• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze zuchtte zacht en verlangend waarna ze haar tong tussen mijn lippen door liet glijden. Haar hand voelde ik omlaag glijden, onder mijn shirt door en weer omhoog over mijn borstkas. Zacht kreunde ik weer iets en liet mijn tong speels over die van haar geen strelen. Ik legde mijn hand op haar heup neer en speelde een beetje met het elastiek van haar ondergoed. Nog steeds had ik geen enkele woord gezet en ik was nu ook niet van plan om dat nu wel te doen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kreunt zacht en laat zijn tong speels over die van mij heen strelen. Hij legt zijn hand op mijn heup neer en speelt een beetje met het elastiek van mijn rare boxer. Nu denk ik er alleen helemaal niet meer aan, wat voor raars ik eigenlijk eronder aan heb. Ik ben blij dat hij niet praat, dat wil ik ook niet. Mijn nagels krassen lichtelijk over zijn huid heen en ik laat mijn tong een spelletje spelen met zijn tong, wel een ingewikkeld spelletje. Ik weet dat ik moet minderen nu, maar ik maak het alleen maar erger door mijn onderlichaam tegen hem aan te drukken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik kreunde weer zacht toen ik haar nagels lichtjes over mijn huid voelde krassen. Met haar tong speelde ze een ingewikkeld spelletje die ik amper kon volgen. Lichtjes schrok ik door haar onderlichaam die zij dichter tegen mij aan drukte. Ik hapte lichtjes naar adem en probeerde dat te verbloemen door te happen naar haar tong.
    'Is de bank niet wat comfortabeler?' vroeg ik hees. Al wist ik niet of het zo'n goed idee was om daar dan heen te gaan. Door de stoel ging ik nu niet verder, dat wou gewoon niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij hapt licht naar adem en dan naar mijn tong. "Is de bank niet wat comfortabeler?" vraagt hij hees. Ik kijk hem eventjes aan.
    "Je mocht niet praten." zeg ik beschuldigend en hees, zonder antwoord op zijn vraag te geven. Ik druk mijn lippen weer op die van hem, zodat hij opnieuw niets meer kan zeggen. Ik weet niet of de bank beter is en ga er niet over na denken. Met mijn hand glij ik weer door zijn haar heen, hetzij een beetje ruw.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je mocht niet praten,' zei ze beschuldigend en hees, zonder verder antwoord te geven op mijn vraag. Haar lippen drukte ze weer op die van mij. Haar hand voelde ik een beetje ruw door mijn haren gaan. Mijn hoofd bewoog een beetje mee met haar beweging en lachte zacht tegen haar lippen aan.
    'Ik wil antwoord,' mompelde ik zachtjes en liet mijn andere hand ook verdwijnen onder haar jurkje en liet hem liggen op haar vrije heup.
    'Ergens anders heen kan ook.' Ik glimlachte verleidelijk naar haar en gaf vervolgens kleine, speelse kusjes op de randen van haar lippen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn hoofd beweegt iets mee met mijn hand en hij lacht zacht tegen mijn lippen aan.
    "Ik wil antwoord." mompelt hij zacht, zijn andere hand verdwijn ook onder mijn jurkje en legt hij op mijn vrije heup. "Ergens anders heen kan ook." Hij glimlacht verleidelijk en geeft me vervolgens kleine, speelse kusjes op de randen van mijn lippen. Hier door schiet mijn ademhaling spontaan de hoogte in en ik schud licht met mijn hoofd.
    "Nee, wij gaan nergens heen, viezerik." antwoord ik hees. Ik grijns en duw hem een stukje van mij af, waarna ik iets rechter ga zitten en hem op een bizar enge manier aan begin te staren, zonder te knipperen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar adem ging spontaan de hoogte in en ze schudde lichtjes met haar hoofd.
    'Nee, wij gaan nergens heen, viezerik,' antwoordde ze hees. Ze grijnsde en duwde mij een stukje van haar af. Ze ging rechtop zitten en keek mij aan met een bizar enge blik, geen enkele keer knipoogde ze.
    'Ik ben helemaal geen viezerik! Wat heeft comfortabel zitten en/of liggen met vies te maken,' ging ik er tegen in en ik legde mijn handen eventjes op haar gezicht. 'En je moet niet zo eng kijken, dat is eng..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik ben helemaal geen viezerik! Wat heeft comfortabel zitten en/of liggen met vies te maken." gaat hij er tegen in en hij legt zijn handen even op mijn gezicht. "En je moet niet zo eng kijken, dat is eng..." Ik grinnik en kijk weer normaal.
    "Daarom noemen ze het ook eng." zeg ik wat droog. "Weet je trouwens 100% zeker dat het je alleen maar ging om comfortabel zitten of liggen?" vraag ik daara en kijk hem kritisch onderzoekend aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Daarom noemen ze het ook eng,' zei ze wat droogjes. Ik haalde mijn handen van haar gezicht af en zuchtte opgelucht toen ik zag dat ze weer normaal keek. 'Weet je trouwens 100% zeker dat het je alleen maar ging om comfortabel zitten of liggen?' vroeg ze daarna en keek mij toen kritisch onderzoekend aan. Ik bloosde zachtjes en schudde eerlijk lichtjes mijn hoofd.
