• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze werd wakker en keek mij aan met grote, paniekerige ogen. Mijn hand had ik gelijk weggehaald toen ze haat het spartelen was. Daar niet meer komen als ze slaapt.. Mijn beide armen sloot ik beschermend om haar heen.
    'Sorry,' fluisterde ik zacht tegen haar. 'Het spijt mij wat ik jouw bezorgd heb. Ik streelde aan de binnenkant van jouw benen, je spartelde. Ik sloeg je ondergoed over en ging door naar jouw buik. Sorry, ik zal daar niet meer komen,' fluisterde ik er achteraan. Kleine kusjes gaf ik ondertussen op haar hoofd. 'Sorry.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan sluit zijn armen beschermend om mij heen maar mijn ademhaling blijft redelijk gejaagt om dat ik zo geschrokken ben van wat er in de droom gebeurde.
    "Sorry." fluistert hij zacht, alsof hij mijn droom wist. "Het spijt mij wat ik jouw bezorgd heb. Ik streelde aan de binnenkant van jouw benen, je spartelde. Ik sloeg je ondergoed over en ging door naar jouw buik. Sorry, ik zal daar niet meer komen." fluistert hij er achter aan. Hij drukt ondertussen kleine kusjes op mijn hoofd. "Sorry." Ik schud mijn hoofd en druk die daarna bijna in zijn borst.
    "Het was niet jouw schuld, maar die van mijn droom... Die was veel erger dan wat jij deed." fluister ik schor en ik snuif zijn geur. Die miste in mijn droom, die was er helemaal niet. "Het is niet jouw schuld." herhaal ik mezelf.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze schudde haar hoofd en drukte die daarna zo beetje in mijn borst.
    'Het was niet jouw schuld, maar die van mijn droom... Die was veel erger dan wat jij deed,' zei ze schor en ik hoorde hoe ze snoof. 'Het is niet jouw schuld,' herhaalde zij zichzelf, maar mijn hoofd dacht heel wat anders. Als ik mijn hand daar niet had, dan was haar droom niet zo geworden. Ik antwoordde er niet op, in plaats daarvan drukte ik weer kleine kusjes op haar hoofd en gaf haar een flinke knuffel.
    'Wat wil je nu gaan doen?' vroeg ik fluisterend aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij antwoord er niets op, in plaats daarvan drukt hij weer kleine kusjes op mijn hoofd en geeft hij me een flinke, geruststellende knuffel.
    "Wat wil je nu gaan doen?" vraagt hij fluisterend. Ik druk mijn hoofd iets minder in zijn borstkas.
    "Hier blijven." mompel ik. "Ik lig zo echt wel goed, mag dat?" vraag ik zacht aan hem en ik richt mijn hoofd een klein stukje op zodat ik hem aan kan kijken. Mijn ademhaling is ondertussen weer normaal geworden.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Hier blijven,' mompelde ze. 'Ik lig zo echt wel goed, mag dat?' vroeg ze zacht, ze richtte haar hoofd een klein stukje op waardoor ik haar gezicht kon zien. Ik knikte lichtjes op haar vraag en aaide zacht over haar haren.
    'Natuurlijk mag dat,' zei ik zacht en drukte een klein kusje op haar hoofd. Vervelend dat ik verder nergens bij kon. 'Je mag ook weer verder slapen. Ik weet nu waar ik mijn handen niet moet doen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt lichtjes op mijn vraag en aait dan zacht over mijn haar heen.
    "Natuurlijk mag dat." zegt hij zacht en hij drukt nog eens een klein kusje op mijn hoofd. "Je mag ook weer verder slapen. Ik weet nu waar ik mijn handen niet moet doen." Ik schud lichtjes met mijn hoofd.
    "Ik wil niet meer slapen, Nathan." ga ik er zacht tegen in. "Ik wil gewoon hier liggen met jou, je moet tegen mij praten. Heel veel praten zelfs." zeg ik zacht smekend.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik wil niet meer slapen, Nathan,' ging ze er zacht tegen in, nadat ze haar hoofd zachtjes had geschud. 'Ik wil gewoon hier liggen met jou, je moet tegen mij praten. Heel veel praten zelfs,' zei ze zacht smekend. Ik knikte lichtjes.
