• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Haha yee ;d. Ik antwoord alleen zo... Moet nu ff school bezig xd. Ik antwoord wel als ik bij de trein ben of zo.. Moet dan toch wachten xD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha okay. Ik moet zo weg, naar mama toe. We gaan eindelijk praten.


    Your make-up is terrible

    Succes! Vertel je mij hoe het is gegaan?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Natuurlijk! En dank je wel.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nou, sorry hoor. Wat jij wilt,' mompelde ze wat beledigd. 'Ik probeer het alleen maar leuk te houden en je beter te leren kennen, maar als jij dat niet wilt, prima. Zeg er dan niets van als ik chagrijnig word,' snauwde ze zacht. Haar half volle bord duwde ze aan de kant en opende het flesje water waar ze flinke slokken uit dronk. Met mijn hand ging ik naar haar vrij je hand toe, keek even om mij heen of er niemand keek en ging toen vluchtig met mijn hand zacht over haar hand heen.
    'Zo bedoelde ik het niet,' zei ik zacht en begon beetje met mijn eten te spelen. 'Ik vond het alleen niet leuk dat je mijn woorden negeerde en verder ging met waar jij gebleven was. Sorry, ik denk dat ik daar gewoon aan moet wennen of zo..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Als hij met zijn hand over mijn vrije hand gaat, hoe vluchtig het ook is, ik trek hem gelijk weg bij hem en leg hem op mijn schoot neer.
    "Zo bedoelde ik het niet." zegt hij zacht en hij begint beetje met zijn eten te spelen. "Ik vond het alleen niet leuk dat je mijn woorden negeerde en verder ging met waar jij gebleven was. Sorry, ik denk dat ik daar gewoon aan moet wennen of zo..." Ik zucht, zet mijn flesje neer en doe de dop er weer op.
    "Je had die dingen hier gewoon niet moeten zeggen." verklaar ik wat bot en zacht, zodat niemand het kan horen. "Had het buiten de keuken gedaan. Of in de woonkamer. Maakt mij het wat uit, maar niet hier. Is dat nou zo moeilijk?"


