• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Ik zucht als ik zie dat hij niet hier is. Nou, dat zoekt hij het maar uit! Wat chagrijnig zoek ik naar mijn sigaretten, die ik natuurlijk weer eens niet kan vinden. Grommend laat ik mezelf op de bank ploffen. Mijn armen over elkaar geslagen en mijn wenkbrauwen in een boze frons staar ik voor mij uit. Ik voel me ronduit belachelijk nu, maar dat maakt mij niets uit, ik ben chagrijnig, dan maakt mij niets uit.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Mijn rug kromde ik flink en hield mijn adem zo lang mogelijk in. Met een plof kwam ik weer neer wat mijn adem er uit liet stoten. Mijn ogen opende ik, maar vernauwde ze al gauw door de zon die in mijn ogen scheen.
    'Heen gaan.. of niet,' mompelde ik in mijzelf terwijl ik de wolken bestudeerde. De vorige keren kreeg ik alleen maar een uitbrander. Zij was niet te volgen. Ik durfde te wedden, dat als ik niet kwam, ik alsnog een uitbrander kreeg. Kreeg ik dan altijd een uitbrander? Ik ben niet goed, dat weet ik.. Moest ik dat dan elke keer maar weer te horen krijgen? Ik zit toch ook niet haar telkens aan haar verleden te herinneren.. Ik zuchtte zacht. Straks.. Ik ging straks wel bij haar kijken denk ik.. Mijn hoofd werkte niet meer normaal. Ik draaide mijzelf op mijn zij en toen weer terug op mijn rug. Ik was niet goed voor haar en zij was niet goed voor mij. Twee tegenpolen.. Ze stoten elkaar af of trekken elkaar juist aan.. Bij ons was het blijkbaar beide..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik ben lichtelijk verbaasd als ik Nathan niet zie verschijnen. Normaal is hij niet bij mij weg te slaan en dit keer... Waarom blijft hij weg? Ik snap het niet, zou hij nu eindelijk genoeg van mij en mijn woorden hebben? Ik blijf vanuit mijn ooghoeken naar de deuropening kijken, maar er verschijnt niemand. Ik zucht zacht, mijn blik veranderd naar iets wat niet meer geïrriteerd of chagrijnig is. Ik kan mezelf veel te veel chagrijnig maken, ik weet ook niet hoe ik het doe.
    Als ik dat bedacht heb, sta ik op en loop ik naar het raam toe. Ik doe de vitrage aan de kant en kijk door het raam heen. Buiten zie ik Nathan, op het grasveldje. Zo makkelijk is het dus om bekeken te worden door iemand. Ik moet echt meer oppassen als ik niet betrapt wil worden met Nathan... Al vraag ik me af waarom ik dat niet wil. Ik kan de oorzaak niet echt achterhalen. Ik richt mijn afwezige blik op Nathan, die op het grasveldje ligt.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Eventjes keek ik om mij heen of ik niemand zag aankomen. Ik mag hier dan wel lekker rustig liggen, maar dat betekent niet dat de andere mensen mij ook rustig lieten liggen. Ik zuchtte en stak een hand voor mij uit tegen de zon aan. Mijn vingers verspreidde ik en keek vaagjes naar de stralen die tussen mijn vingers door kwamen. Een glimlachte sierde mijn gezicht. Met mijn andere hand ging ik naar mijn arm en plukte aan wat haartjes. Ik hoorde geen enkele voetstappen of een deur die open ging. Beck kwam dus ook niet naar buiten? Ik kromde mijn vingers iets. Beck vond het niet leuk wanneer ik dat bij haar deed, dus spreidde ik mijn vingers weer. Al wist ik niet precies waarom. Ik raakte haar nu niet aan. Mijn beide armen vouwde ik weer onder mijn hoofd en deed hetzelfde als net. Ik hield mijn adem in, kromde mijn rug flink en liet me weer zakken zodat mijn ingehouden adem met een stoot eruit kwam. Glimlachend sloot ik mijn ogen en trok één knie omhoog. Het voelde niet echt heel fijn voor mijn rug, maar het had iets rustgevend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik kijk toe wat allemaal doet, zijn hand tegen het zonlicht, zijn gekromde vingers, zijn gekromde rug. Als hij zich weer laat vallen en zijn opgetrokken knie. Ik frons, hij glimlacht. Blijkbaar heeft hij het wel leuk in zijn eentje. Mijn mondhoeken trekken bitter naar beneden en een akelig gevoel trekt over de plek waar mijn longen en hart zitten. Ik trek de vitrage met een ruwe beweging dicht, waardoor er buiten alleen maar vage omtrekken zichtbaar zijn en ik hem niet meer kan zien.
    Ik grauw en loop terug naar de bank, waar ik op ga liggen. Waarom mag hij wel weg gaan en blij zijn en moet ik elke keer bij hem blijven? Ik vind het gemeen. Mijn benen trek ik omhoog en ik sla mijn armen er over heen. Mijn gezicht leg ik op een kussen en ik sluit mijn ogen. Helaas val ik al snel in slaap, al is het misschien beter dat ik slaap, want dan kan ik geen kwade gedachten meer hebben.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Genoeg gelegen.. Ik ging recht op zitten. Vanuit mijn ooghoek zag ik wat bewegen. Ik keek, maar kon niet zien wat het was.. Ik haalde mijn schouders op en stond op. Ik rekte mij uit, kromde mijn rug weer. Het gekraak die je dan hoorde was grappig, jammer dat het niet elke keer gebeurde. Ik wreef in één oog terwijl ik terug liep naar binnen. Beck.. Ze was er nog steeds niet.. Woonkamer.. misschien toch? Misschien was zij aan het wachten.. Ik liep er heen, stond stil in de deuropening en keek toe naar een liggende Beck. Haar ogen waren dicht, een glimlach sierde mijn gezicht. Ze zag er mooi uit. Ik ging haar niet wakker maken. Ik ging terug naar mijn kamer en haalde daar mijn dekens eraf. Die van mij.. De goede, niet de slechte. Met de dekens in mijn armen liep ik terug naar Beck. Elke keer ging ik weg bij haar. Elke keer liep ik weg, waarom hield ik er niet mee op? De dekens legde ik voorzichtig over haar heen. Ik zelf nam plaats op een stoel, waar ik mijn benen over de leuning gooide en met mijn rug tegen de ander leuning lag. Mijn hoofd legde ik tegen de rugleuning en sloot voor een moment mijn ogen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik word wakker van de dekens die over mij heen gelegd worden, maar reageer er niet op. Ik ben veel te slaperig om mijn ogen te openen. Uiteindelijk doen mijn spieren pijn omdat ik zo opgetrokken lig en besluit ik ze te strekken en mezelf uit te rekken. Hier door kan ik echter niet verder slapen en open ik mijn ogen. Ik ben helemaal vergeten dat ik in de woonkamer in slaap ben gevallen. Dan vraag ik me af wat de dekens daar doen. Als ik wat op kijk, zie ik Nathan scheef op een stoel liggen, zijn ogen gesloten. Hij is terug gekomen, waarschijnlijk met een deken... Mijn mondhoeken trekken opnieuw bitter naar beneden. Eigenwijs sluit ik mijn ogen weer, met mijn mondhoeken nog altijd naar beneden. Ik snap hem niet, hij leek gelukkig genoeg buiten, waarom zou hij dan terug komen?


