• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft.


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Soubi
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Met zijn hand begint Nathan zacht over mijn rug heen te wrijven.
    "Dat betekent veel voor me." fluistert hij zacht en hij drukt een klein kusje op mijn haar. Hierdoor word mijn glimlach enkel nog breder, het is weer zoals het moet zijn. Ik heb gewoon te veel onnodige twijfels, het verleden maakt gewoon zo bar weinig uit...
    "Voor mij ook, voor mij ook..." zeg ik er zacht op. Ik til mijn hoofd op en kijk hem eventjes aan. "Hou op met knap zijn." murmel ik vervolgens en leg mijn hoofd weer terug tegen hem aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Voor mij ook, voor mij ook...' zei ze er zacht op. Ze tilde haar hoofd op en keek mij eventjes aan. 'Hou op met knap zijn,' murmelde ze en legde haar hoofd weer tegen mij aan. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen en voelde mijn wangen rood worden.
    'Eehhh,' zei ik en mijn wangen werden nog iets roder. 'Als jij dat wil, dan zal ik dat voor jou doen,' fluisterde ik tegen haar. 'Voor jou doe ik alles.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Eehhh." zegt Nathan, alsof hij niet weet hoe hij hier op moet reageren. "Als jij dat wilt, danzal ik dat voor jou doen. Voor jou doe ik alles." fluistert hij. Ik giechel zachtjes en til mijn hoofd weer op, waar ik vervolgens lichtjes mee schud. Mijn paardenstaart beweegt mee.
    "Nee gekkie, jij zou niets kunnen doen om jezelf minder knap te maken." zeg ik zacht. "Je bent gewoon zo verdomd lekker, waardoor ik elke keer de neiging krijg om je te zoenen als ik je zie. Het was niet letterlijk bedoeld natuurlijk." leg ik aan hem uit.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Zachtjes giechelde, tilde haar hoofd op en schudde er lichtjes mee.
    'Nee gekkie, jij zou niets kunnen doen om jezelf minder knap te maken,' zei ze zacht. 'Je bent gewoon zo verdomd lekker, waardoor ik elke keer de neiging krijg om je te zoenen als ik je zie. Het was niet letterlijk bedoeld natuurlijk,' legde ze uit en mijn wangen werden nog roder.
    'Oh god Beck, houd je mond!' zei ik met een lachje. Om te voorkomen dat ze alsnog ging praten, drukte ik zachtjes mijn lippen op die van haar. 'Genoeg complimentjes,' mompelde ik zacht tegen haar lippen aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Oh Bek, houd je mond!" zegt hij met een lachje en met rode wangen. Daarna drukt hij, totaal onverwachts voor mij, zijn lippen zacht op die van mij waardoor ik verbaasd naar adem hap. "Genoeg complimentjes." mompelt hij zacht tegen mijn lippen aan. Ik grinnik zacht en kus hem terug voor ik ga praten.
    "Vervelend hé, al die complimentjes. Weet je precies hoe ik me elke keer voel." zeg ik wat plagerig. "Allebei geen complimentjes meer?" vraag ik dan, als een deal. Ik ga een stukje achteruit zodat ik hem beter aan kan kijken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze grinnikte zacht en kuste me terug voordat ze ging praten. Mijn poging om haar stil te houden was mislukt.
    'Vervelend hé, al die complimentjes. Weet je precies hoe ik me elke keer voel,' zei ze wat plagerig en ik knikte als antwoord. 'Allebei geen complimentjes meer?' vroeg ze dan, als een deal. Ze ging een stukje achteruit waardoor ik haar beter kon zien. Bedenkelijk keek ik haar aan, vernauwde mijn ogen iets en knikte toen.
    'Deal,' zei ik. 'Maar! Doet de één het toch, dan mag de ander het ook gewoon. Hmm, en meestal schudden mensen de hand als ze een deal sluiten.. Kunnen we niet iets anders bedenken daarvoor?' vroeg ik met rode wangen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me bedenkelijk aan, vernauwd zijn ogen iets en knikt uiteindelijk.
    "Deal." zegt hij. "Maar! Doet de één het toch, dan mag de ander het ook gewoon. Hmm, en meestal schudden mensen de hand als ze een deal sluiten... Kunnen we niet iets anders bedenken daarvoor?" vraagt hij met rode wangen. Ik grinnik.
    "Natuurlijk." zeg ik met een klein grijnsje waar ik mijn lippen stevig op die van hem druk, mijn tong tussen zijn lippen door laat glijden en zijn tong zacht begin te strelen. Daarna trek ik mezelf terug.
    "Deal." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Natuurlijk,' zei ze met een klein grijnsje, nadat ze gegrinnikt had. Haar lippen drukte ze stevig tegen die van mij, haar tong drong mijn lippen door en ze liet haar tong zacht de mijne strelen. Gauw liet ik mijn tong even over die van haar gaan voordat ze zichzelf weer terug trok.
    'Deal,' grinnikte ze en mijn wangen waren weer groot geworden. Nu pas ademde ik ook weer, door de schrik van haar spontane actie was ik vergeten om dat te doen. Even staarde ik haar aan, niet wetend wat ik moest zeggen.
    'Kunnen we de deal nog eens sluiten?' vroeg ik dan uiteindelijk met mijn vuurrode wangen. 'Volgens mij heb ik het niet helemaal gevolgd, volgens mij miste ik iets.'

