• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 15:20 ]


    El Diablo.

    [Abo]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [het is een maand laeter]
    Rachel
    Ik opende met moeite een oog. Ik wou niet eens weten hoelang ik hier al zat.
    Pas geleden was ik ziek geworden en het ging nu maar niet geweldig. Elke dag kreeg ik een flesje water en droog brood. In het begin had ik nog wel eens klappen gehad van het tegen spartelen maar ik zag in dat niets hielp.

    LUke
    Verveeld zapte ik naar de tv in de woonkamer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Verveeld liep maar wat rond.
    Weer een dag waar niks te doen valt...


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Er was inmiddels al een maand verstreken na alles wat er was gebeurt. Finn en ik verzorgden samen Emily, omdat Rachel nog steeds niet terug was en mijn vader en Carole hielpen ons waar ze konden. Blaine was geopereerd en moest nog herstellen, daarom kon ik niet te vaak bij hem zijn. Mijn vader wist wat er gebeurt was en liet me geen seconden meer alleen. Hij was echt overbezorgd om mij en deed er alles voor om mij veilig te stellen. Daarom zat ik nu merendeels thuis en omdat Blaine moest herstellen. Mijn vader had me ook gedwongen om aangifte te doen van dit alles. Ik had de politie alle informatie gegeven die ik bezat. Waaronder de dvd die Luke me mee gegeven had van Rachel. Ik zag aan ze dat ze dankzij mij nieuwe aanknopingspunten hadden, maar er was nog niets gebeurt. In het begin raakte ik in paniek want ik was bang dat als ik aangifte zou doen, dat ze me dan kwamen vermoorden en met Rachel erbij. Maar er was inmiddels al een maand verstreken en nog niets was er gebeurt. Maar eenmaal toen ik het had gedaan voelde het als een opluchting. Blaine vond ook dat ik aangifte moest doen. Ik zat thuis met Alex, hij was een hele goede vriend geworden van me en steunde me door dik en dun. Ook hij wist wat er gebeurt was en trooste me telkens. Ik had zo'n iemand nodig, aangezien Bella het heel erg druk had en Blaine lag te herstellen. We zaten bij mij thuis en Finn was boven Emily in bad aan het doen terwijl wij op de bank zaten film te kijken.

    Finn Hudson

    Emily was nu al een maand oud en had haar moeder nog nauwelijks gezien. Ik was me rot geschrokken toen dat met Kurt en Emily gebeurt was. En wat Kurt vertelde stelde me niet gerust. Rachel was helemaal bont en blauw geslagen en werd emotioneel helemaal kapot gemaakt. Ik probeerde er zo min mogelijk aan te denken en hoopte maar dat de politie snel in actie kwam. Kurt had namelijk met de politie gepraat en ik hoopte maar dat het hielp. Voor nu was er een maand niks gebeurt. Ik liet het badje leeg lopen en droogde Emily voorzichtig af waardoor ze vrolijk kirde naar me. Ze was extreem vrolijk, op één of andere manier.

    Jayden Ian Archibald

    Ik werd wakker in mijn eigen bed en sms'te Luke nog even. 'Ik blijf vandaag een dagje thuis, moet nog een paar zaken regelen. Jay.' verstuurde ik naar hem, waarna in uit bed stapte en onder de douche ging.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    Verveeld rook ik wat, en hoor opeens sirenes.
    Ik haal mijn schouders op, tis vast niks...


    El Diablo.

    luke
    Ik ontving een sms'je en stuurde wat terug Sgoed, veel plezier thuis
    grinnikend stond ik op en uit de keuken pakte ik een zak chips.

    Rachel
    Ik bewoog voorzichtig mijn pols maar gelijk kreunde ik van de pijn. Het was nog steeds van dat moment dat Kurt er was en ik meo p de grond liet vallen terwijl Jayden mijn armen vasthad. Ik denk dat het nu nog niet over is dus het zal wel gekneusd zijn. Ik mistte Emily verschrikkelijk veel. ze zal wel veel veranderd zijn. In tuseen tijd had ik me nog 5 keer gedouchet. Toen ik ziek was geworden liet ik het zo, ik zag in dat niets nut had. De laatste keer dat ik in de spiegel keek wasik erg vermagerd, bleek en zag ik erslecht uit. Niet dat ik er goed zou uitzien na alles.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex
    ik zit bij kurt thuis en we zijn hele goede vrienden geworden
    mijn gevoelens voor hem zijn alleen nog maar sterker geworden
    maar hij weet nog van niks
    ik zie hem stil voor zich uit staren en sla mijn arm om zijn schouder
    'je denkt er weer aan he?' vraag ik.

    Robin Brown (politie agent)
    we staan bij het gebouw waar alle aanknopingspunten naar leiden.
    we hebben lanf afgewacht op het juist moment om ze te overvallen
    we staan met een hele team voor het gebouw en dan stormen we vanuit het niks naar binnen
    mijn collegas houden de bendeleden onderschot en ik loop meteen naar de
    gevangenen ik open de kooien en zie dan een meisje dat helemaal kapot was
    ze was mager, gewond en zag er heel slecht uit
    ik til haar op en zeg dat alles goed komt en loop met richting de uitgang
    mijn pistool hou ik met een hand voor me..