    'Ik zal het proberen Beck, maar niet boos worden als ik in slaap val. Ik zal wakker blijven en met je praten. Ik weet alleen niet waarover, waarover wil je praten?' vroeg ik zacht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan knikt lichtjes. "Ik zal het proberen Beck, maar niet boos worden als ik in slaap val. Ik zal wakker blijven en met je praten. Ik weet alleen niet waarover, waarover wil je praten?" vraagt hij zacht.
    "Oké, ik word niet boos." beloof ik. "Ik wil dat je praat over... de toekomst. Hoe heb jij altijd tegen de toekomst aangekeken, wat wilde je bereiken en hoe is dat veranderd?" vraag ik lichtjes nieuwsgierig aan hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oké, ik word niet boos,' beloofde ze aan mij. 'Ik wil dat je praat over... de toekomst. Hoe heb jij altijd tegen de toekomst aangekeken, wat wilde je bereiken en hoe is dat veranderd?' vroeg ze lichtelijk nieuwsgierig aan mij. Ik was bang voor die vragen. Dan moet ik weer denken aan het verleden en aan hoe ik toen dacht. Mijn gedachten waren niet leuk. Ik wil haar er helemaal niet mee lastig vallen.
    'Ik wil de toekomst bereiken met jou,' fluisterde ik zacht. Ik gaapte en wreef een beetje in mijn oog. Mijn hoofd legde ik tegen de rugleuning aan. 'Met jou samen rondreizen. We nemen jouw vriendengroep mee. Mooie, leuke tijden doorbrengen dan. Misschien hier en daar in een afgelegen huisje afbranden. Eentje waar niemand woont, dus ook geen zwerver of zo. Dan zitten we daar op een veilige afstand, met mijn arm om jouw middel,' vertelde ik zacht. Ik sloot mijn ogen en glimlachte tevreden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik wil de toekomst bereiken met jou." fluistert hij zacht. Hij gaapt en wrijft een beetje in zijn oog. Mijn hoofd legde ik tegen de rugleuning aan. "Met jou samen rondreizen. We nemen jouw vriendengroep mee. Mooie, leuke tijden doorbrengen dan. Misschien hier en daar in een afgelegen huisje afbranden. Eentje waar niemand woont, dus ook geen zwerver of zo. Dan zitten we daar op een veilige afstand, met mijn arm om jouw middel." vertelt hij zacht. Dan sluit hij zijn ogen en glimlacht hij tevreden. Ik lach zachtjes.
    "Ik neem ook wel genoegen met moie kampvuurtjes. Of grote kampvuren, als jij dat liever hebt hoor. En ik vind het superlief van je dat je overal aan denkt, zelfs aan mijn vrienden en die arme zwervertjes. Zo wil ik het ook! Beste toekomst ooit!" kwijl ik bijna bij hem. "Maar... Zo is je toekomst beeld toch niet altijd geweest? Hoe dacht je er vroeger over dan?" vraag ik nieuwsgierig.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik neem ook wel genoegen met moie kampvuurtjes. Of grote kampvuren, als jij dat liever hebt hoor. En ik vind het superlief van je dat je overal aan denkt, zelfs aan mijn vrienden en die arme zwervertjes. Zo wil ik het ook! Beste toekomst ooit!' zei ze nadat ze lachte. Ik lachte met haar mee. 'Maar... Zo is je toekomst beeld toch niet altijd geweest? Hoe dacht je er vroeger over dan?' vroeg ze nieuwsgierig. Waarom wou ze het elke keer zo graag weten? Elke keer vragen over mijn verleden. Ik vond het wel lief van haar dat zij mij beter wou leren kennen, maar begreep ze dan niet dat ik het lastig vond om er over te praten? Ik murmelde een beetje. Ik kon wel een klein gedeelte zeggen. De dingen die niet zo heel erg waren.
    'Grote kampuren maken. Grote huizen zien afbranden. Het is zo mooi om te zien. Natuurlijk een foto er dan van maken en het in mijn schriftje plakken. Ik wil het terug kunnen zien. Dingen afbranden. De kleur is zo mooi net zoals de warmte. De warmte die jij mij nu geeft.. Het valt er mee te vergelijken, alleen in jouw warmte zit veel meer liefde. Genoeg over mijn toekomst, vertel eens over die van jou?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij murmelt iets. "Grote kampuren maken. Grote huizen zien afbranden. Het is zo mooi om te zien. Natuurlijk een foto er dan van maken en het in mijn schriftje plakken. Ik wil het terug kunnen zien. Dingen afbranden. De kleur is zo mooi net zoals de warmte. De warmte die jij mij nu geeft.. Het valt er mee te vergelijken, alleen in jouw warmte zit veel meer liefde. Genoeg over mijn toekomst, vertel eens over die van jou?" zegt hij. Ik zucht eventjes en trek de dekens goed over mij heen.
