• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:44 ]


    El Diablo.

    Rachel.
    Ik grijns naar Finn en geef Jesse een kus op zijn wang
    "dat is een goede maar Blaine kan toch ook mee dan?" ik gilmlachte wetend dat Jesse dat vast kon regelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Santana

    Ik loop de tuin in, 'en wat is er nou weer aan de hand hi-' zeg ik.
    Ik zie Jesse en Rachel in het zwembad.
    'Oh nee, is de dramaqueen weer terug bij dat geval' kreun ik, en rol mijn ogen


    El Diablo.

    Finn

    Net toen ik geen woorden meer wist te vinden, kwam voegde Santana zich bij ons. 'Vertel mij wat,' zei ik spottend. 'Misschien ook maar beter, aangezien ze beiden nogal aandachtsgeil zijn.' zei ik woedend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik negeer Santana "ow wacht wie stond hier een liedje te zingen" zeg ik en kijk hem vals aan. het was beter bij Jesse die begreep tenmiste iets over zingen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Om mijn gevoelens te uiten, dat is iets anders. Het gaat nogal moeilijk om te zeggen wat ik vind, aangezien je tien seconden waarna het uit is, naar een ander loopt.' zei ik schouderophalend. 'Dat is trouwens ook een kenmerk, het is een schreeuw om aandacht, zoals altijd. Wat dom eigenlijk van me, dat ik dat nu pas in zie.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Maar dat ze aandachtsgeil zijn was al beken' zeg ik.
    'Het is alleen dat ze de aandacht niet verdienen' zeg ik schouderophalend.
    'Dus waarom zouden we ze nog aandacht geven?'


    El Diablo.

    Rachel
    "owja van daar die speakers en versterkers, het was geen 10 seconden uit drama king. " Wat was ik blij als hij ging werken zeg. "ga maar lekker voetballen met je vriendjes en rot lekker een eind op"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Ik grinnikte en besloot om alles even te vergeten. Ik wilde er voor een moment even niet meer aan denken en met Blaine bezig zijn. Ik zoende hem hartstochtelijk en liefdevol terug. Zijn lippen, had ik zo gemist. Toen ik Steven kustte, voelde ik niets. Bij Blaine was het meteen anders toen hij me zoende. Ik keek hem aan en glimlachte speels. 'Dus u raad mij een zware behandeling aan, dokter?' vroeg ik lachend, doelend op mijn verkeerde woordkeuze ''zware handeling'' van een paar dagen geleden. Vervolgens liet ik mijn vingers over zijn sixpack glijden, en streelde hem liefdevol.


    Blaine Anderson:

    ‘Ja, zeker. Dat is hoognodig. Je hebt het zeker nodig’ grijns ik speels en zoen hem hartstochtelijk terug. Mijn handen glijden zacht en teder over zijn heupen en zijn onderbuik. Ik voelde dat hij me ook streelde en ik kreun zachtjes, waarnaar ik mijn lippen in zijn nek plaats en daar zachte kusjes geef. Opeens hoor ik een geluidje, dat ik een sms heb gekregen. Ik kreun geïrriteerd en kijk Kurt met spijt aan. Misschien was het Finn en misschien was er iets. Ik sta snel op en loop naar mijn mobiel die in mijn broekzak zat. Ik kijk snel naar het smsje en kijk er met grote ogen naar. Wat? ‘Kurt, het is uit tussen Finn en Rachel’ zeg ik verbaasd aan hem en kijk naar hem. Ik loop naar hem toe en laat het smsje zien. Ik wou natuurlijk naar Finn toe, hij had verdriet. Hij heeft mij zo erg geholpen nu moest ik natuurlijk voor hem er ook zijn. Maar dat deed ik maar al te graag. Ik zucht zachtjes en kijk Kurt met spijt aan. ‘Kurt, ik moet naar hem toe. Toen ik eenmaal verdriet had en gebroken was, was hij er ook voor me. Nu kan ik het niet maken om hem even te negeren en bezig te zijn of er niets aan de hand is’ zeg ik zuchtend en kijk Kurt aan. ‘Zou je het erg vinden als ik met hem even praat, dan kom ik zo snel mogelijk terug naar je en gaan we echt verder met onze zware behandeling’ zeg ik streng en lachend.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 19:03 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    'Wat? Is het uit?' vroeg ik verbaasd. Ik schoot overeind en greep naar mijn boxer en trok het aan. 'Natuurlijk vind ik dat geen probleem, Blaine.' zei ik gemeend en trok de rest van mijn kleding weer aan. 'Ik loop meteen wel even mee, dan zoek ik Rachel op.' zei ik begrijpend en liep naar hem toe voor een kus. 'We maken dit later wel af.' glimlachte ik zwoel.

