• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan knikt braaf en wrijft zacht over mijn rug, hij weet precies hoe hij me kan laten rillen.
    "Ik werk mee." zegt hij zacht. "Ik zal naar je luisteren en alles doen in ruil voor jouw geweldige vriendelijkheid. Ik doe er alles voor." zegt hij, waar door ik wel zachtjes móet lachen.
    "Wauw, volgens mij heb je jezelf net tot mijn persoonlijke slaafje benoemd, Nathan." grinnik ik na. "Maar toch klonk je sarcastisch, mijn geweldige vriendelijkheid is nou ook weer niet zo geweldig hoor."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Wauw, volgens mij heb je jezelf net tot mijn persoonlijke slaafje benoemd, Nathan,' grinnikte ze. 'Maar toch klonk je sarcastisch, mijn geweldige vriendelijkheid is nou ook weer niet zo geweldig hoor.' Ik schudde lichtjes mijn hoofd en opende mijn ogen weer.
    'Voor mij is het geweldig Beck. Ik weet dat ik me net tot slaafje heb genoemd, maar volgens mij heb ik die woorden al veel vaker gezegd. Het was trouwens helemaal niet mijn bedoeling geweest om sarcastisch te klinken. Ik vind jouw vriendelijkheid echt geweldig.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Voor mij is het geweldig Beck. Ik weet dat ik me net tot slaafje heb genoemd, maar volgens mij heb ik die woorden al veel vaker gezegd. Het was trouwens helemaal niet mijn bedoeling geweest om sarcastisch te klinken. Ik vind jouw vriendelijkheid echt geweldig." Ik grinnik zacht.
    "Wauw Nathan, je bent echt de eerste persoon die dat zegt. Ik voel me vereerd." zeg ik. "Ik zal echt mijn best doen om lief te zijn, ik wil je echt niet bang maken..." murmel ik vervolgens tegen hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Wauw Nathan, je bet echt de eerste persoon die dat zegt. Ik voel me vereerd,' zei ze naar zacht te hebben gegrinnikt. 'Ik zal echt mijn best doen om lief te zijn, ik wil je echt niet bang maken...' murmelde ze vervolgens. Ik glimlachte en bleef zacht doorgaan met het wrijven over haar rug.
    'Dat vind ik heel fijn om te horen,' fluisterde ik zacht. Mijn hand ging hoger en hoger, totdat ik bij haar haren aan kwam. Daar begon ik wat afwezig mee te spelen. 'Trouwens, weet je nog toen je zei dat knuffelen en kusjes na een ruzie veel beter voelen? Ik denk dat ik je daar nu gelijk in ga geven. Het voelt fijner.. Misschien omdat ik eerst met de gedachten zat dat ik ze nooit meer zou voelen en dat ik ze nu eindelijk weer kan voelen, dat is gewoon geweldig!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan blijft door gaan met het gewrijf, waar door ik af en toe lichtjes blijf rillen.
    "Dat vind ik heel fijn om te horen." fluistert hij zacht en zijn hand glijd hoger en hoger, tot dat hij bij mijn haar aan komt, waar hij wat afwezig mee begint te spelen. "Trouwens, weet je nog toen je zei dat knuffelen en kusjes na een ruzie veel beter voelen? Ik denk dat ik je daar nu gelijk in ga geven. Het voelt fijner.. Misschien omdat ik eerst met de gedachten zat dat ik ze nooit meer zou voelen en dat ik ze nu eindelijk weer kan voelen, dat is gewoon geweldig!" Ik glimlach breed, waarna ik hem in zijn borstkas prikt.
    "Natuurlijk! Je moet niet zo twijfelen aan mijn woorden want ik heb altijd gelijk jongeman." grap ik, waarna ik iets omhoog kom zodat ik hem kan kussen. "Maar je hebt gelijk, het verlangen is zo groot geworden in die korte tijd... Ik wil niets anders meer." mompel ik tegen zijn lippen aan en kus hem opnieuw.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Geprik voelde ik in mijn borstkas waardoor ik moest lachen.
    'Natuurlijk! Je moet niet zo twijfelen aan mijn woorden want ik heb altijd gelijk jongeman,' grapte ze, waarna ze iets omhoog kwam en ze me begon te kussen. Veelte gauw ging het, waardoor ik haar kus niet kon beantwoorden. 'Maar je hebt gelijk, het verlangen is zo groot geworden in die korte tijd... Ik wil niets anders meer,' mompelde ze tegen mijn lippen aan en kuste mij opnieuw. Nu kon ik wel haar kus beantwoorden en dat deed ik daarom zacht en liefdevol.