    "Volgens mij vertel je niet alles, maar oké." begin ik. "Vroeger wilde ik het alleen maar tot de volgende dag redden, dat soms nog niet eens. Ik heb nooit vooruit gekeken omdat je maar nooit weet wat er gaat komen. Dromen heeft geen zin als het toch niet gebeurd. Nu wel, nu wil ik gewoon bij jou zijn, maakt niet uit wat we doen. Zo'n wereldreis klinkt heel erg goed." glimlach ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze zuchtte even en trok de dekens toen goed over haar heen.
    'Volgens mij vertel je niet alles, maar ok'e,' begon ze. Ze had me dus al door.. 'Vroeger wilde ik het alleen maar tot de volgende dag redden, dat soms nog niet eens. Ik heb nooit vooruit gekeken omdat je maar nooit weet wat er gaat komen. Dromen heeft geen zin als het toch niet gebeurd. Nu wel, nu wil ik gewoon bij jou zijn, maakt niet uit wat we doen. Zo'n wereldreis klinkt heel erg goed,' vertelde ze verder. Lichtjes begon ik te blozen om haar laatste woorden. Haar eerste woorden maakte mijn verdrietig. Een kleine knuffel gaf ik haar en drukte paar enkele kusjes zacht op haar hoofd.
    'Ergens was jouw instelling wel goed. Niet vooruit kijken en alleen blijven bij vandaag. Al was het wel jammer dat je vond dat dromen geen zin had. Ik kan het wel begrijpen,' fluisterde ik zacht en nestelde mijzelf iets meer in de stoel. 'En het kan kloppen dat ik niet alles vertelde. Ik wil dat nu ook niet.. Ik vind het nu zo fijn met jou. Ik wil dat niet verpesten door mijn vroegere gedachten. Ik wil daar niet aan denken. Het enige waar ik aan wil denken is aan jou.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan geeft mij een kleine knuffel en drukt een paar kusjes op mijn hoofd.
    "Ergens was jouw instelling wel goed. Niet vooruit kijken en alleen blijven bij vandaag. Al was het wel jammer dat je vond dat dromen geen zin had. Ik kan het wel begrijpen." fluistert hij zacht en hij nestelt zichzelf iets meer in de stoel. "En het kan kloppen dat ik niet alles vertelde. Ik wil dat nu ook niet.. Ik vind het nu zo fijn met jou. Ik wil dat niet verpesten door mijn vroegere gedachten. Ik wil daar niet aan denken. Het enige waar ik aan wil denken is aan jou." Ik glimlach lichtjes.
    "Dat snap ik, en je hebt wel gelijk hoor. Al begin ik wel steeds meer te begrijpen dat dat het verleden was, dat je dat nu nooit meer zo zou bedenken. Je bent veranderd." zeg ik tegen hem. "Maar, ik ben blij dat ik niet gedroomt heb. Geen enkele droom zou toch kunnen tippen aan de werkelijkheid van vandaag." glimlach ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat snap ik, en je hebt wel gelijk hoor. Al begin ik wel steeds meer te begrijpen dat dat het verleden is, dat je dat nu nooit meer zo zou denken. Je bent verander,' zei ze tegen mij waardoor mijn hard een slag oversloeg. Het deed me veel om het van haar te horen. 'Maar, ik ben blij dat ik niet gedroomd heb. Geen enkele droom zou toch kunnen tippen aan de werkelijkheid van vandaag,' zei ze waardoor ik me nog beter begon te voelen. Ik gaf haar een flinke knuffel en drukte mijn lippen zachtjes voor een tijdje op haar hoofd.
    'Het doet mij zoveel om dat van jou te horen,' fluisterde ik zacht met een grote glimlach. 'Als je het wilt, dan wil ik het wel vertellen als ik het aankan. Ik weet nog niet wanneer dat is.. Dat kan zo zijn, maar ook morgen of over paar weken pas.. Ik weet het nog niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you