• ik zal me ff voor stellen, ik ben een meisje en ik zit momenteel in 5 havo en dat betekent dus daat ik dit jaar me examens heb.
    en nu wil ik dus iets geks doen zeg maar een soort examensstunt. als ik slaag wil ik namelijk mijn haar paars verven en dan zo naar de diploma uitreiking gaan.
    ok dus vindt je dit een leuk idee of wil je me nu naar een gekke huis brengen.

    en dan wel zo velen kleur als dit.

    Dan ziet de rest van de school het toch niet.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Doen! _O_


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Je moet je haar voor jezelf verven, omdat jij dat wilt. Niet om stoer te doen tegenover je vrienden of om een 'stunt' uit te halen.
    Wat heeft het trouwens voor nut om het alleen voor diplomauitreiking te doen?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Je moet je haar voor jezelf verven, omdat jij dat wilt. Niet om stoer te doen tegenover je vrienden of om een 'stunt' uit te halen.
    Wat heeft het trouwens voor nut om het alleen voor diplomauitreiking te doen?


    The odds are néver in our favor.

    Yoda schreef:
    Je moet je haar voor jezelf verven, omdat jij dat wilt. Niet om stoer te doen tegenover je vrienden of om een 'stunt' uit te halen.
    Wat heeft het trouwens voor nut om het alleen voor diplomauitreiking te doen?


    omdat het een knal kleur is me haar verf ik al jaren en ik heb het al een keer paars gedaan maar toen werd het rood.

    Yoda schreef:
    Je moet je haar voor jezelf verven, omdat jij dat wilt. Niet om stoer te doen tegenover je vrienden of om een 'stunt' uit te halen.
    Wat heeft het trouwens voor nut om het alleen voor diplomauitreiking te doen?


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik vind een geweldige truc. :'D Jij wilt je haar verven, dan doe je dat. Als anderen zeggen dat je het NIET moet doen, moet je ook niet luisteren. Jij wilt het, jij doet het. (nerd)


    Some people are art and do art at the same time

    Symptoms schreef:
    Ik vind een geweldige truc. :'D Jij wilt je haar verven, dan doe je dat. Als anderen zeggen dat je het NIET moet doen, moet je ook niet luisteren. Jij wilt het, jij doet het. (nerd)


    26 - 02 - '16