• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Paintball
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Paintball
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: Kaorukun
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    Tijdelijke Rollen:
    Mitchell Sanchez : Paintball
    Lizz Sanchez : MissStorran
    Isabella Elizabeth Espinoza : KaoruKun
    Rosalia Fandiño-Pasión : Paintball
    Julia Smythe : MissStoran

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:44 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik grijns naar Kurt"2 korte dingen, we gaan en wij zijn Blaine, Jesse jij en ik, auditie doen voor een musical op Broadway als je dat wilt, en wij hebben weer wat." ik glimlach naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    Mijn ogen schoten van Rachel naar Jesse en weer terug. In een langzame reactie sloeg ik mijn hand voor mijn mond. 'Je bedoeld,' mijn stem stierf weg. 'B-broadway?' zei ik helemaal beduusd. 'OH MIJN GOD!' gilde ik luid en enthousiast. Het zou me niets verbazen als iedereen in de villa het hoorde. 'Wanneer?' vroeg ik en keek ze ongeduldig en afwachtend aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik "ehm deze maand auditie en de musical is volgend jaar" ik grijns naar hem. "dus is het nogsteeds Jesse st. Sucks" grijnzend kijk ik hem aan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Oh mijn god, en nee..' zei ik, en ik keek met een ongelovige blik in mijn ogen naar Rachel. 'Welk liedje zou ik gebruiken voor de auditie?' vroeg ik radeloos en ik keek Rachel aan. 'En nog belangrijker,' zei ik en liet een ernstige stille pauze vallen. 'Wat moet ik aan?' vroeg ik lichtelijk in paniek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk hem doordringend aan, hij vindt het vreselijk. Ik zuchte zachtjes en kijk hem bezorgd aan. 'Weet je het zeker?' vraag ik, doelend dat het wel gaat. 'En van Rachel' zuchte ik. Laatste tijd was ze zo verandert. Ik mocht haar niet meer zo echt, maar ik zei dat maar niet tegen Finn of Kurt. Ze was altijd met aandacht bezig en alles. Ik ga op een kruk zitten bij de aanrecht en kijk Finn aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik schiet in de lach "dat zien we dan wel, laten we eerst een dag prikken voor de auditie" ik schud even mijn hoofd.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik zuchtte en keek hem aan. 'Nee,' zei ik en sloeg mijn ogen neer. 'Ik voel me eerlijk gezegd, dood ellendig.' gaf ik eerlijk toe aan Blaine. 'Gisteren was alles nog helemaal goed, ze had het over dat we zo gelukkig waren samen en zo.' vertelde ik en keek Blaine pijnlijk aan. 'Vandaag stond Jesse voor de deur, en heeft ze heel lang met hem gesproken. We kregen daar ruzie over en toen ging ze dus met Jesse weg. Ik zag haar weggaan en belde haar op om te vragen waarom ze dat deed. Ze vertelde me toen doodleuk aan de telefoon dat ze gevoelens had voor Jesse en niet wist van wie ze meer hield.' zei ik boos. 'Maar tegelijkertijd zat ze wel bij hem in zijn hotel, en later toen het uit was zoende ze hem en vertelde ze hem dat ze altijd al gevoelens voor hem had, en dat het bij mij alleen uit troost was. Ik was gewoon een tweede keuze voor haar.' zei ik gekwetst. 'En ze wilde ook nog beweren dat ik het wist vanaf de eerste dag dat ze verliefd was op Jesse. Alsof ik dan ooit iets met haar zou nemen.' zuchtte ik. 'Het is pas een uur uit, en ze hebben alweer wat, het betekende dus veel voor haar.' mompelde ik sarcastisch. 'Maar, ik red me wel. Santana had gelijk, ze zijn aandachtsgeil en ze verdienen onze aandacht niet.' zei ik. Ik was echt oprecht blij dat ik mijn verhaal kwijt kon aan Blaine, het luchtte echt op.

