• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je bent de beste, je bent zo lief, je bent geweldig!' murmelde ze. 'Oh Nathan, je maakt mij nu het gelukkigste meisje op aarde al klinkt dat vast enorm afgezaagd. Het is toch zo!' zei ze op een gelukkige toon en ik voelde haar onder mijn hand en tegen mijn lichaam aan rillen. Een rilling die mij maar al te bekend voor kwam en het mij een goed gevoel gaf. Mijn wangen werden rood door haar woorden. Mijn kunst om mijn hersens weer normaal te laten denken was nu weer weg. Ik brabbelde een paar vage woorden en mijn wangen werden nog roder. Dat bedoelde ik dus net met het vage gebrabbel. Ik zei niets meer, sloot mijn ogen en deed alsnog ik sliep.. Wat hoogstwaarschijnlijk niet werkte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Het is heel even stil, waarna ik Nathan wat vage dingen hoor brabbelen. Hier door open ik mijn ogen en kijk ik door mijn wimpers heen omhoog, naar hem toe. Hij heeft zijn ogen gesloten, zijn wangen zijn behoorlijk rood. Ik frons en prik hem in zijn zij, hopend op een reactie.
    "Nathan, je brabbelde! Eindelijk!" giechel ik zachtjes. "Dit keer hoefde ik er niet eens om te vragen, geweldig."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik lachte en kronkelde door haar geprik in mijn zij.
    'Nathan, je brabbelde! Eindelijk!' giechelde ze zacht. Mijn wangen werden nog roder en ik vertikte het om mijn ogen te openen. 'Dit keer hoefde ik er niet eens om te vragen, geweldig.' Ik mompelde iets en schudde toen licht mijn hoofd.
    'Ik deed niets,' ging ik er tegen in, al kon je duidelijk horen dat ik loog. Een klein lachje stond er op mijn gezicht en ik opende dan maar toch mijn ogen. 'Ik sliep! Ik praat vast in mijn slaap, dat is vast hetgeen wat je hoorde,' zei ik met een klein lachje. Voor de zekerheid pakte ik haar handen vast zodat zij mij niet weer kon prikken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht en kronkelt door het geprik in zijn zij. Hij houd zijn ogen dicht, mompelt iets wat ik niet kan verstaan en schud licht met zijn hoofd.
    "Ik deed niets." gaat hij er duidelijk liegend tegen in, met een klein lachje op zijn gezicht waarna hij zijn ogen opent. "Ik sliep! Ik praat vast in min slaap, dat is vast hetgeen wat je hoorde." zegt hij met een klein lachje. Hij pakt mijn handen vast zodat ik niet meer kan prikken, maar ik moet alleen maar lachen.
    "Oh, je bent nog een slechte leugenaar ook!" grinnik ik. "Je sliep helemaal niet, geloof je het zelf? Oooh, jij was gewoon aan het brabbelen, Nathan." beschuldig ik hem al lachend.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze deed geen poging om mij te prikken. Het enige wat zij deed was lachen.
    'Oh, je bent nog een slechte leugenaar ook!' grinnikte ze. 'Je sliep helemaal niet, geloof je het zelf? Oooh, jij was gewoon aan het brabbelen, Nathan,' beschuldigde zij mij lachend. Ik lachte zacht en schudde lichtjes mijn hoofd, al gauw knikte ik toch zachtjes beschaamd.
    'Het was niet echt de bedoeling dat je het hoorde, het klonk nergens naar,' zei ik zacht met een rood hoofd. 'Waag het eens om het aan iemand door te vertellen! Niemand hoeft dit te weten, alleen jij en ik. '


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en schud lichtjes met zijn hoofd, wat al snel in een beschaamd knikken overgaat.
    "Het was niet echt de bedoeling dat je het hoorde, het klonk nergens naar." zegt hij zacht en met een rood hoofd. "Waag het niet om het aan iemand door te vertellen! Niemand hoeft dit te weten, alleen jij en ik." Ik giechel zachtjes.
    "Ja, Nathan. Ons kleine geheimpje. Ik zal het niet door vertellen, aan wie moet ik het dan doen? En wat zou ik moeten zeggen? Ik lag op Nathan en hij brabbelt?" Ik lach opnieuw zacht. "Dat zou raar zijn. Maar ik wil het niet doorvertellen, het is iets leuks tussen ons."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, Nathan. Ons kleine geheimpje. Ik zal het niet door vertellen, aan wie moet ik het dan doen? En wat zou ik moeten zeggen? Ik lag op Nathan en hij brabbelt?' zei ze na zacht te hebben gegiecheld en ze lachte opnieuw zacht. 'Dat zou raar zijn. Maar ik wil het niet doorvertellen, het is iets leuks tussen ons,' zei ze waardoor mijn wangen voor de zoveelste keer vandaag rood werden. Tenminste, als ze niet rood waren gebleven van zo net. Met mijn vingers ging ik speels over haar jurkje heen.
