• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:44 ]


    El Diablo.

    Rachel
    "Je wist altijd , verdomme vanaf dag 1 toen ik Jesse leerde kennen dat ik op hem was. En ga me niet zeggen dat je dat niet wist. Je wist verdomme dat als hij terug zou komen en veranderd was dat ik voor hem zou gaan. Iedereen wist dat" Ik negeer even Jesse.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik zette een paar stappen in haar richting en keek haar woedend aan. 'Nee, dat wist ik verdomme niet! Als ik dat verdomme geweten had, had ik nooit wat met je genomen! Ik geloofde je toen je zei dat je zijn kop niet meer wilde zien, ik geloofde je altijd!' riep ik woedend naar haar. 'En doe me een lol en verdwijn verdomme uit mijn gezicht!' schreeuwde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesse St. James:
    'praat niet zo tegen mijn vriendin' zeg ik
    en zet dreigend een paar stappen in zijn richting..


    Music is my life

    Rachel
    "denk je dat ik dat geloof mooi niet je hebt zelf toch gemerkt hoe kapot ik was toen hij wegging. Je hebt verdomme een botrd voor je kop hangen. En flikker zelf een eind op.Misschien is het wel beter als ik bij Vocal Adrenaline ga" sis ik boos. "maar een ding je krijgt je dochter niet te zien, niet tot je normaal tegen me kunt doen" Ik wist dat ik dat eigenlijk niet kon maken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Best, ik hoef haar ook helemaal niet te zien!' schreeuwde ik gefrustreerd terug. 'Voed haar zelf maar op, als je dat zo graag wilt. Maar verwacht geen hulp of geld van mij!' schreeuwde ik woedend. 'En hou je erbuiten, Jesse.' riep ik naar hem. 'Donder alsjeblieft op naar Vocal Adrenaline, niemand zou je missen. Iedereen wordt toch alleen maar ziek van je!' schreeuwde ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Vanbinnen scheurde het me kapot, ik wou het niet maar riep het toch.
    "over een paar jaar piep je wel anders." sis ik terug. "is goed, ik hou het nu al niet eens meer vol met jullie. Daar word ik tenmiste gewardeerd en dat kan ik van hier niet zeggen. Owja trouwens ga maar tegen je stiefbroertje zeggen dat Broadway niet meer doorgaat" ik kijk hem gemeen aan. Ik wou het liefst nog contact met Kurt maar als ze zich zo gingen gedragen zochten ze het maar uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Zie je, en daar verpest je het met de enige persoon die wel vrienden met je wilde blijven,' zei ik snauwend. 'Ik snapte Kurt sowieso al niet, dat hij nog vrienden met je wilde zijn, zie maar eens hoe egoïstisch je bent. Je hebt het verdomme uitgemaakt, op de lulligste manier ooit. Schuift ook nog eens de schuld op mij en dan word ik boos, waar ik verdomme alle recht op heb! En dan pak je mijn dochtertje af omdat het je niet bevalt.' siste ik boos.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik trek een wenkbrauw op, "jij bent degene die het verpest, ik wou wat regelen maar je word boos, vervolgens zeg je dat ik maar moet oprotten, nou dan doe ik dat toch" zeg ik rustig. "nou als ik eenmaal daar zit kan en mag kurt geen vrienden met me zijn of hij moet erook naar komen want ojee straks kom ik spioneren]
    .
    brb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Wacht, nu wil ik ook even mijn zegje doen, ik wil je laten snappen waarom ik zo boos op je ben.' zei ik tamelijk. 'Je speculeerde net, hoe dankbaar ik jou eigenlijk moest zijn voor het feit dat je niet bent vreemdgegaan, nou. Ik zou jou er graag aan willen herinneren waarom ik je daar niet dankbaar voor ben.' zei ik sarcastisch en keek haar woedend aan. 'Toen je pas zwanger van me was, wilde ik dat je abortus pleegde. Je deed het niet, je overlegde er niet eens met mij over en nam je eigen beslissing. Uiteindelijk accepteerde ik het maar,' herinnerde ik haar. 'Ik had je ook in de steek kunnen laten, kunnen zeggen dat het niet mijn verantwoordelijk had was omdat je geen abortus wilde plegen, maar dat deed ik niet. Ik nam mijn verantwoordelijkheid en was er voor je. Ik verzorgde je en deed mijn best voor je. Ik vond dat ik er moest zijn voor je, omdat het ook mijn schuld was dat je zwanger was.' zei ik. 'Toen je problemen had met je vaders, nam ik je zelfs nog in huis. Ik had je gemakkelijk weg kunnen sturen, ik had kunnen zeggen dat je maar naar mij had moeten luisteren omdat ik gelijk had. Maar ik zei niks en steunde je. Je kwam bij mij wonen, en weer deed ik mijn best voor je. Ik dacht 24 uur op de dag alleen maar aan oplossingen voor alle problemen. Daarom kon ik kribbig uit de hoek komen, het was vanwege stress om jou en de baby.' legde ik uit. 'En nu, na alles wat ik voor jou gedaan heb,' ik keek haar aan, met een gekwetste blik in mijn ogen. 'Smeer je hem met je ex, waarvan je blijkbaar wist dat je er gevoelens voor had,' zei ik en schudde afkeurend mijn hoofd. 'Ik wist echt niet, dat je gevoelens voor hem had.' zei ik naar waarheid. 'Ik belde je op, om te vragen waarom je dat deed, en toen maakte je het uit. Via de fucking telefoon.' verzuchtte ik. 'Vervolgens heb je meteen nadat het uit is, met hem. Zonder even met mij te praten zit je al in het zwembad met hem te zoenen. Snap je nu waarom ik furieus ben?' vroeg ik aan haar. 'Weet je hoe het voelt, dat iemand waarvan je heel veel houdt dat ineens doet?' vroeg ik. 'Denk je dat het niet pijn doet?' vroeg ik.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 13:25 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [zo sorry gingen mcflurry halen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik wil ook :3]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Nors kijk ik hem aan. "ow herinnering ik ging zwemmen omdat ik vakantie wou ik wou ervan genieten, en wie was hier zo kinderachtig om te zingen. Dit al betekent niet dat ik je daarvoor niet dankbaar ben" ik kijk hem weer aan.

    [nu ben ik er weer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik rolde met mijn ogen. 'Best Rachel, blijf je vooral gedragen als een klein kind.' mompelde ik sarcastisch en ging weer naast Sebastian zitten. 'Je komt jezelf nog wel tegen, en voor nu wens ik je veel succes.' zei ik spottend en keek Sebastian aan. 'En zeker te weten dat wij gaan scoren, vanavond.' zei ik glimlachend tegen hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "je moet eens weten wie zich hier kinderlijk gedraagd. Maar ik zal je iets belvoen jesse en ik zullen het kindje goed opvoeden." vals kijk ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    'Over vanavond gesproken, zullen we zo gaan? Dan zijn we er om half 8' zeg ik, en gooi het lege breezerflsje weg. Ik kijk Finn aan,en glimlach..

    [Haha, zal ik anders een Spaans meisje voor Finn maken? ^^ ]


    El Diablo.