• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    [Kusselen klinkt leuk]

    Nathan Deleon

    Ze lachte zacht waarna ze mij teder terug kusje. Haar hand legde ze neer op mijn wang.
    'Nathan toch,' mompelde zacht terwijl mijn wangen weer eens begonnen te kleuren. 'Kom je er niet meer uit?' vroeg ze op een plagerige toon, waarna ze mij opnieuw kuste. Ik hapte iets naar adem en schudde licht mijn hoofd.
    'Kan je nagaan wat jij met mij doet,' mompelde ik bijna onverstaanbaar tegen haar lippen aan. Haar geur, haar aanraking, haar lippen.. Alles aan haar maakte mij gek. Één hand liet ik stiekem via haar been omhoog glijden en liet hem verdwijnen onder haar jurkje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ja haha op zich wel.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij hapt iets naar adem en schud dan vervolgens licht met zijn hoofd.
    "Kan je nagaan wat jij met mij doet." mompelt hij bijna onverstaanbaar tegen mijn lippen aan, ik kan het nog maar net horen. Ik voel zijn hand op mijn been kriebelen, waar hij vervolgens omhoog glijd en verdwijnt onder mijn jurkje. Ik lach zachtjes en leg mijn hand op zijn hand, om hem te stoppen.
    "Niet zo enthousiast casanova." grinnik ik. "Ik weet dat ik veel met je doe, maar we houden het wel rustig nu, dat lijkt me beter." Niets kan mijn vrolijke bui nu nog verpesten, ik voel me zó goed nu.


    Your make-up is terrible

    [Alleen wat is het?]

    Nathan Deleon

    Zacht lachte ze en ze legde haar hand op die van mij waardoor ik moest stoppen.
    'Niet zo enthousiast casanova,' grinnikte ze. 'Ik weet dat ik veel met je doe, maar we houden het wel rustig nu, dat lijkt me beter.' Ik lachte zacht en knikte toen op haar woorden, maar mijn hand liet ik liggen waar die lag.
    'Dat weet ik, dat weet ik!' zei ik lachend, kromde mijn rug iets en ging toen weer goed liggen. 'Ik wil mijn hand daar gewoon daar hebben. Je voelt te goed! Ik wil ik wil,' fluisterde ik. 'Maar verder dan dit ga ik niet. Geen avontuurtjes meer tot na het avond eten. Rustig aan doen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Uh...]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en knikt daarna, maar zijn hand laat hij mooi wel liggen.
    "Dat weet ik, dat weet ik!" zegt hij lachend, hij kromt zijn rug iets en gaat weer goed liggen. "Ik wil mijn hand daar gewoon hebben. Je voelt te goed! Ik wil ik wil. Maar verder dan dit ga ik niet. Geen avontuurtjes meer tot na het avond eten. Rustig aan doen." Ik glimlach even.
    "Nou, tot na het avond eten is toch best wel kort, vind ik. Jij niet? Dat is maar een paar uurtjes! Of ben je alweer zo ver?" grinnik ik wat plagerig. "Laat hem maar lekker daar dan, ik vertrouw je wel." Daar op laat ik zijn hand los en leg ik mijn hand op zijn borstkas, waar ik hem wat afwezig begin te strelen.


    Your make-up is terrible

    [Aahh ok]