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze zuchtte, zette haar flesje weer neer en ze draaide de dop er weer op.
    'Je had die dingen hier gewoon niet moeten zeggen,' verklaarde ze zacht en bot. 'Had het buiten de keuken gedaan. Of in de woonkamer. Maakt mij het wat uit, maar niet hier. Is dat nou zo moeilijk?' vroeg ze en ik keek haar bedenkelijk aan. Lichtjes schudde ik mijn hoofd.
    'Ik wist het niet,' zei ik zacht. 'Ik weet ook niet alles.. Ik zal het niet meer doen.' In stilte at ik verder.
    'Ik heb geen kat. Nooit gehad,' mompelde ik na een tijdje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan kijk me even bedenkelijk aan en schud dan lichtjes met zijn hoofd.
    "Ik wist het niet. "zegt hij zacht. "Ik weet ook niet alles... Ik zal het niet meer doen." Hij eet in stilte verder. Ik besluit ook verder te eten, dankzij Nathan heb ik al veel te weinig gegeten en alles er weer uit gegooit, straks word ik nog magerder en dat wil ik dan absoluut niet. Met tegenzin eet ik mijn brood.
    "Ik heb geen kat. Nooit gehad." mompelt hij na een tijdje. Ik zucht zacht.
    "Ook geen hond?" vraag ik chagrijnig, waarna ik mijn mond volprop zodat ik voorlopig niet hoef te praten.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ook geen hond?' vroeg ze chagrijnig nadat ze had gezucht. Ze propte haar mond vol en nu zuchtte ik zacht. Een glimlach sierde mijn gezicht en ik knikte iets.
    'Ja, dat wel,' glimlachte ik. 'Een herdershond. Niet gezien op één van de foto's die in het schriftje stond?' vroeg ik toen zacht. 'Ik had hem een keer meegenomen met een wandelen en toen vond ik echt een geweldig oud huisje! Dat huisje vroeg gewoon of ik hem af wou branden. Natuurlijk heb ik op hem gepast en is hem niks over komen. Over mij zullen we het maar niet hebben.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ja, dat wel." zegt hij en als ik opkijk, glimlacht hij. "Een herdershond. Niet gezien op één van de foto's die in het schriftje stond? Ik had hem een keer meegenomen met een wangeling en toen vond ik echteen geweldig oud huisje. Dat huisje vroeg gewoon af wou branden. Natuurlijk heb ik op hem gepast en is hem niks over komen. Over mij zullen we het maar niet hebben." Ik zucht zachtjes, hoe kan je nou een huis in de fik zetten? Misschien woont er wel een zielige zwerver in. Ik prop mijn mond nog voller, zodat ik niets gemeens zeg.
    "Uh-uh." is nu het enige geluidje dat ik kan produceren.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar mond propte ze nog voller en ik fronste weer iets.
    'Uh-uh,' was het enige geluidje dat ze maakte. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'Wat is er Beck?' vroeg ik en nam een paar slokken van mijn drinken. 'Ik heb gekeken of er niemand in zat. Het huisje was helemaal verlaten. Ik heb uitgekeken, echt waar! Ik doe dat altijd.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Wat is er Beck?" vraagt hij nadat hij lichtjes met zijn hoofd heeft geschud, waarna hij nog een paar slokken van zijn drinken neemt. "Ik heb gekeken of er niemand in zat. Het huisje was helemaal verlaten. Ik heb uitgekeken, echt waar! Ik doe dat altijd." Dit keer besluit ik om mijn mond leeg te eten en een slok water te nemen.
    "Whooh, hij was leeg. Nu mag die arme zwerver die er in woonde in de buitenlucht slapen. Voel je je nu beter? Praat je het daarmee goed?" vraag ik aan hem, en prop opnieuw mijn mond vol omdat ik weet dat er alleen maar een stroom sarcastische en gemene dingen uit gaat komen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Whooh, hij was leeg. Nu mag die arme zwerver die er in woonde in de buitenlucht slapen. Voel je je nu beter? Praat je het daarmee goed?' vroeg ze na haar mond te hebben leeggegeten en een slot water te hebben genomen. Opnieuw propte ze haar mond vol. Lichtelijk gromde ik.
    'Ik zei er was niemand! Er was geen teken dat er iemand zat. Ook geen zwerver,' zei ik tegen haar en ik schudde licht mijn hoofd. 'Waarom.. Elke keer als ik iets vertel, waarom heb je er telkens iets op aan te merken?' vroeg ik zacht. Ik stond op en ik keek eventjes naar haar. 'Ik ga, dan kan jij je eten op eten zonder te proppen,' mompelde ik en liep weg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik schrik licht van Nathans gegrom. Ik ben duidelijk te ver gegaan.
    "Ik zei er was niemand! Er was geen teken dat er iemand zat. Ook geen zwerver." zegt hij tegen mij en hij schud licht zijn hoofd. Ik ben blijdat ik mijn mond vol heb, anders was ik zeker te weten door gegaan.
    "Waarom.. Elke keer als ik iets vertel, waarom heb je er telkens iets op aan te merken?" vraagt hij zacht. Daarna staat hij op en hij kijkt even naar mij, terwijl ik stop met kauwen en terug kijk. "Ik ga, dan kan jij je eten op eten zonder te proppen." mompelt hij en hij loopt weg.
    Ik leg mijn hoofd met mijn voorhoofd op de tafel, in mijn bord en zucht, voor zover dat gaat. Ik hou op met kauwen en blijf even zo liggen. Daarna sla ik even met mijn hoofd tegen de tafel en slik ik mijn eten door. Ik neem een grote slok water, waarna ik opsta en alles weggooi. Ik weet niet of ik boos op mezelf moet zijn of op hem. Wat chagrijnig loop ik terug naar de huiskamer.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik hoorde wat, maar negeerde het. Ik dacht erover na om na de huiskamer te gaan. Daar waren wij net, dat was opvallen.. of niet? Ik zuchtte en liep verder. Waarom draaide de meeste gesprekken van ons in discussies? Ik zuchtte weer en krabde aan mijn achterhoofd. Hoorde wij dan toch niet bij elkaar? Het was toch niet gezond om zo vaak discussies te hebben? of ruzies, of hoe je het ook maar wilt noemen. Naar buiten ging ik en daar ging ik naar het grasveld toe waar ik op ging liggen. Mijn ogen sloot ik en vouwde mijn armen onder mijn hoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you