• Haha ik heb vandaag mijn haar geverfd, alleen het ging niet geheel foutloos. Ik had al eerder mijn haar geverfd en dat was Zwart, het was er al flink uit gegroeid en ik dacht dat ik nu wel Mahonie kon gaan doen. Nou faal, ik spoel het uit en föhn het, blijken sommige stukken donkerder te zijn dan de andere. Bovenop [waar mijn uitgroei zat] is het nu knalrood xD En naar beneden[waar het nog donker was] is het dus donkerrood-bruin. Het staat wel leuk, maar het is jammer genoeg niet helemaal zoals ik wilde.
    Ach volgende keer beter. :3

    Iemand dit ook wel eens gehad?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nu ben ik wel benieuwd hoe het er dan uitziet, heb je toevallig een foto?

    En ik heb wel eens highlights gehad waarbij er iets teveel in zaten en toen bleef het er echt superlang inzitten -.-


    “Love is a contradiction.”

    Bestseller schreef:
    Nu ben ik wel benieuwd hoe het er dan uitziet, heb je toevallig een foto?

    En ik heb wel eens highlights gehad waarbij er iets teveel in zaten en toen bleef het er echt superlang inzitten -.-


    Neen, foto ging niet meer het was te donker. Morgen maar ik er eentje hoop ik en plaats ik die erop. :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha, nou dat van mij was echt helemaal faal. Een keer had ik mijn haar geverfd en ik hoopte dat het wat donkerder zou uitpakken, maar na afloop zag ik dus helemaal geen verschil. There goes my money. Jippiee. --"
    Maargoed, nu ben ik eigenlijk wel benieuwd; heb je misschien een foto voor me/ons dan? (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Porcelaneous schreef:
    Haha, nou dat van mij was echt helemaal faal. Een keer had ik mijn haar geverfd en ik hoopte dat het wat donkerder zou uitpakken, maar na afloop zag ik dus helemaal geen verschil. There goes my money. Jippiee. --"
    Maargoed, nu ben ik eigenlijk wel benieuwd; heb je misschien een foto voor me/ons dan? (cat)


    Ai, zonde van je geld : (

    Morgen heb ik misschien een foto ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmm het pakt bij mij eigenlijk altijd wel goed uit xD. Soms pakt de verf op sommige plekken minder dan op anderen, maar ik verf mijn haar meestal twee keer, en dan is het wel zoals ik het wil (:

    En stiekem ben ik nu ook benieuwd naar een foto ;p. Maar ik zal morgen/overmorgen nog eens in het topic kijken of er een foto is.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Propitiation schreef:
    Hmm het pakt bij mij eigenlijk altijd wel goed uit xD. Soms pakt de verf op sommige plekken minder dan op anderen, maar ik verf mijn haar meestal twee keer, en dan is het wel zoals ik het wil (:

    En stiekem ben ik nu ook benieuwd naar een foto ;p. Maar ik zal morgen/overmorgen nog eens in het topic kijken of er een foto is.


    Ik ben juist bang dat als ik het twee keer doe, dat het helemaal falend is haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Indirecte dipdye HAHA


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Jaccochips schreef:
    Indirecte dipdye HAHA


    Haha jup, dacht ik dus ook al. Hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn kapper zei dat je je haar van één tot twee tinten lichter kan maken zonder het te bleken. Ik wilde dipdiyen met een lichtere bruine kleur (heb donkerbruin haar), maar je ziet er helemaal niks van. :c Weg is mijn geld.
    Benieuwd naar je foto trouwens!


    life is awesome

    Ik heb mijn haar zondag net behoorlijk rood gemaakt, wat helemaal goed is gedaan, gelukkig.
    Mijn paarse dip-dye was rampzalig, echter x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Creativity schreef:
    Mijn kapper zei dat je je haar van één tot twee tinten lichter kan maken zonder het te bleken. Ik wilde dipdiyen met een lichtere bruine kleur (heb donkerbruin haar), maar je ziet er helemaal niks van. :c Weg is mijn geld.
    Benieuwd naar je foto trouwens!


    Da's echt zonde van je geld. Bij donkerbruin haar is, zwart, rood en paars wel leuk als dipdye :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yoda schreef:
    Ik heb mijn haar zondag net behoorlijk rood gemaakt, wat helemaal goed is gedaan, gelukkig.
    Mijn paarse dip-dye was rampzalig, echter x]


    Zeker felrood? [Cat rood] of ook Mahonie?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LlamaLover schreef:
    (...)

    Zeker felrood? [Cat rood] of ook Mahonie?


    Het heet 'ruby red' of 'diep donkerrood' x'D



    Deze.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Het heet 'ruby red' of 'diep donkerrood' x'D



    Deze.


    Noem ik Cat rood haha, van Victorious :P

    Hm, ook wel een mooie kleur btw.

    Ik heb deze nu;


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LlamaLover schreef:
    (...)

    Da's echt zonde van je geld. Bij donkerbruin haar is, zwart, rood en paars wel leuk als dipdye :3


    Ik heb een getinte huid dus ik wilde liever geen zwart doen, en aangezien ik heel erg bang was dat het ging mislukken wilde ik eerst lichter bruin proberen ipv rood (waar eigenlijk mijn eerste voorkeur naar uitging). Ik denk dat ik het toch nog een keer ga proberen maar dan met bleken en met een kleur die meer richting rood gaat ^^.
    Hoe heb jij het eigenlijk gedaan als het eerst zwart geverfd was?


    life is awesome