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik hoorde haar bewegen, maar durfde mijn ogen nog niet open te doen. Ik kreeg nu geen uitbrander. Ik hoorde geen voetstappen, maar ik hoorde haar ook niet verder bewegen. Lichtelijk fronste ik. Voorzichtig opende ik één oog en keek ik naar Rikki. Haar ogen waren nog steeds gesloten. Mijn andere oog opende ik ook terwijl ik rechtop ging zitten. Ik bestudeerde Beck. Ze lach uitgestrekt, haar mondhoeken waren omlaag gegaan. Droomde ze niet goed? of was ze toch wakker geworden en was ze niet blij mij te zien? Waarom bleef ze dan liggen? Weer fronste ik lichtjes. Voorzichtig ging ik van de stoel af en knielde voor haar neer. Zacht streelde ik paar plukjes uit haar gezicht. Mijn vingers liet ik zacht over de zijkant van haar gezicht aan terwijl ik haar bewonderend aankeek. Een glimlach sierde mijn gezicht. Ik boog naar voren en drukte een klein slaap kusje op haar mondhoek. Ik ging weer terug naar de stoel en ging daar weer in liggen zoals net. Met een glimlach sloot ik mijn ogen weer.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nu hoor ik hem wel bewegen, zijn voetstappen stoppen dicht bij mij. Ik voel zijn hand over mijn gezicht gaan, hij strijkt plukjes haar uit mijn gezicht en over mijn wang heen waar door ik wel licht moet rillen. Daarna voel ik een kusje op mijn mondhoek, ik moet me inhouden nu. Voetstappen, bewegingen en niets. Ik trek mijn knieën weer op en trek de dekens helemaal over mij heen. Ik bijt hard op mijn lip en duw mijn gezicht in een kussen die op de bank ligt. Daarna schop ik de dekens ruw van mij, zonder een woord te zeggen loop ik naar Nathan toe en kruip ik op zijn schoot, mijn hoofd tegen zijn borstkas aan en mijn ene voet ook half over de leuning.
    "Ik hou van je." piep ik zacht. "Sorry."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Bewegingen.. Wilde.. Ik hield mijn adem in. Voetstappen die dichterbij kwamen. Geklim.. Ik durfde weer adem te halen. Ik voelde hoe Beck op mij klom en op mijn schoot terecht kwam. Haar hoofd voelde ik tegen mijn borstkas aankomen en ik voelde lichtelijk hoe mijn hard met een versnelde slag tegen haar aanklopte.
    'Ik hou van je,' piepte ze zacht. 'Sorry.' Mijn ogen opende ik verbaasd en keek haar even voor een moment aan. Mijn armen sloot ik voorzichtig om haar heen.
    'Ik hou ook van jou,' fluisterde ik zacht naar haar toe. 'Sorry dat ik aldoor wegloop bij jou,' fluisterde ik er net zo zacht achteraan. 'Nogal hypocriet van mij om tegen jou te zeggen dat ik graag wil dat jij bij mij blijft, terwijl ik diegene ben die telkens wegloopt. Het spijt mij.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij opent zijn ogen verbaasd en kijkt me aan. Zijn armen sluit hij voorzichtig om mij heen.
    "Ik hou ook van jou." fluistert hij zacht. "Sorry dat ik aldoor wegloop bij jou. Nogal hypocriet van mij om tegen jou te zeggen dat ik graag wil dat jij bij mij blijft, terwjl ik diegene ben die telkens wegloopt. Het spijt me." Ik knik lichtjes en druk mezelf tegen hem aan.
    "Oké." zeg ik zacht. "Ga dan niet meer weg, blijf bij mij. Alsjeblieft?" Ik kijk hem aan met grote ogen, maar dit keer is het niet gespeeld, ze staan echt smekend. Mijn hand leg ik op zijn vertrouwde plek op zijn borstkas neer, het voelt goed.


