• Wel:
    Harry Potter
    Lord of the Rings
    OP
    Twilight
    Hungergames
    Vaak aan geschreven
    Niet al te veel hoofdstukken

    Niet:
    Alles wat niet bij Wel staat

    Ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb


    De vrouwen Naging en Moonly presenteren met trots: The marauders

    Dit verhaal gaat over James Potter, Remus Lupos, Sirius Zwarts en Peter Pippeling in hun vijfde jaar op Zweinstein. Wat als Sirius voorspellende dronen krijgt? Peter steeds wegloopt? Lily en Severus zoenen terwijl Lily met James heeft? De weerwolfnachten steeds zwaarder worden? En wat als Sirius vervloekt raakt?

    Je leest het allemaal in The marauders.




    Mana, een doodgewoon meisje, word gebeten door weerwolven
    Dan verdwijnen er mensen uit de roedel,
    Komen die ooit nog terug?


    klik op het plaatje. Het is een OP verhaal


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    > Mijn profilo.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.


    En er hing een mes aan mijn riem. Het gewicht was geruststellend, en de dunne, leren schede bewoog zachtjes terwijl ik liep.
    Waarheen liep ik? Ik wist het niet. Weg van mijn verleden, van de wereld die ik kende - en hartgrondig haatte.


    De story


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik heb er twee. Ze hebben iets meer dan tien hoofdstukken, maar zijn niet heel lang. Ik weet niet wat jij veel vindt. xD Ze zijn pas begonnen maar ik schrijf er vaak aan.

    Je kunt allicht even kijken. =]


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje




    Een oude fanfic van mij die ik toch eens wilde posten. (:

    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?


    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten


    Every villain is a hero in his own mind.

    Reparo - Draco Malfoy


    Evelyn is gebroken na de dood van haar ouders. De tovenaarsoorlog is op zijn hoogste punt en haar ouders zijn vermoord door HijDieNietGenoemdMagWorden.
    Toch besluit ze terug te gaan naar haar geliefde zweinstein en ze sluit zich aan bij diegene die zich verzetten. Half levend in de kamer van hoge nood en half levend op de rest van zweinstein vind ze iemand die haar eindelijk kan helen...


    Friends with Benefits - 16+
    Liz en Ethan ontmoeten elkaar op een bruiloft en vinden dit beide een cliché. Ethan is een echte flirt en Liz is net gedumpt door haar verloofde.
    Na de bruiloft zien ze elkaar steeds vaker en worden ze vrienden. Tot ze besluiten dat ze elkaars sexmaatjes worden...

    Just sex, we swear

    Made by Manon and Anouk

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 17:18 ]


    Miep

    Je zou eens naar mijn Schrijvers ID kunnen kijken. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ik heb best wel wat storie's.

    story 1:
    Believe

    Wat als je hele leven de Autoriteit over je regeert.
    Wat als je de buitenwereld nooit hebt gezien.
    Wat als je hele leven ondergronds hebt doorgebracht.
    Wat als je nooit een zomerbries hebt gevoeld of de zon op je huid.
    Nou dat is Skai Higgins leven. Ze weet niks over de buitenwereld en dat wil ze ook niet. Alles word hun voorgekauwd door de Autoriteit, tot er een jongen komt, Jack. Gek genoeg weet hij alles over de buitenwereld, het doet haar twijfelen over haar leven. Wilt ze dit wel. Haar leven binnen, of zal ze toch naar buiten gaan, de avontuur tegemoet..

    story: 2
    Angel Warrior

    Als de tijd rijp is komen we haar halen.
    We hebben haar nodig om de wereld en ons ras te redden.
    Zij is de sleutel tot het licht.
    Zij is een Angel warrior.

    Story: 3
    Magic, fantasy or reality

    Stel je voor, een jongen die je leven kan veranderen, en dan is niets meer wat het lijkt... (deze verhaal schrijf ik met eleana)


    This is war || The maraudettes (deze verhaal schrijf ik met xVanilla en Appelboompje

    The daily prophet.

    Drie meisjes maken Hogwarts en de omgeving onveilig.
    'Ze zijn geen gevaar,' aldus Minerva McGonnagall.
    Volgens Severus Snape zijn ze dat wel degelijk.
    Als iemand deze lastpakken ziet,
    u kunt ze aangeven.

    Met een klap sloeg Kate de krant dicht. 'Ze kunnen mijn reet in. We doen helemaal niks verkeerd.' 'Kate, zeg nou zelf. We zijn niet de liefste van de school,' mompelde Anna. 'God Anna, we willen toch lol hebben? Toen we elkaar voor het eerst ontmoeten op Perron 9 3/4 was het toch meteen raak? We hebben toen afgesproken de gangen onveilig te maken, ongeacht welke afdeling we zouden komen,' gaf Kate als weerwoord. 'Natuurlijk.' 'Rose, we zijn net als jouw overleden vader. Wat was zijn naam ook alweer?' 'James Potter.' 'Nee, niet zo.' 'Oh, Prongs.' 'Ja. Wij hebben toch ook zo onze Maraudettes namen?' 'Inderdaad! Wij zijn de Maraudettes!'.

