• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    "Vrouwen zijn net zo vreemd." fluistert hij zacht nadat hij heeft gelachen. "Iedereen is vreemd... Wil je slapen Beck? Van mij mag. Ik zag je slapen op de bank. Je zag er zo lief uit. Ik wou je eerst naar je bed brengen, maar ik wist je kamer niet en ik wist niet of je wel in mijn kamer wou... Daarom heb ik mijn dekens maar hier na toe genomen. Sorry dat ik je ermee wakker had gemaakt. Je mag slapen. Ik zal op jou passen. Ik zal nergens heen gaan. Ik blijf hier liggen met jou." Tijdens zijn woorden zijn mijn mondhoeken omhoog gekrult.
    "Je bent echt een schatje." zeg ik zacht, waarna ik van zijn schoot af klim, half val maar toch op mijn laarzen terecht kom. Ik trek ze uit, pak Nathan zijn deken en sleep die mee terug naar Nathan. Dan kruip ik weer op zijn schoot en trek de deken over ons heen.
    "Zo,dat is een heel stuk beter. Ik weet niet of ik wil slapen, maar zo is het zo behagelijk. Ik hou ervan om tegen je aan te liggen en nu is het lekker warm." murmel ik zachtjes. Oké, misschien ben ik toch wel moe.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Jij bent echt een schatje,' zei ze zacht, waarna ze van mijn schoot afkroop. Bijna biel ze, maar kwam toch op haar laarzen terecht. Vragend keek ik haar aan. Ze trok haar laarzen uit, pakte de dekens en liep daarmee naar mij toe. Ze kroop weer boven op mijn schoot en trok de dekens over ons heen.
    'Zo, dat is een heel stuk beter. Ik weet niet of ik wil slapen, maar zo is het zo behagelijk. Ik hou ervan om tegen je aan te liggen en nu is het lekker warm,' murmelde ze zachtjes. Zacht lachte ik en een grote glimlach was op mijn mond verschenen. Verschillende geuren kwamen in mijn neus terecht en geen één van die geuren waren slecht, ze waren allemaal prettig.
    'Als je slaapt lig je ook nog steeds tegen mij aan,' zei ik zacht. 'Ik houd je niet tegen om te gaan slapen. Alleen, voordat je gaat slapen.. Mag ik dan nog een kusje?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en ik glimlach tevreden terwijl ik me goed innestel.
    "Als je slaapt lig je ook nog steeds tegen mij aan." zegt hij zacht. "Ik houd je niet tegen om te gaan slapen. Alleen, voordat je gaat slapen.. Mag ik dan nog een kusje?" Ik kijk hem voor een moment aan, kom dan een stukje omhoog en geef hem veel korte kusjes, die ik afsluit met een wat langere.
    "Jij mag er wel honderd." grijns ik daarna en ik leg mijn hoofd weer terug, waarna ik kort gaap. "Ja, ik denk dat ik zometeen wel in slaap ga vallen... Slaap jij dan eigenlijk mee? En je kan nergens heen want ik lig boven op je, lekker puh."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze keek mij aan voor een moment, kwam toen omhoog en gaf mij veel korte kusjes die ik allemaal met plezier ontving. Ze sloot af met een wat langere kus die ik gelijk beantwoordde.
    'Jij mag er wel honderd,' grijnsde ze en ze legde haar hoofd weer terug, waarna ze kort gaapte. 'Ja, ik denk dat ik zometeen wel in slaap ga vallen... Slaap jij dan eigenlijk mee? En je kan nergens heen want ik lig boven op je, lekker puh.' Ik lachte zacht en sloeg mijn armen weer stevig om haar heen, waarna ik mijn greep al gauw weer verslapte.
    'Ik kan je van mij af tillen,' zei ik met een klein lachje. 'Niet dat ik dat ga doen, ik lig veelte lekker! En ik weet nog niet of ik mee ga slapen. Hoe wil ik op jouw passen als ik ga slapen? Ik blijf wakker.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en slaat zijn armen weer stevig om mij heen, hoewel hij zijn stevige greep al snel weer laat verslappen. Toch vind ik het fijn om zo te liggen, in zijn armen.
    "Ik kan je van mij af tillen." zegt hij met een lachje, waar ik zachte, protesterende geluidjes op maak. "Niet dat ik dat ga doen, ik lig veelte lekker! En ik weet nog niet of ik mee ga slapen. Hoe wil ik op jouw passen als ik ga slapen? Ik blijf wakker." Ik schud lichtjes met mijn hoofd en streel weer zacht over zijn borstkas, expres langs zijn tepel heen.
    "Nee, nee. Je mag slapen als je wilt, dat mag echt. Zolang je me maar niet optilt want dan sta ik niet in voor de gevolgen." grinnik ik zachtjes.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze schudde lichtjes met haar hoofd en streelde weer zacht over mijn borstkas heen. Een klein zacht geluidje verliet mijn mond toen ze langs mijn tepel heen ging.
    'Nee, nee. Je mag slapen als je wilt, dat mag echt. Zolang je me maar niet optilt want dan sta ik niet in voor de gevolgen,' grinnikte ze zachtjes. Met een klein lachje knikte ik. Ze had hoogtevrees, dat wist ik nog.
    'Ik kijk nog wel wat ik ga doen,' fluisterde ik zacht terwijl ik zacht over haar rug heen wreef. 'Ik wil je beschermen. Jij heb dat ook gedaan toen ik sliep. Oké, je deed ook andere dingen toen ik sliep.. Ik zal dat niet doen als jij slaap. Ik zal je alleen bewonderen, knuffelen en kleine kusjes geven.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt met een zacht lachje, waar door ik tevreden mijn ogen sluit.