    'Het klinkt wel heel raar hoe jij het vertelde,' zei ik met een zachte lach. 'Fijn dat je het niet door wilt vertellen,' fluisterde ik er nog achteraan. 'Ons geheimpje. Je bent geweldig. Ik wil geen discussies meer. Nooit meer! Alleen maar dit. Misschien iets meer, maar dan later. We gaan het rustig doen en ik vind het best. Ik vind dit fijn. Het is heerlijk.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel Nathans vingers speels over mijn jurkje heen gaan, een prettig gevoel.
    "Het klinkt wel heel raar hoe jij het vertelde." zegt hij met een zacht lachje. "Fijn dat je het niet door wilt vertellen. Ons geheimpje. Je bent geweldig. Ik wil geen discussies meer. Nooit meer! Alleen maar dit. Misschien iets meer, maar dan later. We gaan het rustig doen en ik vind het best. Ik vind dit fijn. Het is heerlijk." Ik giechel opnieuw zacht.
    "Dat klinkt helemaal perfect. Je ligt erg lekker zo, zo kan ik nog wel úren blijven liggen denk ik zomaar. Wil jij dat ook?" vraag ik en ik til mijn hoofd weer een stukje op zodat ik hem aan kan kijken. Daarna leg ik mijn hoofd terug op zijn borstkas, het ligt gewoon zo enorm lekker.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Nooit kreeg ik genoegen van haar zachte gegiechel. Het klonk zo mooi! Ik kreeg daardoor het gevoel dat ik iets goeds deed. Haar gegiechel was niet gespeeld, toch?
    'Dat klinkt helemaal perfect. Je ligt erg lekker zo, zo kan ik nog wel úren blijven liggen denk ik zomaar. Wil jij dat ook?' vroeg zij aan mij en ze tilde haar hoofd een stukje op zodat zij mij aan kon kijken. Daarna legde ze haar hoofd weer. Gelijk knikte ik op haar woorden.
    'Natuurlijk wil ik dat! Ik wou zo net al met jou gaan liggen, maar toen zaten onze lege magen in de weg,' zei ik met een klein lachje. 'Ik wil de hele dag zo met jou liggen. We sluiten gewoon alles af, zodat niemand ons kan storen. Dan zoeken ze maar iets anders als vervanger voor de woonkamer.' Mijn beide armen sloot ik weer om haar heen en nam haar mee in een stevige knuffel. 'Alleen jij en ik. Niemand anders.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Natuurlijk wil ik dat! Ik wou zo net al met jou gaan liggen, maar toen zaten onze lege magen in de weg." zegt hij met een klein lachje. "Ik wil de hele dag zo met jou liggen. We sluiten gewoon alles af, zodat niemand ons kan storen. Dan zoeken ze maar iets anders als vervanger voor de woonkamer." Ik lach zachtjes, Nathan sluit zijn beide armen weer om mij heen om mij in een stevige knuffel te trekken. Genietend sluit ik mijn ogen. "Alleen jij en ik. Niemand anders."
    "Ja, klinkt helemaal goed. En mijn maag zit nu echt supervol, dus het kan niet beter. Ik hoef in ieder geval niet meer te eten, binnenkort." mompel ik wat verdoofd. "Nathan, denk je dat je voor een relatie seks nodig heb, of kan je ook zonder?" vraag ik dan op een serieuze toon, misschien iets onzeker. Ik hou mijn ogen gesloten en laat mijn hoofd op zijn borstkas liggen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja, klinkt helemaal goed. En mijn maag zit nu echt supervol, dus het kan niet beter. Ik hoef in ieder geval niet meer te eten, binnenkort,' mompelde ze wat verdoofd. 'Nathan, denk je dat je voor een relatie seks nodig heb, of kan je ook zonder?' vroeg ze dan op een serieuze toon, een klein onzeker toontje hoorde ik er doorheen.
    'Of ik zonder seks kan in een relatie? of bedoelde je het gewoon in het algemeen?' vroeg ik zacht aan haar en streelde zacht door haar haren heen terwijl ik na ging denken over haar vraag.
