• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Goed, dan gaan wij samen slapen,' zei ze waarna ze verder ging zingen. 'Slaap, Nathan slaap. Je vader is een aap. Je moeder is een krokodil, die bijt je vader in zijn bil. Slaap, Nathan slaap, je bent het kind van een aap,' zong ze en giechelde toen opnieuw, maar dit keer zachter en ze bewoog wat. Ik lachte zachtjes en liet mijn armen losjes om haar heen liggen.
    'Dat was geweldig,' fluisterde ik met een lachje en drukte een lief klein kusje op haar hoofd. 'Dit is geweldig. Ik heb niet het gevoel dat we vast zitten. Dat is onmogelijk.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan lacht er zacht om en laat zijn armen losjes om mij heen liggen.
    "Dat was geweldig." fluistert hij met een lachje en hij drukt een lief klein kusje op mijn hoofd, ik lach zacht. "Dit is geweldig. Ik heb niet het gevoel dat we vast zitten. Dat is onmogelijk." Ik knik zachtjes.
    "Ja, het is net het paradijs." fluister ik zacht. "Ik kan me niets beters wensen dan dit momet op deze plek..." vervolg ik en ik gaap. Hm, nu word ik toch weer moe, ik weet niet waarom. Misschien omdat hij me er aan laat denken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, het is net het paradijs,' fluisterde ze zacht. 'Ik kan me niets beters wensen dan dit moment op deze plek...' vervolgde ze en ik hoorde haar gapen. Terwijl mijn wangen rood werden van haar woorden, lachte ik zachtjes om haar gaap. Haar gaap stak mij alleen aan en ik begon ook te gapen.
    'Hmm, slaapie tijd,' fluisterde ik met een lachje. Met mijn vinger ging ik weer langzaam figuurtjes tekenen over haar hand. 'Slaap lekker Beck.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes, maar moet vervolgens toch zelf ook gapen.
    "Hmm, slaapie tijd." fluistert hij met een lachje. Ik grinnik zacht. Met zijn vinger begint hij weer langzaam figuurtjes te tekenen over mijn hand. "Slaap lekker Beck." zegt hij zacht. Ik glimlach.
    "Slaap lekker Nathan." zeg ik zacht terug. Ik verschuif nog iets waarna ik mijn ogen sluit en zachtjes zucht. Het duurt niet echt lang voordat ik ook daadwerkelijk in slaap val, alles eist een behoorlijk hoge tol van mij.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Slaap lekker Nathan,' zei ze zacht terug. Ze verschoof nog iets en toen was het stil. Haar adem werd al gauw zwaarder en langzamer. Net zoals haar hart, die ging ook steeds trager. Ik glimlachte tevreden en drukte nog een klein kusje op haar hoofd. Ik ging rustig liggen en was vrij vlot weggezakt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Opnieuw kom ik in een ware nachtmerrie terecht, dit keer ben ik alleen niet de hoofdpersoon. Dat zijn meisjes, meisjes zonder gezichten. Ze gillen, van verdriet, woede, onmacht. Het is Nathan, alleen hij ziet er anders uit. Zijn gezicht is duister, zijn ogen zijn niet zoals ik ze gewend zijn. Hij is degene waarom ze gillen, ik kan zien wat hij ze aandoet. Maar het is niet mijn Nathan! In mijn slaap huil ik zacht, maar ik word niet wakker. Daarna vaagt de droom uit en heb ik een droomloze slaap.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Echt diep sliep ik nog niet toen ik wat gehuil hoorde. Ik fronste, bewoog iets. Het gehuil ging niet weg. Ik droomde ook niet. Ik wreef in mijn oog terwijl ik beetje wakker werd. Het gehuil hoorde ik nog. Mijn ogen opende ik en ik keek naar Beck. Enkele tranen zag ik over haar gezicht. Voorzichtig veegde ik de één voor één weg. Ze werd niet wakker en ik durfde haar ook niet wakker te maken. Kleine kusjes gaf ik op haar hoofd in de hoop dat het hielp. De kusjes werden minder tot dat ik weer helemaal was weggedommeld.