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:06 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij staart mij even aan met zijn wangen die steeds roder lijken te worden.
    "Kunnen we de deal nog eens sluiten?" vraag hij dan uiteindelijk. "Volgens mij heb ik het niet helemaal gevolgd, volgens mij miste ik iets." Ik glimlach, probeer verleidelijk te kijken naar Nathan.
    "Dat moeten we niet hebben, hé?" vraag ik zoet. "Dan zal ik het maar herhalen, langzaam en duidelijk." Toch word ik een beetje rood als ik dit zeg. Ik buig me opnieuw naar voren, druk mijn lippen op die van hem en laat mijn tong weer bij hem naar binnen glijden. Dit keer langzamer, sensueler en plageriger.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dat moeten we niet hebben, hé?' vroeg ze zoet met een verleidelijk blik. Bewonderend keek ik haar aan. Een glimlachje sierde mijn gezicht toen ik haar een beetje rood zag worden. Opnieuw boog ze zich opnieuw naar mij toe, drukte haar lippen op die van mij en liet haar tong naar binnen glijden. dit keer alleen langzamer, sensueler, maar ook plageriger. Mijn mondhoeken krulde weer omhoog. Mijn armen sloot ik om haar middel heen, trok haar iets tegen mij aan. Met mijn tong streelde ik zacht die van haar. Langzaam ging ik naar achteren, ging liggen en trok Beck daarmee zacht mee.
    'Zo zoet,' fluisterde ik zacht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik voel zijn mondhoeken omhoog krullen. Zijn armen sluit hij om mijn middel heen, waarna hij me iets tegen zich aan trekt. Met zijn tong streelt hij zacht de van mij. Langzaam gaat hij naar achter en trekt hij mij zacht mee. Ik glimlach.
    "Zo zoet." fluistert hij zacht. Ik giechel zacht en verlegen.
    "Jij ja." mompel ik zacht. Ik leg mijn armen om zijn nek en weerhoud hem van praten door hem zacht te kussen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Zacht giechelde ze verlegen.
    'Jij ja,' mompelde ze zacht. Haar armen legde ze om mijn nek en weerhield mij om te praten door mij zacht te kussen. Mijn wangen werden weer rood en beantwoordde haar kus maar al te graag. Mijn tong streelde zacht een klein stukje van haar lip en met één hand ging ik zachtjes heen en weer over haar rug. Lichtjes schudde ik nog mijn hoofd om haar woorden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Sorry dat ze steeds kort zijn. D:]

    Rikki Madeleine Beck

    Het lukt me, hij praat niet meer. In plaats daarvan beantwoord hij gewoon mijn kus. Zijn tong streelt zacht een klein stukje van mijn lip en met zijn hand gaat hij zacht heen en weer over mijn rug. Het enige wat hij doet is zacht met zijn hoofd schudden. Ik grinnik heel zacht, waarna ik hem iets steviger vast pak en mijn lippen los maak van die van hem.
    "Niet te hard van stapel lopen hé." grinnik ik. "Dit gaat volgens mij al ver buiten de deal."


    Your make-up is terrible

    [Geef niet ;d. Inspiratieloos? of is er iets anders?]

    Nathan Deleon

    Ze grinnikte heel zakt, waarna zij mij iets steviger vast pakte en haar lippen losmaakte van die van mij.
    'Niet te hard van stapel lopen hé,' grinnikte ze. 'Dit gaat volgens mij al ver buiten de deal.' Ik lachte zacht en schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Dat doe ik niet,' glimlachte ik. 'En de deal was geen complimentjes. Ik wil gewoon zeker weten dat ik dat niet vergeet en daarom moet hij heel goed gesloten worden,' zei ik toen iets zachter met rood wordende gezicht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Gewoon van alles wat.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht er zacht op en schud dan lichtjes met zijn hoofd.
    "Dat doe ik niet." glimlacht hij. "En de deal was geen complimentjes. Ik wil gewoon zeker weten dat ik dat niet vergeet en daarom moet hij heel goed gesloten worden." zegt hij iets zachter, met een rood wordend gezicht. Ik streel zacht langs zijn wang.
    "Maak je maar geen zorgen, ik zorg er wel voor dat je het niet vergeet." zeg ik wat mysterieus om hem te plagen. Daarna grinnik ik zacht en trek ik mijn hand weer terug om die weer om zijn nek heen te leggen.


    Your make-up is terrible