• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik sliep wanneer ik zin had en moe was, dus bijna nooit, geloof ik,' zei zij tegen mij. 'Maar ik vind het eigenlijk wel een goede, we gaan overdag slapen en zijn 's nachts wakker! Maar later we daar morgen mee beginnen, nu heb ik er nog niet zoveel zin in eigenlijk... Nu vind ik het een beter idee dat jij zolang mogelijk wakker blijft,' besloot zij met een grijnsje en keek mij toen triomfantelijk aan. Zacht lachte ik en wreef weer even in mijn oog, gevolgd door een gaap.
    'Dan aan jou de taak om mij wakker te houden,' fluisterde ik met een zachte lach. 'En wel met iets interessants, want volgens mij kan ik op elk moment in slaap vallen.' Ik snoof zachtjes de geuren in mij op die vlak bij mij waren. Deze geuren hielpen mij niet echt om wakker te blijven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht weer zacht, gevolgd door een gaap een gewrijf in zijn oog.
    "Dan aan jou de taak om mij wakker te houden." fluistert hij met een zachte lach. "En wel met iets interessants, want volgens mij kan ik op elk moment in slaap vallen." Ik hoor hem zachtjes snuiven en druk mijn vinger nadenkend tegen mijn getuite lippen.
    "Iets interessants, zei je?" grijns ik vervolgens. Ik krabbel half overeind, zodat ik recht boven op hem zit. Ik strek mijn bovenlichaam en trek mijn jurk plotseling een stuk omhoog, waarna ik hem laten zakken en mezelf met een rood hoofd weer tegen zijn borstkas aan druk.
    "Interessant genoeg?" vraag ik daarna.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Iets interessants, zei je?' grijnsde ze na haar vingers tegen haar getuitte lippen te hebben aangeduwd. Ze ging recht op zitten op mijn schoot. Ze strekte haar boven lichaam en trok vervolgens haar jurk plotseling een stuk omhoog, waarna ze hem liet zakken en haar rood geworden hoofd tegen mijn borstkas aan drukte.
    'Interessant genoeg?' vroeg ze daarna waar ik gelijk op knikte. Met mijn handen ging ik onder de dekens en trok haar jurkje weer goed en deed de dekens vervolgens ook weer goed over ons heen.
    'Ja,' fluisterde ik zachtjes verbaasd. 'Voortaan alleen wel een beetje uitkijken,' fluisterde ik zacht. 'Voor hetzelfde geld was er iemand binnen gelopen!' Mijn wangen werden rood bij de gedachte aan die keer met haar buiten, toen dachten we er daar ook amper aan. 'Een kus had mijn aandacht ook wel getrokken,' fluisterde ik zacht met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt gelijk, zijn handen gaan onder de dekens en trekken mijn jurkje goed, waarna hij ook de dekens weer goed over ons heen trekt.
    "Ja." fluistert hij zacht en ik kan de verbazing horen. "Voortaan wel een beetje uitkijken. Voor hetzelfde geld was er iemand binnen gelopen!" fluistert hij zacht en zijn wangen worden rood. Ik kijk hem vragend aan, waarom worden zijn wangen rood? Maar Nathan begint al weer ergens anders over.
    "Een kus had mijn aandacht ook wel getrokken." fluistert hij zacht met een lachje. Hier door moet ik toch echt even grinniken, hoewel het wat verlegen is.
    "Sorry, dit leek me leuker." mompel ik, alsof ik daar wel aan gedacht had. "Nou, er is niemand binnen gekomen en jij zag het als enige. En die kus krijg je ook alsnog." grinnik ik en strek me iets uit zodat ik hem die kus als nog kan geven.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Een zacht, verlegen gegrinnik kwam bij haar vandaan waardoor mijn mondhoeken omhoog krulde.
    'Sorry, dit leek me leuker,' mompelde ze. 'Nou, er is niemand binnen gekomen en jij zag het als enige. En die kus krijg je ook als nog,' grinnikte ze en ze strekte zich uit zodat zij mij die kus kon geven. Zacht lachte ik en hield haar op die plek zodat ik haar kus liefdevol kon beantwoorden.
    'Jouw kusjes zijn zo lekker,' fluisterde ik zacht tegen haar lippen aan. 'Mag ik er nog één?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan lacht zacht en houd mij op dezelfde plek zodat hij mijn kus liefdevol kan beantwoorden.
    "Jouw kusjes zijn zo lekker." fluistert hij tegen mijn lippen aan. "Mag ik er nog één?" vraagt hij dan. Ik knik alleen maar lichtjes en kus hem opnieuw, dit keer langer. Mijn ademhaling versnelt automatisch iets en wanneer ik dit merk, maak ik onze lippen los van elkaar.
    "Jouw kusjes zijn ook lekker." zeg ik dan licht blozend tegen hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze knikte alleen mar lichtjes en kusje mij opnieuw, dit keer langer. Haar ademhaling voelde ik versnellen en ik kuste haar maar al te graag terug. Blijkbaar was die ademhaling niet iets wat ze wou, want ze maakte onze lippen van elkaar los.
    'Jouw kusjes zijn ook lekker,' zei ze dan licht blozend tegen mij. Ik drukte haar iets tegen mij aan en gaf haar kleine kusjes.