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Het lijkt net als of ik uren geslapen heb als ik wakker word, na mijn droomloze slaap. Ik heb niet het gevoel alsof ik gedroomt heb, de droom zelf ben ik dan ook alweer vergeten. Ik wil me net uitrekken als ik merk dat ik op Nathan lig en hij nog slaapt. Voorzichtig rek ik me iets uit naar boven, zodat ik een klein kusje op zijn lippen kan drukken. Ik glimlach tevreden en leg mijn hoofd weer terug op zijn borstkas, waar ik zijn trage hartslag hoor.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik voelde wat bewegen, besteedde er geen aandacht aan. Ik bewoog een beetje en slaapkreunde iets. Een kusje voelde ik terecht komen op mijn lippen, een paar smak geluidjes maakte ik. Echt dromen deed ik niet. Niet dat het mij veel uitmaakte. Weer maakte ik een paar smak geluidjes en glimlachte tevreden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij smakt elke keer zachtjes waardoor ik zacht giechel en mijn hand voor mijn mond sla. Ik blijf zo stil mogelijk liggen, zodat Nathan verder kan slapen. Ondertussen probeer ik wat na te denken, over van alles. Ik vraag me af waar Cherise is op dit moment, wat ze aan het doen is. Zou ze net als ik nog vast zitten of zou ze zijn vrijgesproken? Ik heb haar al zeker een maand of twee niet meer gezien. Zij had niets gedaan op het moment dat we gesnapt was, ze was alleen... erbij. Ik mis haar, dat weet ik wel. Zij was mijn houvast. Ik mis de hand met de ring, de enige hand die mij mocht aanraken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Lang sliep ik niet. Min ogen opende ik weer een klein stukje. Als eerste zag ik Beck en ik glimlachte gelijk. Mijn glimlach verdween alleen al weer een beetje toen ik zag hoe zij er eruit zag. Ze was wakker, maar ze zag er niet vrolijk uit. Voorzichtig bewoog ik mijn hand naar haar gezicht toe en streelde zacht over haar wang.
    'Eey,' zei ik wat slaperig. 'Wat is er?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Als ik Nathan over mijn wang voel aaien met zijn hand, verschijnt er gelijk een klein glimlachje op mijn gezicht en kijk ik hem wat slaperig aan.
    "Eey." zegt hij wat slaperig. "Wat is er?" Oh, ik smelt bijna. Hij klinkt zo schattig, maar tegelijk zo mannelijk, schor en bezorgd. Ik kan hem wel pletten in mijn armen op dit moment!
    "Niets." antwoord ik. "Ik wachtte tot jij wakker zou worden en dat is nu."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Niets,' antwoordde ze. 'Ik wachtte tot jij wakker zou worden en dat is nu.' Ik glimlachte een beetje naar haar, drukte een klein kusje op haar hoofd en glimlachte weer.
    'Heb je lekker geslapen?' vroeg ik zacht en vroeg mij af of ze haar droom onthouden had waardoor ze huilde. Ik begon er alleen niet zelf over. 'Ik moet bekennen dat ik heerlijk heb geslapen met jou.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij drukt weer een klein kusje op mijn hoofd en glimlacht weer.
    "Heb je lekker geslapen?" vraagt hij zacht. "Ik moet bekennen dat ik heerlijk heb geslapen met jou." Ik glimlach breed en rek me nu wel iets uit, omdat ik wat stijfjes aanvoel en mijn voet begint te slapen.
    "Heerlijk." is mijn duidelijk gelukkig klinkende antwoord. "Het lijkt net alsof ik uuuuren heb geslapen. Ik ben echt uitgerust nu." glimlach ik en kom iets naar boven zodat ik hem weer eens een normaal kusje op zijn lippen kan geven.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Heerlijk,' was duidelijke gelukkig klinkende antwoord, nadat ze zichzelf iets had uitgerekt. 'Het lijkt net alsof ik uren heb geslapen. Ik ben echt uitgerust nu,' glimlachte ze en ze kwam iets naar boven. Niet veel later voelde ik een kusje op mijn lippen. Een klein zacht kreuntje verliet mijn mond.
    'Hmmm, zo wakker worden is heerlijk,' fluisterde ik zacht en ik drukte een kusje op haar lippen. 'Het is fijn om te horen dat je uitgerust bent, dat betekent dat je goed heb geslapen, toch?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you