    'Dan zijn we het daar over eens,' fluisterde ik zacht tegen haar lippen aan. Zachtjes knabbelde ik op een stukje van haar onderlip. 'Verrukkelijk,' mompelde ik terwijl ik haar lip los liet en zachtjes en vlug met het puntje van mijn tong erover heen ging. 'Ik wil ook echt verder helemaal niets. Alleen jij.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan beantwoord mijn kus, zacht en liefdevol. Er komt een smachtend geluidje uit mijn mond.
    "Dan zijn we het daar over eens." fluistert hij zacht tegen mijn lippen aan, warna hi jzacht op een stukje van mijn onderlip knabbelt. "Verrukkelijk." mompelt hij. Hij laat mijn lip los en laat zachtjes en vlug het puntje van zijn tong er over heen glijden. Opnieuw komt er een klein geluidje over mijn lippen als reactie.
    "Ik wil ook echt verder helemaal nets. Alleen jij." zegt hij en ik glimlach breed.
    "Ik wil ook niets, behalve jij." antwoord ik zacht. Ik besluit hem terug te plagen en mijn tong ook zachtjes en plagerig over zijn lip te laten glijden. "Jij bent minstens even verrukkelijk." fluister ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik wil ook niets, behalve jij,' antwoordde ze zacht. Ze plaagde mij terug door met haar tong zacht en plagerig over mijn lip te glijden. 'Jij bent minstens even verrukkelijk,' fluisterde ze en mijn wangen begonnen weer rood te worden. Mijn greep versterkte iets, waardoor ik haar in een stevige knuffel trok.
    'Jouw woorden doen echt zo veel met mij,' fluisterde ik. 'Ongelooflijk. Zo.. zo..' Ik murmelde iets onverstaanbaars. Ik kwam niet meer uit mijn woorden. Mijn hersens werkte niet meer mee. Om te voorkomen dat ze iets ging zeggen of vragen ging stellen drukte ik zacht mijn lippen op die van haar en kuste haar vervolgens zacht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Altijd als ik dingen van jullie twee lees is het of ruzie maken of seks. Kom op! Doe eens iets origineels. Ga naar andere mensen, zorg dat er wat gebeurd. En als die mensen er niet zijn GB ze, PB ze, doe wat. Take action!]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Eey!! D: Bemoei met je eigen rpg D: Deze is gewoon half dood.. Er valt weinig te doen ;$ + al die andere zijn ook met seks bezig.. xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Dan zorg dat er wat gebeurd! Ik heb met nog helemaal niemand seks gehad in de nieuwe RPG's (behalve House of Nightmares, maar dat hoort bij mijn personage, dus dat telt niet). Dus sthh (puh)]

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 14:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Daar had ik het ook niet over XD jij maakt dat er van, ik had het over hier ;P. Dat hier de rest zo beetje iedereen met seks bezig is xd.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Tja, pech. Betekent niet dat jullie dat ook hoeven te doen xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Dat doen we ook niet D: We zijn nu ehmm.. Bijkomen van de ruzie.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan versterkt zijn greep iets, waardoor hij mij in een stevige knuffel trekt.
    "Jouw woorden doen echt zo veel met mij." fluistert hij. "Ongelooflijk. Zo.. zo.." Hier op murmelt hij iets overstaanbaars. Ik kijk hem vragend aan, maar hij drukt daarna alleen maar zijn lippen op die van mij om mij zacht te kussen. Ik lach zachtjes waarna ik hem teder terug kus. Mijn hand leg ik op zijn wang neer.
    "Nathan toch." mompel ik zacht. "Kom je er niet meer uit?" vraag ik op een plagerige toon, waarna ik hem opnieuw kus, gewoon omdat ik weet dat het dan nog moeilijker word voor hem om na te denken over dingen.

    [Hum, ik wilde kusselen schrijven...]


    Your make-up is terrible