• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    [ahwww]

    Nathan Deleon

    Zacht streelde zij langs mijn wang, waar ik lichtjes van begon te rillen.
    'Maak je maar geen zorgen, ik zorg er wel voor dat je het niet vergeet,' zei ze wat mysterieus. Daarna grinnikte ze zacht, trok haar hand weer terug en legde die weer om mijn nek. Een glimlacht sierde weer mijn gezicht.
    'En krijg ik ook te weten hoe je daarvoor zorgt?' vroeg ik zacht nieuwsgierig. 'Of is dat zeker een verrassing?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "En krijg ik ook te weten hoe je daar voor zorgt?" vraagt hij zacht nieuwsgierig, nadat hij geglimlacht heeft. "Of is dat zeker een verrassing?" Ik bijt even speels op mijn lip.
    "Natuurlijk is dat een verrassing, anders is het ook niet leuk toch." grinnik ik en ik druk een klein, lief kusje op zijn neus neer. "Gekkie toch." zeg ik wat kinderlijk tegen hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Natuurlijk is dat een verrassing, anders is het ook niet leuk toch,' grinnikte ze en ze drukte een klein, lief kusje op mijn neus. 'Gekkie toch,' zei ze wat kinderlijk tegen mij. Ik lachte zacht en kietelde haar eventjes in haar zij.
    'Klein pestkopje van me,' zei ik met een klein lachje. Ik stopte weer met het kietelen en legde mijn handen weer rustig neer onderin haar rug. 'Lief klein pestkopje,' fluisterde ik wat afwezig en glimlachte tevreden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zacht en kietelt mij in mijn zij, waardoor ik een hoog gilletje van pret geef.
    "Klein pestkopje van me." zegt hij met een klein lachje en hij stopt met kietelen. Zjn handen legt hij weer rustig neer, onder op mijn rug. "Lief klein pestkopje." fluistert hij wt afwezig en hij glimlacht teveden.
    "Alleen voor jou een lief klein pestkopje." grinnik ik. "Tegen de rest ben ik een big, mean bully." Ik bijt zacht en plagerig op zijn onderlip waarna ik opnieuw grinnik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Alleen voor jou een lief klein pestkopje,' grinnikte ze. 'Tegen de rest ben ik een big, mean bully.' Ze beet zacht en plagerig op mijn onderlip waarna ze opnieuw grinnikte. Een klein vaag geluidje verliet mijn mond en begon zacht te lachen.
    'En dat is waarom ik van jou hou,' fluisterde ik zacht. Even streelde ik over haar onderrug en lachte toen weer even zacht. 'Zo lief en zo mooi. Mijn lief klein, beeldschone pestkopje.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Er verlaat een klein, vaag geluidje zijn mond en hij begint zacht te lachen.
    "En dat is waarom ik van jou hou." fluistert hij zacht, hij streelt over mijn onderrug waardoor ik zoals altijd ril en lacht dan zacht. "Zo lief en zo mooi. Mijn lief klein, beeldschone pestkopje." Ik lach zachtjes.
    "Jij bent een pestkop Nathan!" lach ik zacht. "Sinds wanner ben ik lief en klein. Met beeldschoon kan ik het nog wel eens zijn, mar niet met lief en klein!" Ik kijk hem onderzoekend en kritisch aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Jij bent een pestkop Nathan!' lachte ze zacht. 'Sinds wanneer ben ik lief en klein. Met beeldschoon kan ik het nog wel eens zijn, mar niet met lief en klein!' Ze keek mij onderzoekend en kritisch aan. Ik lachte zacht en drukte een klein kusje op haar neus.
    'Voor mij ben jij klein en ik vind dat jij je heel lief tegenover mij gedraag. Je ligt hier zo lief. Ik kan door gaan, maar volgens mij ga jij je dan ongemakkelijk voelen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Nathan lacht zacht en drukt een klein kusje op mijn neus, wat mij laat glimlachen.
    "Voor mij ben jij klein en ik vind dat jij je heel lief tegenover mij gedraagt. Je ligt hier zo lief. Ik kan door gaan, maar volgens mij ga jij je dan ongemakkelijk voelen." legt hij uit en ik lach zacht.
    "Ik ben niet lief, alles behalve lief tegenover jou. Ik ben niet klein, jij bent gewoon groot, dat is wat anders." laat ik hem weten. "En ja, ga maar niet verder. Ik hou daar inderdaad niet van." Ik grinnik zachtjes en prik weer in zijn neus, het is verleidelijk.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik ben niet lief, alles behalve lief tegenover jou. Ik ben niet klein, jij bent gewoon groot, dat is wat anders,' liet ze mij weten. 'En ja, ga maar niet verder. Ik hou daar inderdaad niet van.' Zacht grinnikte ze en ze prikte weer in mijn neus. Ik lachte zacht.
    'Toch vind ik dat jij lief doet tegen mij. Soms ook niet.. maar merendeels wel.'

