• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Na mijn kusje verlaat er een zacht kreuntje de mond van Nathan.
    "Hmmm, zo wakker worden is heerlijk." fluistert hij zacht en drukt nog een kusje op mijn lippen. "Het is fijn om te horen dat je uitgerust bent, dat betekent dat je goed heb geslapen, toch?" vraagt hij, waar ik lichtjes op knik. Ik hou mijn lippen even liefdevol tegen die van hem gedrukt, waarna ik ze weer van hem af haal.
    "Ja, echt heel goed. Zeker beter dan daarnet. Ik ben altijd blij als ik niet droom." glimlach ik. "Heb jij nog gedroomd? Ik heb niets gemerkt in ieder geval." vraag ik nieuwsgierig aan hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleom

    Lichtjes knikte ze, haar lippen hield ze even liefdevol tegen mijn lippen aan, waarna zij ze er weer vanaf haalde.
    'Ja, echt heel goed. Zeker beter dan daarnet. Ik ben altijd blij als ik niet droom,' glimlachte ze en ik vroeg mij af waarom ze zo net dan huilde. Misschien had ik het mij gewoon verbeeld. 'Heb jij nog gedroomd? Ik heb niets gemerkt in ieder geval,' vroeg ze nieuwsgierig aan mij. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en ging iets rechter op zitten en nam Beck daarbij mee. 'Zo ver ik het weet niet. Ik voelde wel een kusje, alleen ik weet niet of jij dat echt deed of dat ik dat droomde.' Het zitten vond ik niet leuk, dus ik ging weer liggen zoals ik net lag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan schud lichtjes met zijn hoofd en gaat iets rechter op zitten, waardoor ik ook rechter kom.
    "Zo ver ik het weet niet. Ik voelde wel een kusje, alleen ik weet niet of jij dat deed of dat ik dat droomde." zegt hij, waarna hij besluit dat hij toch weer gaat liggen en wij beiden wat zakken.
    "Zo, lig je eindelijk goed?" giechel ik plagerig. "En ik ben de schuldige, ik kuste je toen ik wakker werd, ik móest gewoon eventjes die lekkere lipjes van jou proeven." antwoord ik vervolgens op zijn vraag.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Zo, lig je eindelijk goed?' giechelde ze plagerig en lachend knikte ik. 'En ik ben de schuldige, ik kuste je toen ik wakker wed, ik moest gewoon eventjes die lekkere lipjes van jouw proeven,' beantwoordde ze vervolgens mijn vraag. Ik bloosde en brabbelde iets onverstaanbaars. Ik gromde speels en lachte toen zacht in de hoop dat zij mijn gebrabbel vergat.
    'Volgens mij moet ik weer,' mompelde ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij bloost en brabbelt opnieuw iets totaal onverstaanbaars. Hij gromt speels en lacht daarna zacht, ik moet ook zachtjes lachen. Hij is dan ook zo lief!
    "Volgens mij moet ik weer." mompelt hij zachtjes. Ik grinnik.
    "Wat moet je weer?" vraag ik aan hem en strijk met mijn hand langs zijn wang, waar kleine stoppeltjes op komen. Tsja, hij is een echte man.


    Your make-up is terrible

    [Ik had gisteren de zin dus niet afgemaakt... xd]

    Nathan Deleon

    Ze grinnikte. 'Wat moet je weer?' vroeg zij aan mij en ze streek met haar hand langs mijn wang, over de stoppeltjes. Ik had ze nog niet opgemerkt. Ik fronste iets en besefte mij dat ik middenin mijn zin gestopt was. Dat was best wel erg..
    'Eh.. Slapen,' zei ik zacht en blozend. Ik schaamde me er ergens voor dat ik niet uit me woorden kwam en kwam ik dat, dan vergat ik de helft van mijn zin. 'Ik moet weer slapen.' Ik legde mijn hand op haar hand doe over mijn wang ging en glimlachte lieflijk naar haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Eh... slapen." Zegt hij zacht en blozend. "Ik moet weer slapen." Is zijn antwoord. Hij legt zijn hand op mijn hand die over zijn wang gaat en glimlacht lieflijk naar mij. Ik giechel zacht.
    "Ga dan slapen, slaapkop. Je slaapt nog meer dan een bejaarde!" Lach ik zacht en plagerig.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 10:46 ]


    Your make-up is terrible

    [Oh.. Ik dacht dat ik allang had gereageerd..]

