• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Hij haalt me iets van zich af. "Niet te geloven dat ik het zeg, maar rustig aan Beck." zegt hij met een klein lachje. "Alleen kusjes." Er verschijnt een speelse lach op zijn lippen en ik kijk Nathan iets verwilderd en lichtelijk betrapt aan.
    "Alleen kusjes, ik weet het. Ik was ook echt niet meer van plan hoor." antwoord ik iets obstinaat. "Moest ik nou daarom stoppen?" Ik pruil en tracht mezelf weer dichter tegen hem aan te duwen en hem weer te kussen. Ja, mij kan je wel verslaafd noemen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Alleen kusjes, ik weet het. Ik was ook echt niet meer van plan hoor,' antwoordde ze iets obstinaat waardoor ik moest lachen. Haar blik was iets verwilderd en lichtelijk betrapt. Ze probeerde en probeerde zich weer dichter tegen mij aan te duwen. Zacht lachte ik, hield naar nog eventjes tegen. Even liet ik het toe en begroette haar lippen zacht en teder. Vluchtig liet ik mijn tong een beetje over haar onderlip gaan en drukte haar toen weer een stukje van mij af. 'Iets zegt mij dat jij liegt,' fluisterde ik met een klein lachje. Mijn armen sloot ik om hem heen en drukte haar flink tegen mij aan. 'Ik denk dat we de stoel maar moeten bedenken, of niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en houd me nog even tegen. Daarna laat hij me weer toe, zijn lippen begroeten mij zacht en teder waar door ik even van opluchting zucht. Zijn tong voel ik vluchtig over mijn onderlip gaan maar voor ik het weet, drukt hij me ineens van zich af. Ik lik even langs mijn onderlip als ik hem wat beledigd aan kijk.
    "Iets zegt mij dat je liegt." fluistert hij met een klein lachje waarna hij zijn armen om mij heen sluit en me flink tegen zich aan drukt. "Ik denk dat we de stoel maar moeten bedanken, of niet?" Ik schud behoorlijk met mijn hoofd hier op en kijk hem opnieuw pruilend aan.
    "Ik lieg helemaal niet! Ik wil kusjes Nathan, heel veel!" zeg ik wat zeurderig. "Ik bedank iedereen, als ik maar jouw kusjes krijg." Wat ruw zodat hij me niet zomaar tegen kan houden druk ik me weer tegen hem aan en kus ik hem opnieuw.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze schudde behoorlijk met haar hoofd en keek mij vervolgen opnieuw pruilend aan.
    'Ik liet helemaal niet! Ik wil kusjes Nathan, heel veel!' zei ze wat zeurderig. 'Ik bedank iedereen, als ik maar jouw kusjes krijg.' Wat ruw, waardoor ik haar niet tegen kon houden, drukte ze zichzelf weer tegen mij aan en kuste me opnieuw. Ik lachte zacht tegen haar lippen aan en kuste haar met veel plezier terug.
    'Word madammetje hier een beetje verslaafd aan kusjes?' vroeg ik plagerig tegen haar lippen aan. 'Niet dat ik dat erg vind, het komt voor mij wel heel gunstig uit.' Speels beet ik op haar lip en ik begon mijzelf af te vragen waarom de dekens er nog waren. Hier kreeg ik het alleen maar warmer en warmer van.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht tegen mijn lippen aan en kust me met veel plezier terug.
    "Word madammetje hier een beetje verslaafd aan kusjes?" vraagt hij plagerig. "Niet dat ik dat erg vind, het komt voor mij wel heel gunstig uit." Speels bijt hij op mijn lip en ik lach zachtjes.
    "Ik was al verslaafd toen jouw lippen die van mij voor het eerst raakten." fluister ik zachtjes en verlangend. Met mijn hand glijd ik langs zijn wang heen en bijt ik hem speels terug op zijn onderlip.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik was al verslaafd toen jouw lippen die van mij voor het eerst raakten,' fluisterde ze zachtjes en verlangend. Met haar hand gleed ze langs mijn wang en beet toen speels terug op mijn onderlip. Een zacht zuchtje verliet mijn mond. 'Dat vind ik heel lief om te horen,' fluisterde ik zacht en drukte zachtjes mijn lippen weer op die van haar. Ik zoog een stukje van haar lip naar binnen en liet hem eventjes later weer los. 'Je bewijst steeds meer en meer hoe geweldig jij bent Beck. Zo geweldig lief en leuk en nog veel meer! Niet te beschrijven is het.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik antwoord denk ik zo even op mijn tablet als ik in de trein zit. Ik moet nu weg.