    Ik hoop dat je ze leuk vind :)


    Hell is empty..al the devils are here

    Ik moet nog beginnen.... Maar ik kan het altijd proberen, dus hier is mijn story c:



    "Welcome to your new family, little sister." I said, kissing her little nose.
    ~
    "I am your sister, I am the oldest one. Don't talk to me like that." I shouted.
    ~
    "What are you doing? Stop it!" I begged.
    ~
    "Why won't you believe me?" I cried, begging and hoping that my parents would say that everything was alright and that she was the evil one.



    • Begint: 07-10-2012
    • In het Nederlands
    • Ik waarschuw niet
    • © Odyne (Plaatje+Storyline)
    • Onbekende personen
    • Klik op het plaatje voor de link naar het verhaal

    Wil je een beschrijving? Klik dan hier en scroll naar beneden tot je de titel van dit verhaal ziet.


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Ik heb twee opties (: Een OP en HP. De link is aanklikbaar :'D



    I'll rule the world for the greater good.


    Een verhaal over een jongeman
    die zich de aller grootste macht
    probeerde toe te eigenen, maar
    niet inzag dat geluk, liefde en
    vrijheid al heel dichtbij waren.

    Een verhaal overladen over
    vriendschap en liefde,
    vertrouwen en bedroeg.
    Hoeveel familie eigenlijk
    voor iemand kan betekenen.

    Hoewel de wereld aan je
    voeten lijkt te liggen,
    deel je hem nog altijd
    met een hoop anderen.
    Eenzaam aan de top leidt
    tot een eenzaam sterven.


    Het verliezen van een
    naaste is zwaarder dan
    het behouden van een
    gezworen vijand.








    Deze story is Nederlandstalig, inclusief de namen en termen.


    Alle credits zijn voor Joanne Rowling.




    BLOF.






    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door BLOF
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    The Midnight Game.




    "The Midnight Game is an old pagan ritual used mainly as punishment for those who have broken the laws of a pagan religion.

    While it is mainly used as a scare tactic to not disobey the gods, there is still a very real chance of death to those who play the Midnight Game. There's an even higher chance of permanent mental scarring. It is highly recommended that you DO NOT play the Midnight Game."

    Four teenagers, two boys and two girls, ignore the warnings and decide to play the game.
    Will they survive?




    Get the hell out of my mind || Zayn J. Malik

    She has a smile on her face
    but from the inside she's crying
    she acts like everything is fine
    but she's just really good at lying.

    Begint bij 15 abo's. abonneer nu.
    http://www.quizlet.nl/stories/98011/get-the-hell-out-of-my-mind--zayn-j-malik/

    Op Romantiek, neem eens een kijkje :)




    Als Audreys vriend David het uitmaakt na een relatie van bijna vier jaar, begrijpt ze er niets van. De twee leken een perfect stel, en ze hadden zelfs al plannen gemaakt om samen te gaan wonen.
    Audrey is ontroostbaar, totdat haar vriendin Emma haar opdraagt een brief aan hem te schrijven, zonder deze te versturen. Ze besluit dit te doen, maar ze houdt niet op na één brief. Elke dag stuurt ze David een brief. In die brieven staan al haar gevoelens en herinneringen, maar ook hoe ze haar leven weer leuk maakt en een nieuwe liefde op haar pad komt.

    Klik op de foto voor de story


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Life isn't easy - Carlisle cullen

    Je vindt het verhaal op mijn profiel.
    Het is de geschiedenis van de Cullens met vooral Carlisle POV.
    Ik zal proberen verder te gaan dan breaking dawn.

    volledig in het Nederlands


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore



    Er worden 24 kinderen uit het Capitool gekozen. Ze moeten vechten voor hun leven. Katniss krijgt spijt, maar wat kan ze hieraan doen?

    1 District (het Capitool)
    23 Verliezers
    1 Winnaar

    of toch niet?...


    Hoe kan jij met jezelf leven Lucius? ~Voldemort

    Silence before the Storm || HG || Cliffhanger & Lacrosse
    Official announcement:
    Dear fellow residents of Panem. Soon the annual Hungergames will start again and to make sure this year's Hungergames will last longer than the previous, we decided to team up the districts in 12 seperate teams of two random tributes. Later explanation will follow.
    Sincerely, the Capitol


    Someone once said it was choice, not chance, that determines our destiny. I used to agree with him all my life. We write our own story, that’s what I thought. But after all that happened, I must say that I think I’ve changed my mind. Because if I’d really had a say in this, I sure would’ve chosen differently.

    District 2 - District 12 Hate-Lovestory.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2012 - 0:00 ]


    Everything that drowns me, makes me want to fly.


    Do you ever feel like breaking down
    do you ever feel out of place
    Like some how you just don't belong
    and no one understands you
    do you ever wanna run away
    do you lock yourself in your room
    with the radio on turned up so loud
    that no one hears you screaming
    no you don't know what it's like
    when nothing feels allright
    you don't know what it's like
    to be like me



    » Nederlands geschreven
    » Onbekende personen
    » Gestart 6 Oktober
    » Neem een abo, want ik meld niet
    » Kritiek mag altijd, het liefst via pb



    Link: klik hier


    26 - 02 - '16