    'I-ik wou je beter kunnen aanraken,' fluisterde ik zacht. 'Maar het ging wel het meest om het comfortabele gedeelte! Ik krijg hier een stijve rug van, maar als je hier wilt blijven zitten, dan vind ik dat goed.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij bloost zacht en schud daarna eerlijk lichtjes met zijn hoofd.
    "I-ik wou je beter kunnen aanraken." fluistert hijzacht. "Maar het ging wel het meest om het comfortabele gedeelte! Ik krijg hier een stijve rug van, maar als je hier wilt blijven zitten, dan vind ik dat goed." Ik moet zachtjes lachen en leg mijn vingers even op zijn liggen.
    "Een stijve rug? Alleen een stijve rug?" grinnik ik veel betekenend waarna ik op sta en mijn hand uitsteek om Nathan overeind te helpen. "Nou, dan gaan we toch ergens anders heen, ik wil niet dat jij pijn krijgt." zeg ik daarna met een glimlachje.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Een stijve rug? Alleen een stijve rug?' grinnikte ze veel betekend waarna ze op stond en haar hand uit stak om mij overeind te helpen. 'Nou, dan gaan we toch ergens anders heen, ik wil niet dat jij pijn krijgt,' zei ze daarna met een glimlachje. Ik glimlachte terug en drukte haar weer eventjes tegen mij aan.
    'Hmm, misschien niet alleen mijn rug als je zo doorgaat,' fluisterde ik met een lachje. Ik boog mijn hoofd toe naar haar nek en zette mijn tanden er zachtjes in. 'Waar wil je trouwens heen?' vroeg ik toen lichtelijk nieuwsgierig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij glimlacht terug en dukt me eventjes tegen zich aan.
    "Hmm, misschien niet alleen mijn rug als je zo doorgaat." fluistert hij met een lachje. Hij buigt zijn hoofd naar mijn nek toe en zet zijn tanden er zachtjes in. Mijn adem stokt abrupt en mijn hoofd word er even troebel van. Ik staar hem even aan als hij iets zegt.
    "Waar wil je trouwens heen?" vraagt hij lichtelijk nieuwsgierig. Het duurt even tot het echt tot mij door gedrongen is. Ik schud licht met mijn hoofd.
    "Eh, weet ik niet..." mompel ik afgeleid. "Zeg jij het maar." Ik glimlach lichtjes en duw mezelf weer tegen zijn lichaam aan. Hij heeft me gewoon in de ban.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Lichtjes schudde ze haar hoofd. Het voelde ergens goed dat ik haar adem heb laten stokken.
    'Eh, weet ik niet...' mompelde ze afgeleid. 'Zeg jij het maar.' Ze glimlachte lichtjes en duwde zichzelf weer tegen mij aan. Een glimlach sierde mijn gezicht en ik liet mijn handen over haar lichaam heen glijden.
    'Het maakt mij niet uit,' fluisterde ik zacht bij haar oor. 'Het is jouw feestje. Kies maar, het maakt mij niet uit, zolang het maar niet die stoel is.' Kleine kusjes gaf ik in haar nek, misschien oneerlijk om dat te doen terwijl zij moest denken, maar ergens maakt mij dat niet uit en was ik juist benieuwd naar wat ze ging doen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Een glimlach siert zijn gezicht en hij laat zijn handen over mijn lichaam glijden.
    "Het maakt mij niet uit." fluistert hij zacht bij mijn oor. "Het is jouw feestje. Kies maar, het maakt mij net uit, zolang het maar niet die stoel is." Hij geeft kleine kusjes in mijn nek, waar door ik ril en onregelmatig adem begin te halen. Ik knik lichtjes terwijl ik na probeer te denken, wat onmogelijk gaat. Toch wil ik niet dat hij stopt.
    "Bank?" vraag ik, het klinkt meer als een hese zucht dan als een echt woord. Het is was ik als eerste zag en dat lijkt me het beste plan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze rilde lichtjes en begon onregelmatig adem te halen. Ze knikte lichtjes, de glimlach verscheen weer op mijn gezicht.
    'Bank?' vroeg ze, al klonk het meer als een hese zucht. Ik lachte zacht, drukte kleine kusjes in haar nek terwijl ik haar richting de bank duwde. Ik ging alvast zitten, keek Beck aan met een lieflijk glimlach en trok haar vervolgens bij mij op schoot.
    'Veel beter,' fluisterde ik zacht. Ik tilde haar hoofd iets op zodat ik goed bij haar keel kon komen om vervolgens daar zachte kusjes te geven die leidde omlaag. Vlak boven haar jurkje stopte ik en ging ik weer omhoog.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you