    "Ik kijk nog wel wat ik ga doen." fluistert hij zacht terwijl hij over mijn rug heen wrijft zodat ik lichtjes ril en geniet. "Ik wil je beschermen. Jij heb dat ook gedaan toen ik sliep. Oké, je deed ook andere dingen toen ik sliep.. Ik zal dat niet doen als jij slaap. Ik zal je alleen bewonderen, knuffelen en kleine kusjes geven." Hier op knik ik licht instemmend.
    "Dat vind ik prima klinken, al vind ik het jammer dat ik al die dingen ga missen omdat ik slaap..." Ik voel mezelf al wegdoezelen terwijl ik praat, ik probeer mezelf zo veel mogelijk wakker te houden. "Maar hou het niet tegen als je zelf ook in slaap valt, oké?" vraag ik aan hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze knikte licht instemmend. Een beetje keek k haar aan en zag dat ze haar ogen had gesloten.
    'Dat vind ik prima klinken, al vind ik het jammer dat ik al die dingen ga missen omdat ik slaap...' zei ze terwijl haar stem wegdoezelde. Zacht lachte ik. 'Maar hou het niet tegen als je zelf ook in slaap valt, oké?' vroeg ze aan mij, terwijl zij diegene was die zich nu wakker hield.
    'Natuurlijk Beck,' fluisterde ik met een lachje en drukte een klein, lief kusje op haar hoofd. 'En misschien voel jij de dingen wel in je slaap, net zoals ik jouw aanrakingen voelde. En misschien wil ik ze wel nog een keer doen als jij weer wakker bent.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Natuurlijk Beck." fluistert hij met een lachje en ik voel hoe hij een klein, lief kusje op mijn hoofd drukt. "En misschien voel jij de dinge wel in je slaap, net zoals ik jouw aanrakingen voelde. En misschien wil ik ze wel nog een keer doen als jij weer wakker bent." Hier door laat ik een zachte giechel horen.
    "Oké, ik eis dat je het nog eens doet als ik weer wakker ben, goed?" vraag ik met een slaperige stem. Ik snap niet waarom de slaap ineens zo hard toeslaat, maar het gebeurt gewoon ineens. Ik voel mezelf wegzakken voordat hij antwoord heeft gegeven.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oké, ik eis dat je het nog eens doet als ik weer wakker ben, goed?' vroeg ze met een slaperige stem. Ik lachte zachtjes en knikte, maar ik voelde haar al wegzakken. Ze werd wat zwaarder, maar haar adem werd ook trager en zwaarder. Ik glimlachte tevreden en drukte weer een klein, zacht kusje op haar hoofd.
    'Natuurlijk doe ik dat,' fluisterde ik zacht. Zacht bleef ik door wrijven over haar rug, terwijl ik mijzelf voorzichtig wat meer in nestelde in de stoel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel het kusje op mijn hoofd nog wel, maar registreer het amper.
    "Natuurlijk doe ik dat." fluistert hij zacht, maar ik merk er niets van. Toch voel ik wel hoe hij verschuift, voordat ik in slaap val. Ik val niet echt in een diepe slaap, hij is oppervlakkig. Af en toe smak ik in mijn slaap, ik droom niet, het is een droomloos, zwart gat.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Af en toe hoorde ik smak geluidjes bij haar vandaan komen. Ik glimlachte en lachte heel zachtjes. Ik toverde mijn hand onder de dekens vandaan, streelde zacht wat haren uit haar gezicht en liet daarna mijn vingers zacht heen en weer gaan over de zijkant van haar gezicht. Ze was zo mooi. Ze lag ze lief. Kleine kusjes wou ik op haar lichaam plaatsen, maar ik kwam niet verder dan haar hoofd. Ik kon haar optillen en op de bank plaatsen, maar ik had beloofd om hier te blijven. Mijn hand verplaatste ik weer onder de dekens en ging zachtjes over haar hele lichaam strelen, tot zo ver mijn hand erbij kon.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Mijn lichaam reageert zelfs in mijn slaap op hem. Van de kusjes ga ik glimlachen, van het gestreel rilt mijn lichaam iets. Ik laat een zacht kreuntje van genot horen, de dromen beginnen zich langzaam te vormen wat betekent dat ik dieper in slaap kom. Nathan, in het gras. Ik lig in zijn armen, we lachen zachtjes. Het is een gelukkige droom. De zon schijnt op mijn bleke huid. Bij Nathan lijkt de zon zoveel beter te passen dan bij mij. Ik zucht zacht en gelukkig.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze reageerde op mijn aanrakingen, zelfs nu ze sliep. Het geglimlacht, het geril en het zachte kreuntje maakte mij blij. Kleine kusjes gaf ik op haar hoofd. Ik kon maar niet van haar afblijven. Met mijn hand streelde ik haar benen, ging voorzichtig aan de binnenkant van haar benen strelen. Beetje bij beetje ging ik steeds verder omhoog. Het gedeelte bij haar ondergoed sloeg ik helemaal over en ging gelijk omhoog naar haar buik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik begin zacht tegen te sputteren als Nathan plotseling de binnenkant van mijn benen begint te strelen. In mijn droom stopt hij hier echter niet mee, maar gaat hij alleen maar hoger en hoger, waar door ik paniek raak. Ik kijk hem smekend aan in mijn droom, maar zijn ogen zijn veranderd in emotieloze poelen. Ik heb het gevoel dat ik er in verdrink, ik ben versteend. Uiteindelijk begin ik tegen de spartelen, waar door ik ook wakker word. Ik kijk Nathan met grote, paniekerige ogen aan.


    Your make-up is terrible