    Your make-up is terrible

    Haha is goed hoor ;d Heb zo toch les. Eerst Photoschop.. en daarna nog Baby Engels (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hahaha, baby Engels. 8D Klinkt zo leuk.

    Rikki Madeleine Beck

    Een zacht zuchtje verlaat zijn mond. "Dat vind ik heel lief om te horen." fluistert hij zacht en drukt zachtjes zijn lippen weer op die van mij waarna hij een stukje van mijn lip naar binnen zuigt en hem even later weer los laat. "Je bewijst steeds meer en meer hoe geweldig jij bent Beck. Zo geweldig lief en leuk en nog veel meer! Niet te beschrijven is het." Hier giechel ik zacht op en leg mijn vinger tegen zijn lip aan, als teken dat hij stil moet zijn.
    "Jij bent ook geweldig." vertel ik zachtjes. "Nu wil ik er geen woord meer over horen, oké?" Zonder op zijn antwoord te wachten kus ik hem opnieuw, ik zorg dat mijn lippen die van hem amper raken, zo teder.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze giechelde en legde haar vinger tegen mijn lip. Gelijk was ik stil.
    'Jij bent ook geweldig,' vertelde ze zachtjes. 'Nu wil ik er geen woord meer over horen, oké?' Zonder op antwoord te wachtte kuste zij mij opnieuw. Haar lippen raakte amper die van mij aan wat een tederig effect bezorgde. Lichtjes knikte ik op haar woorden en onze lippen schuurde zachtjes tegen elkaar aan. Mijn armen sloot ik om haar heen en drukte haar zacht tegen die van mij aan. Mijn hart ging razend te keer, of het was gewoon dat onze harten op elkaar af waren gestemd, klopte de één niet dan klopte de ander.
    'Zorg er dan maar voor dat ik niet de kans krijg om te praten,' fluisterde ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt lichtjes op mijn woorden en onze lippen schuren zacht over elkaar heen. Hij sluit zijn armen om mij heen en drukt mij zacht tegen zich aan. Zijn hart voel ik als een razende tekeer gaan.
    "Zorg er dan maar voor dat ik niet de kans krijg om te praten." fluistert hij zacht.
    "Dat probeer ik." antwoord ik wat haperig, omdat mijn ademhaling niet meer normaal wilt. Ik druk nu mijn lippen wat steviger op die van hem en lik met het puntje van mijn tong over zijn lippen heen, waarna ik er zacht op bijt. Dit houd hem hopelijk wel eventjes zoet.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat probeer ik,' antwoordde ze haperig, omdat haar adem duidelijk niet meer normaal was. Haar lippen drukte ze wat steviger op de mijne en likte met het puntje van haar tong over mijn lippen heen, waarna ze er zacht op beet. Zachtjes kreunde ik. De dekens haalde ik van ons af, het werd te warm eronder. Mijn armen sloot ik weer om haar heen en ging wat rechter op zitten. De stoel werkte nu gigantisch tegen. Een stukje lip van haar zoog ik weer naar binnen en knabbelde er zachtjes op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kreunt zachtjes en haalt de dekens van ons af, waarna ik gelijk een stuk afkoel. Tot nu toe had ik niet door hoe warm ik het had gekregen. Hij sluit zijn armen weer om mij heen en gaat iets rechter op zitten, terwijl de stoel hem tegen werkt. Daarna zuigt hij een stukje van mijn lip opnieuw naar binnen en knabbelt hij er zacht op. Ik laat mijn hand door de achterkant van zijn haar heen gaan en kreun zachtjes. Ik druk hem iets achterover en laat mijn vrije hand hebberig en gretig over zijn borstkas heen glijden.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar hand ging door de achterkant van mijn haar heen en ze kreunde zachtjes. Ze drukte mij iets achterover en liet haar vrije hand hebberig en gretig over mijn borstkas heen glijden. Ik kromde mijn rug en kreunde iets. Ik liet een hand via haar bovenbeen omhoog glijden en liet hem verdwijnen onder haar jurkje, mijn andere arm sloeg ik om haar heen en drukte haar dicht tegen mij aan. Mijn lippen drukte ik gretig op die van haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kromt zijn rug en kreunt iets. Daarna laat hij zijn hand via mijn bovenbeen omhoog glijden en onder mijn jurkje verdwijnen. Dit keer zeg ik er niets van. Zijn andere arm slaat hij om mij heen en drukt mij dicht tegen hem aan. Zijn lippen drukt hij gretig op die van mij. Ik zucht zacht en verlangend waarna ik mijn tong toch tussen zijn lippen door laat glijden, hoewel ik weet hoeveel intiemer dit is dan normale kusjes. Mijn hand glijd omlaag, onder zijn shirt en weer omhoog over zijn borstkas.


    Your make-up is terrible