    Nathan Deleon

    'Nou, tot na het avond eten is toch best wel kort, vind ik. Jij niet? Dat is maar een paar uurtjes! Of ben je alweer zo ver?' grinnikte ze wat plagerig. 'Laat hem maar lekker daar dan, ik vertrouw je wel.' Ze liet mijn hand los en legde die op mijn borstkas, waar ze me wat afwezig begon te strelen. Ik murmelde wat genietende geluidjes.
    'Hmm, maar als nog. Als we het tot zo ver redden, dan doen we het alsnog rustig aan.. Tenminste, als we kijken naar de tijd die er tussen zat bij de vorige keren,' lachte ik zachtjes. Mijn hand liet ik zacht glijden naar haar billen en liet hem daar toen dan uiteindelijk stil liggen. 'Daar wou ik hem naar toe brengen,' zei ik zacht. 'Daar blijf hij liggen en doet verder niets.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn gemurmelde genietende geluidjes laten mij weer glimlachen.
    "Hmm, maar als nog. Als we het tot zover redden, dan doen we het alsnog rustig an... Tenminste, als we kijken naar de tijd die er tussen zat bij de vorige keren." lacht hij zacht en ik knik toch maar instemmend. Daar heeft hij een punt. Zijn hand glijd naar mijn billen en laat ze daar stil liggen, ik stop voor een moment met ademen.
    "Daar wou ik hem naar toe brengen." zegt hij zacht. "Daar blijft hij liggen en doet verder niets." Ik zucht zachtjes en leg mijn hoofd terug op zijn borstkas.
    "Oké, vooruit." zeg ik dan iets aarzelend omdat ik me er toch niet helemaal bij op mijn gemak voel. "En nu lukt het me wel hoor, nu is het anders..." Ik wil nog wel meer zeggen, maar er steekt een enorme brok in mijn keel waar door het niet meer gaat, omdat ik hem al vertelt hem waarom het nu anders zal zijn, iets dat ik liever niet had gedaan, achteraf.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze zuchtte zachtjes en legde haar hoofd terug op mijn borstkas. Ik had door hoe haar adem voor een moment stopte.
    'Oké, vooruit,' zei ze dan iets aarzelend. 'En nu lukt het me wel hoor, nu is het anders...' Ik knikte lichtjes. Al had ik gezegd dat mijn hand daar bleef, toch verschoof ik hem daar weer weg naar de plek waar hij eerst lag.
    'Je mocht ook gewoon zeggen dat je hem daar liever weg had,' fluisterde ik zacht. 'En mij maakt het niet uit,' vervolgde ik zacht. 'We doen het rustig aan, op jouw tempo en zodra jij het weer wilt, dan zal ik heel voorzichtig met je zijn. Net zoals de eerste keer. We doen het op jouw tempo. Net zoals eerst.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt lichtjes en verschuift dan zijn hand naar de plek waar hij eerst lag.
    "Je mocht ook gewoon zeggen dat je hem daar liever weg had." fluistert hij zacht. "En mij maakt het niet uit. We doen het rustig aan, op jouw tempo en zodra jij het weer wilt, dan zal ik heel voorzichtig met je zijn. Net zoals de eerste keer. We doen het op jouw tempo. Net zoals eerst."
    "Het maakt niet uit, als jij liever je hand daar hebt, moet je het doen. Ik moet gewoon even wennen denk ik, zo erg is het niet, echt niet." vertel ik hem, naar waarheid. Ik heb er een beetje moeite mee, maar dat gaat vanzelf weg, dat weet ik zeker. Daarna verberg ik mijn gezicht in zijn shirt.
    "Nathan, je bent zo lief! Bedankt dat je er zoveel rekening mee houd, je bent echt de beste. Daarom hou ik zoveel van jou, je bent niet slecht, sorry dat ik dat zei. Dit bewijst het tegendeel." zeg ik tegen de stof van zijn shirt aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Het maakt niet uit, als jij liever je hand daar hebt, moet je het doen. Ik moet gewoon even wennen denk ik, zo erg is het niet, echt niet,' vertelde zij mij, daarna verborg ze haar gezicht weer in mijn shirt. 'Nathan, je bent zo lief! Bedankt dat je er zoveel rekening mee houd, je bent echt de beste. Daarom hou ik zoveel van jou, je bent niet slecht, sorry dat ik dat zei. Dit bewijst het tegendeel,' zei ze tegen de stof van mijn shirt aan. Mijn wangen werden weer rood. Ik versterkte mijn greep iets door flink te knuffelen. Per ongeluk schoof haar jurkje daarbij omhoog en al gauw liet ik haar los om haar jurkje weer terug omlaag te doen.
    'Mijn hersens kunnen nu amper nadenken door jouw woorden,' fluisterde ik zacht. 'Ik weet niet wat ik er op moet zeggen. Ik wil zo veel zeggen, maar mijn hersens laten dat niet toe. Er komt alleen maar gebrabbel uit als ik begin.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij versterkt zijn greep weer door mij flink te knuffelen, waardoor ik een geplet geluidje laat horen. Mijn jurkje schuift gelijk nog een stuk omhoog waardoor ik rood word. Maar Nathan lat mij snel los om mijn jurkje omlaag te doen, waar ik hem dankbaar voor ben.
    "Mijn hersens kunnen nu amper nadenken door jouw woorden." fluistert hij zacht. "Ik weet niet wat ik er op moet zeggen. Ik wil zoveel zeggen, maar mijn hersens laten dat niet toe. Er komt alleen maar gebrabbel uit als ik begin." Ik giechel zachtjes en wrijf weer over zijn borstkas heen.
    "Dan zeg je toch niets, dat hoeft ook niet." zeg ik zacht, waarna ik mijn vingers over zijn perfecte lippen laat glijden. "Al lijkt dat gebrabbel van jou me ook wel leuk... zeg eens iets!" grijns ik vervolgens en ik trek mijn hand weer terug.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze giechelde zacht en wreef toen weer over mijn borstkas heen wat mij liet rillen.
    'Dan zeg je toch niets, dat hoeft ook niet,' zei ze zacht waarna ze met haar vingers over mijn lippen gleed. Mijn adem stokte. 'Al lijkt dat gebrabbel van jou me ook wel leuk... zeg eens iets!' grijnsde ze vervolgens en trok haar hand weer terug. Even duurde het voordat ik weer kon ademen en schudde toen licht mijn hoofd.
    'Nee,' murmelde ik zacht. Met het puntje van mijn tong ging ik vluchtig over de plekjes van mijn lip waar haar vingers net zaten. Mijn ogen sloot ik en probeerde mijn adem weer rustig te maken.
    'Dat komt dan niet goed,' fluisterde ik zacht. 'Hmmm, je voelt zo goed,' murmelde ik afwezig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Het lijkt even te duren voordat Nathan weer ademhaalt, aangezien zijn ademhaling eerder stokte. Daarna schud hij lichtjes met zijn hoofd.
    "Nee." murmelt hij zacht. Jammer... Met het puntje van zijn tong glijd hij langs zijn lippen. Hij sluit zijn ogen en ik hoor zijn ademhaling weer rustiger, normaler worden.
    "Dat komt dan niet goed." fluistert hij zacht. "Hmmm, je voelt zo goed." murmelt hij afwezig. Ik giechel zacht, pak zijn hand die op mijn been ligt en schuif hem omhoog, als teken dat ik er absoluut geen moeite mee heb. Dat heb ik ook niet, waarschijnlijk omdat hij van die dingen zegt die mijn hart laten opgloeien.
    "Helaas pindakaas. Volgende keer beter." grinnik ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze giechelde zacht, pakte mijn hand die op haar been lag en schoof die omhoog.
    'Helaas pindakaas. Volgende keer beter,' grinnikte ze zacht. Mijn ogen schoten open en ik keek haar verbaasd aan. Ze had er echt geen moeite mee.
    'Mijn meisje,' zei ik zacht terwijl ik haar bewonderend aan keek. Mijn handen voelde ik lichtjes gloeien tegen haar huid aan. 'Ik wil je nu. Ik wil je heel graag, maar ik heb geduld. Ik zal wachten, net zoals vroeger bij de cadeautjes van kerstmis. Wachten totdat het tijd is. Jij bent mijn kleine cadeautje.'