    'Ik denk het niet. Ik bedoel, je hebt mensen die geen seks willen voor hun huwelijk.. Die hebben dus geen seks in hun relatie. Of bedoelde je helemaal niet? Echt nooit? Misschien.. Ik weet het niet.. Denk het wel, alles kan.. Toch? Seks maakt het alleen intiemer. Op de 1 of ander manier word het specialer.. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Mag ik vragen waarom je dat wilt weten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Of ik zonder seks kan in een relatie? of bedoelde je het gewoon in het algemeen?" vraagt hij zacht. Hij streelt door mijn haar heen en is stil. Waarschijnlijk is hij aan het nadenken, ik laat hem. Ik wil eigenlijk op beide wel een antwoord hebben. En ik vind het natuurlijk fijn dat hij zo door mijn haar heen streelt.
    "Ik denk het niet. Ik bedoel, je hebt mensen die geen seks willen voor hun huwelijk.. Die hebben dus geen seks in hun relatie. Of bedoelde je helemaal niet? Echt nooit? Misschien.. Ik weet het niet.. Denk het wel, alles kan.. Toch? Seks maakt het alleen intiemer. Op de 1 of ander manier word het specialer.. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Mag ik vragen waarom je dat wilt weten?" zegt hij en nu denk ik heel even na.
    "Ik vroeg het me gewoon af, dat is alles." antwoord ik. "Geen seks lijkt me wel raar, ik bedoel, om het gewoon helemaal niet te doen. Want je hebt wel gelijk, seks maakt het inderdaad intiemer. Ik vraag me af hoe mensen zoveel bij elkaar kunnen zijn en het dan tot het huwelijk vol houden... Vooral de mannen, hoe kan dat?" vraag ik lichtelijk nieuwsgierig aan Nathan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik vroeg het me gewoon af, dat is alles,' antwoordde ze na eventjes te hebben nagedacht. 'Geen seks lijkt me wel raar, ik bedoel, om het gewoon helemaal niet te doen. Want je hebt wel gelijk, seks maakt het inderdaad intiemer. Ik vraag me af hoe mensen zo veel bij elkaar kunnen zijn en het dan tot het huwelijk volhouden... Vooral de mannen, hoe kan dat?' vroeg ze toen lichtelijk nieuwsgierig aan mij. Zacht lachte ik en haalde mijn schouders lichtjes op.
    'Als of ik dat moet weten,' zei ik met een klein lachje. Ondertussen bleef ik doorgaan met het strelen door haar haren. 'Meestal willen mensen dat vanwege het geloof die ze hebben. Ik denk dat het daardoor kom, dat hun geloof dan sterker is dan hun lust. Ik snap er ook maar vrij weinig van. Het voelt geweldig om het te doen. Zeker als het met een leuk persoon is,' zei ik en mijn stem werd aan het eind zachter. Een klein kusje drukte ik op haar hoofd.

    [Als ik thuis ben zal ik reageren met Sal]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Goed hoor.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Als of ik dat moet weten." zegt hij met een klein lachje, ondertussen blijft hij doorgaan met het strelen door mijn haar heen. "Meestal willen mensen dat vanwege het geloof die ze hebben. Ik denk dat het daardoor kom, dat hun geloof dan sterker is dan hun lust. Ik snap er ook maar vrij weinig van. Het voelt geweldig om het te doen. Zeker als het met een leuk persoon is." zegt hij en zijn stem word aan het eind zachter. Hij drukt een klein kusje op mijn hoofd en ik giechel opnieuw, omdat ik begrijp wat hij bedoeld.
    "Je bent lief." glimlach ik. "Ik denk ook dat het daarom komt, je bent echt slim. Dank je wel." Ik geeuw eens en nestel mijn hoofd beter neer op zijn borstkas. "Mannen zijn vreemde wezens." murmel ik nog.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je bent lief,' zei ze na haar gegiechel. 'Ik denk ook dat het daarom komt, je bent echt slim. Dank je wel.' Ze geeuwde en nestelde zich met haar hoofd beter in mijn borstkas. 'Mannen zijn vreemde wezens,' murmelde ze nog. Zacht lachte ik weer en hield mijn armen beschermend om haar heen.
    'Vrouwen zijn net zo vreemd,' fluisterde ik zacht. 'Iedereen is vreemd.. Wil je slapen Beck?' vroeg ik toen zacht. 'Van mij mag je. Ik zag je slapen op de bank. Je zag er zo lief uit. Ik wou je eerst naar je bed brengen, maar ik wist je kamer niet en ik wist niet of je wel in mijn kamer wou.. Daarom heb ik mijn dekens maar hier na toe genomen. Sorry dat ik je ermee wakker had gemaakt. Je mag slapen. Ik zal op jou passen. Ik zal nergens heen gaan. Ik blijf hier liggen met jou.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you