    [Ok.. De volgende bevat meer tekst..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Toch vind ik dat jij lief doet tegen mij. Soms ook niet... maar merendeels wel." zegt hij, nadat hij zacht gelachen heeft. Ik knik, een beetje ernstig.
    "Helaas zit het in mijn karakter dat ik niet altijd lief kan zijn. Helaas voor jou." Ik zeg het iets luchtiger zodat het niet al te serieus overkomt. "Toch ben ik volgens mij nog nooit zo lief geweest als de afgelopen dagen." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze knikte, een beetje ernstig en ik fronste iets daardoor.
    'Helaas zit het in mijn karakter dat ik niet altijd lief kan zijn. Helaas voor jou,' zei ze iets luchtig. 'Toch ben ik volgens mij nog nooit zo lief geweest als de afgelopen dagen,' grinnikte ze en mijn frons was weggegaan en er stond nu weer een glimlach op mijn gezicht. Met mijn hand haalde ik voorzichtig wat plukjes haar weg uit haar gezicht en streek die zacht achter haar oor.
    'Hmm, dat klinkt dus dat het zeldzaam is als jij lief bent. Ik zal dus extra moeten genieten daarvan,' zei ik met een klein lachje en knuffelde haar vervolgens flink.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik ben blij als zijn frons verdwijnt en er een glimlacht verschijnt. Met zijn hand haalt hij voorzichtig wat loszittende plukjes weg uit mijn gezicht en strijkt deze zacht achter mijn oor.
    "Hmm, dat klinkt dus dat het zeldzaam is als jij lief bent. Ik zal dus extra moeten genieten daarvan." zegt hij met een klein lachje en knuffelt mij vervolgens flink. Ik lach zacht en blij.
    "Ja, dat is het precies. Daar moet je maar heel blij mee zijn en van genieten." lach ik. "Je weet maar nooit wanneer ik weer eens in mijn minder vriendelijke bui ben." grinnik ik er nog achter na.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze lachte zacht en blij en daar was ik weer blij om. Het klonk zo mooi en lief en leuk.
    'Ja, dat is het precies. Daar moet je maar heel blij mee zijn en van genieten,' lachte ze. 'Je weet maar nooit wanneer ik weer eens in mijn minder vriendelijke bui ben,' grinnikte ze er nog na. Lichtjes knikte ik en ging wat meer onderuit gezakt liggen/zitten. Met mijn hoofd lag ik nu op de leuning.
    'Ik hoop dat je vriendelijke bij heel lang duurt. Je minder vriendelijke kant vind ik eng en het maakt mij niet blij,' zei ik zacht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt lichtjes en gaat nog wat verder onderuit gezakt op de bank liggen, waardoor zijn hoofd op de leuning ligt. Ik zak ook iets, waardoor ik mijn hoofd op zijn borstkas kan leggen.
    "Ik hoop dat je vriendelijke bui heel lang duurt. Je minder vriendelijke kant vind ik eng en het maakt mij niet blij." zegt hij zacht. Ik bijt op mijn lip.
    "Sorry..." mompel ik lichtelijk verontschuldigend. "Maar ik heb net een minder vriendelijke bui gehad, dus zal ik nu wel lang lief zijn... in ieder geval, als alles meewerkt." antwoord ik, met een kleine dreiging naar hem, terwijl ik weet dat het ook aan mezelf ligt.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Sorry...' mompelde ze lichtelijk verontschuldigd. 'Maar ik heb net een minder vriendelijke bui gehad, dus zal ik nu wel lang lief zijn... in ieder geval, als alles meewerkt,' vertelde ze verder met een kleine dreiging. Ik knikte en wreef zacht over haar rug.
    'Ik werk mee,' zei ik zacht en sloot even mijn ogen. 'Ik zal naar je luisteren en alles doen in ruil voor jouw geweldige vriendelijkheid,' zei ik met een glimlach. 'Ik doe er alles voor.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you