• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:44 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Het was kut om te merken hoe hij over me dacht en ik voelde een traan over mijn wang rollen. "ik wil dat jij ook gelukkig word, en ik vind dat je gewoon contact met haar moet hebben als je dat wilt ik had ook kunnen zeggen dat je h aar niet mag zien" zeg ik verdrietig. "je denkt dat alles me niets kan schelen nu Jesse er is maar jawel Finn, ik heb mazel dat Kurt er nog is voor me maar ik ben iedereen kwijt voor de rest, en ja dat is mijn eigen schuld" zeg ik en kijk hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik zuchtte en negeerde wat ze allemaal zei. 'Waarom moet je iets op een brief zetten om het tegen me te zeggen? Is het dan zo moeilijk om iets persoonlijk te bespreken. Net zoals het uitmaken, dat ging ook al via de telefoon.' zei ik, en ontweek haar blik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik slik even "omdat je me dan niet telkens in de reden val " zeg ik zacht.
    Ik zucht even misschien was het beter om naa rVocal Adrenaline te gaan, ze zagen me nu toch al als vijand dus wat maakte het nog uit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Nou, zeg maar wat je te zeggen heb, ik blijf stil.' mompelde ik nors, maar keek haar nog steeds niet aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht weer een "Finn ik wil een oplossing hebben voor ons kindje hebben. en het spijt me, ik had het niet zo moeten doen en er beter over nadenken. nu pas besef ik eigenlijk hoe dit voor jou moet zijn" ratel ik achter elkaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'De oplossing is dat ze de ene week bij jou is, de andere week bij mij. Is het eerlijkst en zo hoef ze ook niet te vaak heen en weer te reizen.' zei ik, en ik ging niet in op wat ze daarna zei. 'Was dat het?' vroeg ik waarna ik zuchtte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "ik hoop wel dat je een liefdevol en gelukkig leven mag leiden en een fijn voetbaldcariere krijgt. pas wanneer jesse weg is zal ik beseffen wat voor een jongeni k weg laten gaan" ik zucht even "dankje voor de jaren" zeg ik zacht en ik draaai me om. Hij wou vast niets meer zeggen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'En dan hoef je niet meer aan te komen,' zei ik nog boos tegen haar. Ik had het al meerdere keren gezegd, maar ik meende het gewoon. Ze hoefde ook geen lieve woorden meer te verwachten. Ze had me echt gekwetst, ik had er geen goede woorden meer voor over.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "dat weet ik en zodra we thuis zijn haal ik mijn spullen bij je op en ben je van me af" de tranen satroomde over mijn wangen. "het was mijn bedoeling niet Finn echt niet" fluister ik zacht,


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Waarom geloof ik daar weinig van,' mompelde ik nors. 'Net vond je het ook maar al te leuk om voor mijn gezicht met hem te zoenen, maar ga je gang. Als je denkt dat het me nog iets doet heb je het goed mis. Ik ga verder met mijn leven. Jij moet maar eens inzien dat niet alles op jou draait.' zei ik emotieloos tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "Alsof ik dat nog niet weet, ik had het uitgemaakt voor je eigen Finn ik vond het niet eerlijk om verkering te houden terwijl ik mijn gevoelens niet eens wist Oke dat zoenen had ik achterwegen moeten laten, maar kun je niet blij zijn dat ik nog een beetje aan je gedacht had, ik had ook vreemd kunnen gaan" chagerijnig draaide ik me om.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Oh, dus nu moet ik je nog dankbaar zijn ook?' zei ik sarcastisch en boos. Waar sloeg dit op? Moest ik haar nu gaan lopen bedanken dat ze niet vreemd was gegaan? Ze kon de boom in.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jesse St James:
    ik zucht en loop naar de keuken sla mijn arm om rachels middel
    'wat is er nu weer aan de hand?' zucht ik..


    Music is my life

    Rachel
    Ik kreunde met hem kon je niet eens een gesprek beginnen of hij liep al zo te doen.
    "ja ik raak verdomme voor de plezier op iemand anders, kan ik er iets aan doen nee, had je me liever ongelukkig bij jou gezien. Weet jen wat ik denk dat je gewoon jaloers bent omdat ik nu wel gelukkig kan worden. Kijk maar naar Mitchell ik kon niet eens gezellig buiten zitten of meneertje was boos want ojee straks zoent ze hem" schreeuw ik naar hem boos.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Als je niet gelukkig met me was, waarom zei je dan van wel?' zei ik boos tegen haar. Het raakte me echt wat ze zei, het deed echt pijn. Maar ik hield me groot, en deed alsof het me niks deed. 'En blijkbaar was het allemaal terecht dat ik jaloers was, want je bent twee seconden weg en je hebt al een ander.' riep ik boos en stond op. 'Donder allebei toch gewoon op,' riep ik woedend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.