    Music is my life

    Rachel
    Ineens is er overal herrie en sirenes. Zouden ze toch komen?
    Mijn vermoedes worden bevestigd. Een politie man opent de deur en tilt me op. Hij zei dat het goed zou komen en loop richting de uitgang. Ik werd gewoon bevreidt!! Ik zou Emily weer kunnen zien, Kurt weer zien! Tranen beginnen te stromen. Als we buiten komen merk ik dat het niet zo warm is, althans ik vind het niet warm. Ook zag ik dat het licht was dus het was geen nacht zoals ik dacht.

    Luke
    Ineens werd een deur open geduwd en kwamen er agenten binnen. Fuck we waren erbij. Ik wou richting Michael gaan om hem te waarschuwen toen ik gepakt werd. Ik besloot me gewoon mee te laten nemen, wie weet kwam ik er dan nog goed vanaf.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Mijn ogen schoten naar Alex toe, hij had zijn arm om mijn schouders geslagen. Ik knikte en sloeg mijn ogen neer. 'Ik maak me zorgen om Rachel,' gaf ik toe. 'Ik voel me zo schuldig, ze geloofde echt dat ik en Emily in elkaar geslagen werden. Je had haar moeten horen, Alex.' zei ik met een trillende stem. 'En daar was het vreselijk,' verzuchtte ik terwijl ik nerveus met mijn verlovingsring aan mijn vinger speelde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alex
    'het is niet jou schuld je moest wel, kurt' zeg ik bezorgd en druk hem dichter tegen mij aan.
    ik voel mijn hart kloppen als een bezetende en vraag me af of hij het zou kunnen horen..

    Robin
    mijn collegas sluiten de bendeleden in de busjes terwijl ik naar mijn eigen auto ga
    'je bent vrij, meisje' zeg ik
    ik kijk haar aan met mijn blauwe ogen
    ik schat haar maar vijf jaar jonger dan mij..


    Music is my life

    Rachel
    Zwak knikte ik. "wilt u een vriend bellen zodat" ik slik even "zodat ik naar mijn kind kan" Ik voelde me zwak maa rik zou en moest Emily zien.
    Ik wil niet weten hoelang ik daar heb gezeten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik hoorde herrie beneden, en ging kijken.
    Al snel zag ik de agenten en wou rennen.
    Al snel werd ik gepakt en voelde ik het koude metaal van handboeien om mijn polsen.
    Grommend liep ik naar buiten waar Micheal ook al was, en ik zag Rachel.
    Ik keek haar dreigend aan, en loop met de agenten mee..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik omhelsde hem even terug en maakte me daarna weer los van hem. Ik glimlachte dankbaar naar hem. 'Dank je, Alex.' zei ik dankbaar tegen hem. Hij was de eerste echte goede ''jongensvriend'' die ik had. Normaal gesproken ging ik altijd met meisjes om. 'Zullen we maar televisie kijken?' stelde ik voor. Zonder op antwoord te wachten zette ik de televisie aan en meteen kwam er een nieuwsbericht op. Met grote letters stond er ''BREAKING NEWS'' De journaliste vertelde over de bende in Lima en dat ze waren overvallen door de politie. 'Oh mijn god.' zei ik waarna ik naar Alex keek. 'Finn!' gilde ik naar boven waarna ik snel het geluid harder zitten.

    Finn Hudson

    Ik had Emily al helemaal omgekleed en ze lachte extreem vrolijk, alsof ze ergens een goed voorgevoel over had. Vreemd? Ineens hoorde ik Kurt iets gillen en schrok ik op. Was er weer iemand die hem pijn wilde doen? Snel legde ik Emily in haar bedje en rende ik naar beneden als een gek. 'Wat is er?!' vroeg ik geschrokken. Ik keek naar Kurt die helemaal verdiept was in de televisie en daarna naar Alex. Ik hoorde iets over de bende en zag ineens Rachel die het gebouw uitgetild werd. Met open mond keek ik er naar. 'Ik ga naar haar toe, let op Emily!' riep ik naar ze, waarna Kurts stem me uit mijn plan haalde. 'Maar je weet niet eens waar het is!' riep hij terug waarna ik verslagen op de zetel plofde en de telefoon dicht bij me hield. Ik hoorde op de babyphone dat Emily nog vrolijke geluidjes maakte, dus dat zat wel goed.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Robin
    'eerst breng ik je naar het ziekenhuis
    maar ondertussen mag je je vriend bellen en kunnen ze daar naar toe komen.'
    zeg ik en geef haar mijn mobiel en rij naar het ziekenhuis..
    ze hebben mij daar niet meer nodig
    er is al genoeg mankracht..

    Alex
    ik kijk met grote ogen naar de televisie
    en daarna naar finn toe in de zetel ploft
    'rustig gozer het komt wel goed' zeg ik
    waarna ik kurt over zijn rug wrijf en hem iets dichter naar me
    toe trek
    'zie je. als je nooit aangifte had gedaan was dit nooit gebeurt
    je bent een held.' zeg ik
    hopend dat hij wat opvrolijkt


    Music is my life

    rachel
    "dankje" zeg ik zacht en toets langzaam het nummer in. Ik hoor de telefoon over gaan en wacht gespannen af. Wat als hij op school zat?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan