te bewegen.
    'Nee,' zei ik zacht. 'Ik denk dat ik haar wou begrijpen.. Waarom het zo leuk is om al de controle te houden en niet te luisteren naar de ander. Ik kan het alleen maar niet begrijpen.. Ik wil het ook niet meer begrijpen. Ik wil het niet meer.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan houd zich helemaal stil onder mij, hij lijkt wel bevroren.
    "Nee." zegt hij zacht. "Ik denk dat ik haar wou begrijpen... Waarom het zo leuk is m alde cntrole te houden en niet te luisteren naar de ander. Ik kan het alleen maar niet begrijpen... Ik wil het ook niet meer begrijpen. Ik wil het niet meer." Ik voel mezelf helemaal koud worden, ik had teveel gehoopt op een goede reden, een emtionele beschadiging of iets dergelijks waarom hij het deed, maar ik was teleurgesteld in de reden. Ik leg mijn hoofd terug en probeer hem te omhelsen, voor zover het gaat.
    "Je hoeft nu ook niet meer, het is over, alles is goed nu." fluister ik zachtjes. "Het is allemaal voorbij en vergeten."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze legde haar hoofd weer terug en probeerde mij te omhelzen.
    'Je hoeft hnu ook niet meer, het is over, alles is goed nu,' fluisterde ze zacht. 'Het is allemaal voorbij en vergeten.' Door haar woorden begon ik me weer warm te voelen van binnen.
    'Je bent geweldig Beck,' fluisterde ik zachtjes. 'Ik hou zo veel van jou. Ik niets anders meer, alleen maar jou.' Mijn armen sloot ik om haar heen en trok haar wat dichter tegen mij aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Je bent geweldig Beck." fluistert hij zacht. "Ik hou zo veel van jou. Ik wil niets anders meer, alleen maar jou." Hij sluit zijn armen om mij heen en trekt me wat dichter tegen zich aan. Ik glimlach lichtjes.
    "Gelukkig maar, je mag ook niets anders meer willen dan ik." zeg ik tegen hem, een beetje plagerig. "Je hebt je doel veranderd, je ben geweldig." mompel ik tegen hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Gelukkig maar, je mag ook niets anders meer willen dan ik,' zei ze een beetje plagerig tegen mij. 'Je hebt je doel veranderd, je bent geweldig,' mompelde ze tegen mij aan. Een tevreden lachje verscheen.
    'Nog even en er komt weer alleen gebrabbel uit mijn mond,' mompelde ik zachtjes. 'Ik denk dat het veilig is voor mij om nu te gaan slapen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "ogeven en er komt weer alleen gebrabbel uit mijn mond." mompelt hij zacht. "Ik denk dat het veilig is voor mij om nu te gaan slapen." Ik giechel zachtjes en besluit mijn vraag achterwege te laten. Hij is veel te lief nu, ik wil hem niet meer overstuur maken.
    "Ga maar lekker slapen, Rikki waakt wel over je hoor." zeg zacht tegen hem. "Slaap, Nathan slaap." giechel ik vervolgens.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ga maar lekker slapen, Rikki waakt wel over je hoor,' zei ze zacht tegen mij. 'Slaap, Nathan slaap,' giechelde ze vervolgens. Voordat ze was gaan praten had ze ook gegiecheld. Het klonk zo mooi. Ik lachte zachtjes en nestelde mijn hoofd weer lekker in tegen de rugleuning.
    'Zing verder, het klinkt mooi,' fluisterde ik zacht. 'Je bent geweldig. Jij mag ook gaan slapen, dan slapen wij samen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan lacht even zacht en nestelt zijn hoofd wat beter in de rugleuning.
    "Zing verder, het klinkt mooi." fluistert hij. "Je bent geweldig. Jij mag ook gaan slapen, dan slapen wij samen." zegt hij en ik knik lichtjes.
    "Goed, dan gaan wij samen slapen." zeg ik, waarna ik verder ging zingen. "Slaap, Nathan slaap. Je vader is een aap. Je moeder is een krokodil, die bijt je vader in zijn bil. Slaap, Nathan slaap, je bent het kind van een aap." Ik giechel opnieuw, maar dit keer zachter en ga iets lekkerder liggen.


    Your make-up is terrible