    Finn

    'Weet je wat, Santana,' zei ik en keek Rachel niet meer aan. 'Je hebt gelijk. Ze verdienen onze aandacht niet.' zei ik boos, zodat Rachel het duidelijk hoorde. 'Laten we gaan, ik kan het niet langer verdragen om bij die twee te zijn.' zei ik waarna ik weg wilde lopen, maar me toch bedacht. 'Ik hoop maar dat je gelukkig wordt, en nogmaals..' zei ik en keek Rachel strak aan. 'Kom niet meer bij me aan als hij je dumpt.' zei ik woedend en liep naar de keuken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [lolz blaine reageert en niemand reageer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik liet een spottend lachje horen om zijn woorden.
    Toen iedereen weg was gaf ik Jesse grinnikend een duw.
    "wow i love friends" zei ik sarcastisch. Toen hij boven kwam kon ik het niet laten om met mijn hand door zijn krullen te gaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Ooh, we gaan dit zeker afmaken' zeg ik grijnsend en kus hem liefdevol. Ik trek ook mijn kleding aan. 'Dankje, Kurt. Finn is nu echt mijn beste vriend en heeft me nu even nodig' glimlach ik zwak, waarna ik mijn hand in de zijne verstrengel. We liepen samen uit de kamer en ik zag Rachel met Jesse bij de zwembad. 'Kurt, daar is Rachel' wijs ik naar hun tweeën en ik geef hem een kus. 'Ik ga even naar Finn' zeg ik lief en laat zijn hand los, waarnaar ik Finn begon te zoeken. Eenmaal bij de keuken zag ik hem staan. 'Finn, is alles goed?' vraag ik bezorgd.


    One Who Travels A Higher Path.

    Santana

    'Ik heb soms mijn momenten dat ik hele slimme dingen zeg' grinnik ik, en kijk hem aan. 'Finn, kom op, je word een profvoetballer, vergeet Rachel, meiden heb je straks voor het kiezen' zeg ik.


    El Diablo.

    Rachel
    "kom naar de jaccuzi" zei ik lachend om Jesse en trok hem aan zijn hand mee naar het trapje. Rustig liepen we eruit. Ik zag Blaine net maar ik had geen idee waarvoor. Ik droggde me deels af en schonk twee glazen cola in.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Jij hebt zeker momenten, waarop je slimme dingen zegt.' zei ik en keek haar dankbaar aan, ze had me wel geholpen toen ik op dat moment met mijn mond vol tanden stond. 'Je hebt gelijk, ze bekijkt het maar.' zei ik, en ik meende het. Natuurlijk waren die gevoelens er nog, maar de waarheid was, dat ik echt klaar met haar was. 'Hey Blaine,' begroette ik hem met een mannelijke knuffel. 'Het gaat wel weer,' zei ik schouderophalend. 'We hadden ruzie, over Jesse.' vertelde ik aan hem. 'Toen smeerde ze hem ineens met Jesse, maakte ze het uit via de telefoon, en nu heeft ze ineens iets met Jesse.' zei ik nog boos.

    Kurt

    'Miss Rachel Berry,' zei ik nep streng, maar ik stopte met lopen toen ik Jesse ineens zag. 'Oké, wat doet Jesse St. Sucks hier?' vroeg ik, ik was nog steeds boos om zijn commentaar die hij gaf tijdens mijn auditie voor Nationals. en natuurlijk wat hij Rachel had aangedaan. Ik zette mijn goede arm in mijn zij en keek haar aan met een blik van ''jij-moet-me-dringend-iets-vertellen.'' Ook al moest ik haar ook nog een hoop vertellen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.