    Nathan Deleon

    'Ga dan slapen, slaapkop. Je slaapt nog meer dan een bejaarde!' lachte ze zacht en plagerig. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Ik had niet verwacht dat ze er in trapte.
    'Dat is niet waar!' ging ik er lachend tegenin. 'Jij maakt mij gewoon moet! Al die dingen die wij doen, dat ben ik niet gewend.' Ik gaapte even en wreef een beetje in mijn ook. Oké, misschien was ik gewoon nog echt moe. Mijn wangen werden lichtjes rood.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat is niet waar!" gaat hij er lachend tegen in nadat hij met zijn hoofd heeft geschud. "Jij maakt mij gewon moe! Al die dingen die wij doen, dat ben ik niet gewend." Hij gaapt even en wrijft een beetje rond zijn oog, waarna zijn wangen lichtjes rood worden. Ik lach zacht en knijp zacht in zijn wang.
    "Ja hoor, je bent helemaal niet moe." grinnik ik. "Dan neem ik aan dat je voor Jan lul loopt te gapen en dat je nog wel hééééél lang wakker kan blijven." Het laatste zeg ik enorm overdreven, waarna ik hem uitdagend aankijk.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze lachte zacht en kneep zacht in mijn wang, paar keer knipperde ik voordat ik haar weer aankeek.
    'Ja hoor, je bent helemaal niet moe,' grinnikte ze. 'Dan neem ik aan dat je voor Jan lul loopt te gapen en dat je nog wel hééééél lang wakker kan blijven,' zei ze enorm overdreven waarna zij mij uitdagend aankeek. Beetje beledigd keek ik haar aan en zakte iets verder in de stoel. Ik mompelde iets en drukte Beck wat meer tegen mij aan.
    'Ik kan heel lang wakker blijven,' zei ik zacht en ik streelde een beetje afwezig over haar heen. 'Na een dutje,' voegde ik er nog met een klein lachje aan toe.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 18:08 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me een beetje beledigt aan en zakt iets verder onderuit in de stoel. Daarna mompelt hij iets en drukt hij me iets meer tegen zich aan.
    "Ik kan heel lang wakker blijven." zegt hij zacht en hij streelt een beetje afwezig over mijn haar heen. "Na een dutje." voegt hij er met een klein lachje aan toe. Ik grinnik opnieuw.
    "Zie je wel dat je een opa vent." lach ik. "Je doet zoveel dutjes, hoeveel heb je er vandaag al gedaan? Volgens mij zeker 4." Ik prik hem in zijn wangen en op zijn neus, terwijl ik hem met twinkelende ogen van plezier aankijk.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Zie je wel dat je een opa bent,' lachte ze. 'Je doet zoveel dutjes, hoeveel heb je er vandaag al gedaan? Volgens mij zeker 4.' Ze prikte in mijn wangen en op mijn neus, terwijl zij mij aankeek met twinkelende ogen vol plezier. Ik lachte zacht en pakte haar beide handen beet.
    'Ondeugend meisje,' zei ik met een klein lachje. Ik tilde haar iets omhoog en drukte vervolgens mijn lippen zachtjes op die van haar. 'Vind je het dan erg dat ik gewoon graag slaap? Ik kan ook één hele lange slaap houden of zoals ik nu doe. Een lange slaap met een paar wakkere momentjes.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan lacht zacht en pakt mijn beide handen beet, waar door ik niet meer kan prikken.
    "Ondeugend meisje." zegt hij met een klein lachje, waarna hij me iets omhoog tilt en zijn lippen zacht op die van mij drukt. "Vind je het dan erg dat ik gewoon graag slaap? Ik kan ook één hele lange slaap houden of zoals ik nu doe. Een lange slaap met een paar wakkere momentjes." Ik moet hier zacht om lachen.
    "Half wakkere momentjes zal je bedoelen." grinnik ik. "Nou, eigenlijk moet je gewoon wakker blijven, zoals nu. Ik vind het leuk om tegen je te kunnen praten, slapen is naar." pruil ik naar hem toe.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Half wakkere momentjes zal je bedoelen,' grinnikte ze. 'Nou, eigenlijk moet je gewoon wakker blijven, zoals nu. Ik vind het leuk om tegen je te kunnen praten, slapen is naar,' pruilde ze naar mij. Met mijn hand ging ik zacht over haar heen.
    'Hmm, zal ik dan proberen om zo lang mogelijk wakker te blijven?' vroeg ik met een glimlachje. 'Stiekem is mijn slaapritme gewoon helemaal verstoord. Normaal sliep ik s'avonds haast niet doordat ik s'avonds op zoek ging naar leeg staande huizen. Ik sliep meestal overdag.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Hmm, zal ik dan proberen om zo lang mogelijk wakker te blijven?" vraagt hij met een glimlachje. "Stiekem is mijn slaapritme gewoon helemaal verstoord. Normaal sliep ik s'avonds haast niet doordat ik s'avonds op zoek ging naar leeg staande huizen. Ik sliep meestal overdag." Ik denk na over mijn slaapritme.
    "Ik sliep wanneer ik zin had en moe was, dus bijna nooit, geloof ik." zeg ik tegen hem. "Maar ik vind het eigenlijk wel een goede, we gaan overdag slapen en zijn 's nachts wakker! Maar later we daar morgen mee beginnen, nu heb ik er nog niet zoveel zin in eigenlijk... Nu vind ik het een beter idee dat jij zolang mogelijk wakker blijft." besluit ik met een grijnsje en kijk hem triomfantelijk aan.


    Your make-up is terrible