    'Als dat zo is,' fluisterde ik zachtjes en moest opbiechtten dat niet alleen haar ademhaling versnelt was geraakt. 'Waarom stopte we dan zonet? Het zijn alleen maar kusjes. We doen verder niets. Alsjeblieft, mag ik er nog een paar?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij drukt me nu iets tegen mij aan en geeft mij kleine kusjes.
    "Als dat zo is." fluistert hij zachtjes en ik hoor dat zijn ademhaling ook is versnelt. "Waarom stopte we dan zonet? Het zijn alleen maar kusjes. We doen verder niets. Alsjeblieft, mag ik er nog een paar?" Ik kijk hem even aan, waarom is hij dan ook zo lekker?
    "Oké..." zeg ik zacht en toegeeflijk waarna ik hem opnieuw kus. Ik probeer het zacht en teder te houden, liefdevol en niet opwindend, want dat is iets wat ik niet wil. Toch lijkt het met elk kusje dichterbij te komen, alsof het niet te stoppen valt.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oké...' zei ze zacht en toegeeflijk waarna zij mij opnieuw kuste. Haar kus was zacht en teder, liefdevol en ergens was er toch achterhoudende opwindend iets te voelen. Zachtjes lachte ik en probeerde haar op dezelfde manier terug te kussen.
    'Zo zacht,' dacht ik hardop. Mijn handen bewogen iets over haar lichaam heen.
    'Zo heerlijk, zo speciaal.' Een glimlach sierde mijn gezicht. 'Hemels.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan lacht zacht en probeert mij duidelijk op dezelfde manier terug te kussen.
    "Zo zacht." zegt hij en zijn handen bewegen iets over mijn lichaam heen. "Zo heerlijk, zo speciaal. Hemels." zegt hij, nadat een glimlacht zijn lippen heeft gesierd.
    "Dat is de definitie van Nathan." fluister ik en kus hem nu vol overgave. Het maakt me even weinig uit dat de opwinding langzaam toe sluipt, ik wil gewoon zijn heerlijke lippen tegen die van mij. Ik breng mijn hand omhoog en leg die in zijn nek neer.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat is de definitie van Nathan,' fluisterde ze en kuste mij nu vol overgave terwijl mijn wangen rood werden. De opwinding die ik net al merkte kwam nu steeds meer tevoorschijn. Haar hand voelde ik terechtkomen in mijn nek. Ik ging iets rechter op zitten zodat ik Beck wat beter op mijn schoot kon laten zitten. Voor dit soort dingen was een stoel niet echt gunstig, maar het weerhield misschien ons er wel van om verder te gaan. Ik lachte zachtjes tegen haar lippen aan en drukte er kleine kusjes op.
    'Meer de definitie van Rikki Madeleine Beck,' fluisterde ik tegen haar lippen aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij gaat iets rechter op zitten in de stoel zodat ik iets beter op zijn schoot zit. De stoel zelfs werkt niet echt mee, maar het zit inderdaad wat beter. Nathan lacht zachtjes tegen mijn lippen aan en drukt er kleine kusjes op.
    "Meer de definitie van Rikki Madeleine Beck." fluistert hij tegen mijn lippen aan. Ik leg mijn andere hand ook in zijn nek en als reactie op zijn woorden bijt ik zacht op zijn onderlip.
    "Gebruik nooit mijn hele naam, meneer." grom ik zacht, maar niet gevaarlijk.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar andere hand kwam ook terecht in mijn nek en ze beet zacht op mijn onderlip, wat een klein kreuntje veroorzaakte.
    'Gebruik nooit mijn hele naam, meneer,' gromde ze zacht, maar niet gevaarlijk. Ik knikte lichtjes terwijl mijn handen over haar zij gingen omlaag en liet ze liggen op haar heupen.
    'Zal ik doen Beck,' fluisterde ik zachtjes hees. 'Maar het is nog steeds een definitie jou,' fluisterde ik er achteraan en drukte een paar kusjes op haar lippen. 'Mijn zachte, speciale, heerlijke en hemelse Beck.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt lichtjes, laat zijn handen omlaag glijden via mijn zij en laat ze dan op mijn heupen liggen.
    "Zal ik doen Beck." fluistert hij zacht en hees. "Maar het is nog steeds een definitie van jou." fluistert hij er achter aan en drukt een paar kusjes op mijn lippen. "Mijn zachte, speciale, heerlijke en hemelse Beck." Ik glimlach en kus hem verlangend terug.
    "Dan heeft dat dus twee definities, een mannelijke en een vrouwelijke. Nathan en Beck." Ik giechel zacht en druk snel mijn lippen weer op die van hem, terwijl ik mijn bovenlichaam wat steviger tegen hem aan druk.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze glimlachte en kuste mij verlangend terug. Ik kreeg ergens het gevoel dat het straks toch ging eindigen dan meer dan alleen kusjes.
    'Dan heeft dat dus twee definities, een mannelijk en een vrouwelijke. Nathan en Beck,' zei ze en giechelde zacht. Haar lippen drukte ze snel weer op die van mij, terwijl ze haar bovenlichaam wat steviger tegen mij aan drukte. Met tegenzin haalde ik haar iets van mij af.
    'Niet te geloven dat ik het zeg, maar rustig aan Beck,' zei ik met een klein lachje. 'Alleen kusjes.' Een speelse lach verscheen op mijn lippen en ik was benieuwd wat ze ging zeggen of doen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you