• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:44 ]


    El Diablo.

    Kurt

    Zijn handen lieten hete tintelingen achter waar hij me streelde. Ik kreunde uit genot en zoende hem hartstochtelijk terug. Met mijn ene hand bleef ik zijn sixpack strelen, terwijl ik met de andere de knoop opende van zijn broek en daar naar binnen ging. Ik streelde zijn geslachtsdeel eerst over de boxer, vervolgens liet ik mijn hand ook in zijn boxer glijden en streelde ik verder.

    Finn

    'Hey Sebas,' zei ik waarna ik een grote slok van mijn cola nam. Ik tikte een beetje met mijn vingers op tafel en keek hem aan. 'Het lijkt wel alsof ik je een eeuwigheid niet gesproken heb, hoe gaat het?' vroeg ik belangstellend aan hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Gaat we, met jouw?' vraag ik.
    'Afgezien van Rachel' zeg ik, nu gaat hij zich vast afvragen hoe ik dat weet.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde en als reactie daarop druk ik mijn geslachtsdeel tegen zijn hand aan. Ik verlangde naar hem en ik wou hem gewoon. Met mijn handen knoopte ik zijn broek los en deed de broek uit. Ik deed snel ook mijn broek uit. Dat we nu met onze boxers lagen. Ik plaats mijn lippen in zijn nek en geef kusjes daar en bijt af en toe in zijn nek, zachtjes. Ik draai ons om, zodat ik onderlig en sprijd mijn benen, zodat hij makkelijk kan strelen bij mijn geslachtsdeel. Ik bleef kusjes geven en bijten. En met mijn handen streelde ik zijn rug.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    'Wow, hoe weet je dat?' vroeg ik verbaasd, was het al zo snel als een lopend vuurtje gegaan? Niet dat ik het erg vond, ze kwamen er vroeg of laat toch allemaal achter dus liever zo snel mogelijk. 'Maar afgezien daarvan, wel goed. Ik mag niet klagen volgens mij.' glimlachte ik, doelend op de training en wedstrijd morgen. Ik had me voorgenomen om me volledig daarop te richten.

    Kurt

    Ik sloot genietend mijn ogen toen hij mij kusjes gaf in mijn nek en af en toe zachtjes beet. Automatisch deed ik mijn kin omhoog zodat hij er beter bij kon. Ik begon met zijn geslachtsdeel te spelen en genoot van de strelingen die ik voelde op mijn rug. Zijn aanrakingen, leken me op één of andere manier te genezen. Niet dat mijn wonden weg zouden gaan daardoor, maar ze deden even geen pijn meer. Ik voelde alleen zijn strelingen en raakte daar opgewonden van. Ik voelde dat ik mijn geslachtsdeel al begon te groeien en kreunde zachtjes.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Dude, Satan en ik worden niet voor niks gossipers genoemd, wij weten alles' grijns ik. 'Maargoed, het beste wat je kan doen is je richten op het voetbal, dan vergeet je haar snel genoeg'..


    El Diablo.

    Finn

    'Ik merk het alweer,' zei ik en lachte. Mijn lach was eindelijk weer eens gemeend, misschien was over Rachel heen komen makkelijker dan ik dacht.. 'Je hebt gelijk, dat ga ik ook doen. Ze kan de boom in.' zei ik, en glimlachte weer. 'Maar genoeg over haar, ze is de aandacht niet waard.' zei ik waarna ik hem onderzoekend aan keek. 'Hoe vind je het hier? Nog een leuk iemand aan de haak geslagen?' vroeg ik belangstellend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    Ik schud mijn hoofd, en kijk hem aan.
    'Neh, maar ben de stad nog niet in geweest' grinnik ik.
    'Anders kunnen we samen gaan vanavond?'


    El Diablo.

    [Eigenlijk moet iemand een Spaans meisje maken voor Sebas XD Haha..]


    El Diablo.

    Finn

    'Ja, goed idee! Het is lang geleden dat we iets hebben gedaan.' zei ik. Ik zag er naar uit om weer even op stap te gaan met Sebas. Het was echt een eeuwigheid geleden. En ik ging vanaf nu af aan gewoon lol maken en trainen. Het ging een geweldige vakantie worden zonder Rachel.

    [Zal ik?? :3 Heb ik ook eens een keer een meisje. ^^]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Haha, is goed ^^ ]

    Sebastian

    'Oke' glimlach ik.
    'Wat wil je, club, café, strandclub?'


    El Diablo.

    Finn

    Ik dacht even na en nam ondertussen nog een slok cola. Ik stopte met het tikken tegen de tafel omdat ik me aan mezelf begon te irriteren. 'strandclub, denk ik. Aangezien we die niet in Lima hebben.' zei ik grijnzend. Ik had er zin in.

    [Oké, dan ga ik even een personage aanmaken, kan even duren (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'Oke, beachball, seashell of the sandhouse?' grinnik ik.
    Het waren exclusieve club, dus je moest wel even bellen dat je kwam..


    El Diablo.

    Finn

    'Ik ken ze allemaal niet,' zei ik en draaide voorzichtig met mijn blikje cola terwijl ik Sebastian aan keek. 'Dus het maakt mij niet zoveel uit welke.' zei ik en dronk het laatste beetje cola op en kneep vervolgens mijn blikje in elkaar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Sebastian

    'The beachhouse it is' zeg ik, en bel snel de club om te reserveren.
    'Dus..'


    El Diablo.

    Finn

    'Oké, heb er echt zin in,' zei ik gemeend. Ik gooide mijn blikje vanaf een afstand in de prullenbak en keek hem aan. 'Wat vind je er eigenlijk van, dat Damon zo beroemd is?' vroeg ik nieuwsgierig. Ik had het er nooit met hem over gehad, en was wel benieuwd wat hij er nu eigenlijk van vond.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.