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 20:51 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn ogen schieten open en hij kijkt mij verbaasd aan.
    "Mijn meisje." zegt hij zacht terwijl hij me bewonderend aan kijkt. Hier door word ik opnieuw van binnen opgewarmt. "Ik wil je nu. Ik wil je heel graag, maar ik heb geduld. Ik zal wachten, net zoals vroeger bij de cadeautjes van kerstmis. Wachten totdat het tij is. Jij bent mijn kleine cadeautje." Bij zijn eerste woorden voelde ik angst, maar dat zakt al snel weer weg.
    "Ik ben blij dat je mij je cadeautje noemt maar..." zeg ik en ik haper even waarna ik zachtjes zucht. "Wil je alsjeblieft niet zoveel druk op me leggen? Ik kan er niet zo goed tegen..." mompel ik zachtjes. Ik haal mijn hoofd nu uit zijn shirt en kijk hem verontschuldigend aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik ben blij dat je mij je cadeautje noemt maar...' zei ze en ze haperde even waarna ze zachtjes zuchtte. 'Wil je alsjeblieft niet zoveel druk op me leggen? Ik kan er niet zo goed tegen...' mompelde ze zachtjes. Ze haalde haar hoofd uit mijn shirt en keek mij verontschuldigend aan. Vragend keek ik haar aan.
    'Deed ik dat?' vroeg ik zacht aan haar. Eventjes krabde ik licht aan mijn achterhoofd en legde mijn hand toen weer terug bij haar. 'Sorry,' zei ik zacht. 'Ik had dat niet door. Ik zal het niet meer doen. Volgens mij is het al bijna middag. Zullen we zo kijken of de keuken al open is en een broodje gaan halen of zo?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you