    Your make-up is terrible

    [Ik dacht.. ik maak deel 3 vaan me P&F quiz... Die liedjes sporen niet o-o]

    Nathan Deleon

    Lichtjes knikte ze en ze drukte zichzelf tegen mij aan.
    'Oké,' zei ze zacht. 'Ga dan niet meer weg, blijf bij mij. Alsjeblieft?' vroeg ze en ze keek mij aan met grote smekende ogen. Haar hand legde ze neer op het bekende plekje. Mijn ogen sloot ik zodra ik haar hand voelde. Een glimlach sierde mijn gezicht weer en ik knikte lichtjes.
    'Ik blijf,' zei ik zacht en opende mijn ogen weer. 'Ik blijf. Ik blijf bij jou. Ik loop niet meer weg.' Mijn ogen sloot ik weer. 'Ik blijf,' murmelde ik met een glimlachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij sluit zijn ogen zodra ik mijn hand neer leg. Daarna zie ik een glimlach verschijnen op zijn aantrekkelijke lippen en knikt hij lichtjes.
    "Ik blijf." antwoord hij zacht en hij opent zijn ogen weer. "Ik blijf. Ik blijf bij jou. Ik loop niet meer weg." Daarna sluit hij zijn ogen weer. "Ik blijf." murmelt hij met een glimlachje. Ik glimlach ook, behoorlijk breed. Voelt een stuk beter.
    "Mooi, nu heb je het gezegd. Als je je er niet aan houd, zal het je flink bezuren." dreig ik op een lieflijke toon. "Ik ben blij dat je blijft, je leek zo... gelukkig buiten te zijn." murmel ik vervolgens. Ik sluit mijn ogen ook.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Mooi, nu heb je het gezegd. Als je je er niet aan houd, zal het je flink bezuren,' dreigde ze op een lieflijke toon waardoor ik moest lachen. 'Ik ben blij dat je blijft, je leek zo... gelukkig buiten te zijn,' murmelde ze vervolgens. Ik fronste, opende mijn ogen en keek naar een Beck met gesloten ogen. Ze had mij gezien? H-hoe? Ik zag haar niet.. Ik hoorde niets... Ik schudde lichtjes mijn hoofd. Misschien was ik wel weggedommeld en had ze dan gekeken.
    'Ik was niet gelukkig daar,' zei ik zacht. 'Het was daar rustig. Ik moest gewoon een beetje nadenken. Sommige dingen die ik daar deed voelden gewoon eventjes fijn aan. Een glimlach betekent niet gelijk dat ik gelukkig ben.' Zacht begon ik te wrijven met mijn hand over haar lichaam. 'Nu ben ik wel gelukkig. Ik lig hier met mijn meisje op mijn schoot. Beter kan ik het niet hebben.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik was niet gelukkig daar. Het was daar rustig. Ik moest gewoon een beetje nadenken. Sommige dingen die ik daar deed voelden gewoon eventjes fijn aan. Een glimlach betekent niet gelijk dat ik gelukkig ben." legt hij uit, waarna hij zacht met zijn hand over mijn lichaam begint te wrijven. "Nu ben ik wel gelukkig. Ik lig hier met mijn meisje op mijn schoot. Beter kan ik het niet hebben." Er gaat opnieuw een golf warmte door mij heen.
    "Je bent de beste, je bent zo lief, je bent geweldig!" murmel ik. "Oh Nathan, je maakt mij nu het gelukkigste meisje op aarde al klinkt dat vast enorm afgezaagd. Het is toch zo!" zeg ik op een gelukkige toon tegen hem en ril eventjes onder zijn gewrijf over mijn lichaam, iets wat ik alweer gemist heb. Ik ben zo blij met zijn woorden...


    Your make-up is terrible