• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:44 ]


    El Diablo.

    Sebastian

    Ik haal mijn schouders op.
    'Het is normaal geworden, hij is al sinds mijn 4e beroemd, jeugdkampioen van Portugal op zijn 6e he' grinnik ik..


    El Diablo.

    Finn

    'Hij vertelde dat, inderdaad.' zei ik en keek hem aan. 'vind je het dan nooit vervelend dat de aandacht altijd op hem gericht is?' vroeg ik aan hem. Ik kon me voorstellen omdat Damon natuurlijk beroemd is, dat iedereen het altijd naar hem zou vragen in plaats van naar Sebastian. Maar misschien was dat ook helemaal geen punt voor hem. Voor Damon kon dat natuurlijk ook wel eens vervelend zijn, als hij eens rust wilde bijvoorbeeld.

    [Ik ga slapen, ben echt moe. Alvast welterusten!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik schud mijn hoofd.
    'Mijn tijd komt nog wel' zeg ik.
    'Voetballers mogen nou eenmaal maar werken tot hun 32e' grinnik ik..

    [Trusten!]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zucht maar knik, d tranen lopen nog stteeds over mijn wangen.
    Ik had eigenlijk het beter moeten bespreken en langer. Alleen zijn.
    Naja uiteindelijk zijn hun gelukkig als ik niemand meer heb.
    Nog steeds huilend loop ik naar mijn kamer.
    Ik besluit een brief te schrijven voor Finn.
    beste Finn ,
    Het spijt me voor wat ik je heb aangedaan.
    Ik realisseer nu pas eigenlijk hoe dit voor jou zou moeten zijn en ik snap ook waarom je zo gereageerd hebt.
    Ik hoop wel dat je een mooie voetbalcarierre krijgt en iemand vind die wel goed is voor jou.
    Ik mag het misschien niet vragen maar kunnen we een keer praten over ons kindje, over hoe we ehet nu gaan doen?
    Diep in mijn hart zul je altijd blijven want zodra Jesse wegis zal ik weten, wat voor een fantastische jongen ik heb laten gaan. Zodra we thuis zijn haal ik gelijk mijn spullen op en ga ik weer thuis verder.

    Bedankt voor de mooie, leuke enliefdevolle jaren,
    Het spijt me echt al zul je me nooit begrijpen.

    Rachel

    Ik zucht even en vouwde de brief weg die ik in Finn zijn kamer leg in de hoop dat gij het leest.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Misschien een carrière in de muziek?' stelde ik voor. 'Je bent een goede zanger, je kunt goed dansen dus daarom niet?' zei ik en keek even hem aan. Ik keek daarna naar buiten, en zag dat Rachel weg was bij het zwembad. Waarom hield ik me nou weer met haar bezig? Ik keek weer naar Sebastian en glimlachte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht en besluit wat eten te halen in de keuken.
    Ik liep naar de keuken en ik negeerde iedereen maar, uit de koelkast pakte ik een pak sap en ik stopte een paar boterhammen in de tostijiszer. ONgeduldig wachtte ik tot ze kalar waren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ineens zag ik Rachel de keuken in komen en voelde ik weer een pijnlijke steek door mijn hart, ik keek de andere kant op en probeerde haar maar een beetje te negeren. Ik was zo blij dat ik morgen ging voetballen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik zaag Finn en ik hoopte dat hij de brief zou lezen voor hij het weggooide.
    Eindelijk ware de tostis klaar. snel legde ik ze op mijn bord en liep ik met een dienblad richting buiten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik zag Rachel vanuit mijn ooghoek weer vertrekken naar buiten, ik was opgelucht. Ik was het gewoon allemaal zat, en ik had er al helemaal geen zin meer in. Ik ging me nu richten op mijn eigen vakantie zonder haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik dacht na, de vorige keer verscheurde hij de brief ook uit woede.
    Ik liep anar binnen en keek hem aan. " wil je alsjeblieft eerst de brief lezen voor je hem verscheurt of weg gooit" vraag ik zacht terwijl ik naar de grond kijk. Hij had me toenstraks echt vernederd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Waarom zou ik?' zei ik nors. Wat zou het voor verschil maken, weet ze niet wat ze allemaal gedaan had? Ze had me pijn gedaan, vernederd omdat ik tegen iedereen mocht vertellen hoe ik gedumpt werd aan de telefoon, en nu leek het alsof ze me expres pijn deed omdat ze met Jesse klefde. Het deed pijn, maar ik liet dat niet merken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "voor je dochtertje" zeg ik zacht.
    Ik bijt op mijn lip "ik ha had het niet zo moeten doen maar daar heb je niets meer aan" tranen branden in mijn ogen

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 11:19 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oke!]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 11:18 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [mijn toesen bord stond op mijn laptop daarom flipte die]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Het is grappig hoe ik alles moet doen voor ons kindje, terwijl jij mooi ongestoord je gang kan gaan.' zei ik boos. 'Je bent ook zo makkelijk, je kiest alleen maar voor jezelf. Ons dochtertje moet nu de hele tijd heen en weer reizen en heeft geen vaste basis. Weet je hoe slecht dat is voor een kind als ze nog zo jong is? En dan zeg je dat ik iets moet doen voor onze dochter?' vroeg ik verontwaardigd. 'Ik mag nu alles alleen gaan doen, haar alleen opvoeden als ze bij me is, terwijl jij nu iemand hebt die je helpt.' zei ik pijnlijk.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.