    Kurt

    'Maar ik moet me daar echt op gaan voorbereiden. Ik meen het, ik ga elke minuut van de dag oefenen.' zei ik vastbesloten. 'Ik hoop dat mijn arm over een maand uit het gips is, anders gaat het dansen zo moeilijk.' verzuchtte ik. 'Sorry, Jesse. Maar je vindt het vast wel goed als ik haar even leen van je.' zei ik hyper en trok Rachel mee aan haar arm. Ik zuchtte en keek haar aan. 'Oké, ik moet even dat Broadway gedoe laten bezinken,' verzuchtte ik. 'Waarom is het ineens uit tussen jou en Finn en heb je met hem?' vroeg ik aan haar. 'Hij bedreigt je toch niet, he?' vroeg ik. Want daar wist ik tegenwoordig alles van. Ik gleed voorzichtig met mijn vinger over de blauwe plek op mijn wang. Ik hoopte dat het allemaal weg was over een maand.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnik even maar zucht. "Jesse was aan de deur gekomen voor nog een kans en uiteindelijk besloot ik hem die te geven. Na lang praten ging hij weer weg enzo. Toen was Finn boos geworden op me en kregen we ruzie erover. Toen wou ik er even tussenuit en ging dus eten met hem en daar werd ik weer verliefd op hem. Ik heb Finn opgebeld en eerlijk gezegd alles. Vanaf dag 1 was ik smoor op Jesse en dat wist hij. " ik slik even "en toen zei ik dus dat ik niet wist van wie ik meer hield en heb het dus uitgemaakt omdat ik het anders ook niet eerlijk vond voor hem. En eingelijk kwam ik er nu pas achter dat ik mijn gevoelens voor Jesse zodiep had weggestopt dat ik ze vergeten was tot ik hem zag. En in tussen tijd was ik op Finn geworden. Het voelde alsof we al jaren wat hadden hadden. Finn zag ons zoenen en ging toen een liedje spelen met speakers en versterkers en toen kregen we eerst een discussie en daarna een ruzie waar nog meer mensjes bij kwamen ik weet het is neit eerlijk tegen over hem. Maar ik heb het hem wel eerlijk verteld waarom ik het uitmaakte enzo" ik zucht. Nu was ik hem ook vast kwijt en Blaine. Niet dat Blaine en ik nog een altegoede band hadden. "Ik snap dat jullie me nooit meer willen zien maar ik heb hem gevraagd of hij bevriend met me kon blijven voor ons kindje" eindig ik mijn verhaal zacht. "Als ik wist dat ik meer van Jesse hield had ik nooit met hem alles gedaan maar hij zegt dat ik aandachtsgeil ben en ja dat ben ik dus ook kom ik nu achter. En nu is mijn leven kapot en heb ik alleen mijn knidje en Jesse tot hij me ook laat zitten en mijn kindje puber is en wegloopt van me " tranen lopen over mijn wangen terwijl ik dat laatste zegt. Ik wist het nu al uiteindelijk zou ik in mijn eetnje zitten weg te rotten. "mijn vaders en jou ouders willen vast geen contact meer ofzo als ze alles horen en mijn moeder denk ook niet dus zoals je merkt forever alone"

    [zo ik ga tot morgen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Finn' zeg ik meelevend en geef hem een knuffel. Ik wreef over zijn rug en zuchte. 'Ik snap niet, waarom ze nu persee het moest doen. Ze kon beter vanaf het begin niets met je hebben om je te sparen' zeg ik zuchtend. Ik bedoelde natuurlijk niet kwaad bedoelt. Maar waarom deed rachel dit? Ik laat hem vervolgens los en kijk hem bezorgd aan. 'Nu moet je niet je gevoelens opkroppen of wegzuipen' zeg ik een beetje lachend maar streng. 'Je kan altijd naar mij toekomen, begrepen' zeg ik streng en geef een zachte boks tegen zijn schouder aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt

    Ik zuchtte en keek haar onderzoekend aan. 'Rachel, zoiets kan inderdaad gebeuren en dat had niemand je ook kwalijk genomen als je gewacht had met Jesse.' zei ik naar waarheid. 'Want nu komt het nogal respectloos en inderdaad oneerlijk over. Ik vrees inderdaad dat je het helemaal verkeerd hebt aangepakt.' zei ik eerlijk. Ik was eerlijk tegen haar, want daar had ze tenminste iets aan. Ik was haar beste vriend, dus ze verdiende eerlijkheid. 'Om eerlijk te zijn,' zei ik, en ik keek even langs haar heen naar Jesse. 'Vertrouw ik hem nog steeds niet, het is aardig van hem dat hij die auditie heeft geregeld. Maar het is en blijft Jesse.' zei ik. 'En dat Finn zo reageert, is omdat hij gekwetst is. Hij heeft pijn.' zei ik en legde mijn hand op haar schouder. 'Rachel, je bent echt heel erg veranderd.' zei ik naar waarheid. 'Ik herken je zo echt niet.' zei ik teleurgesteld. 'Ik ben trouwens niet boos op je, gewoon teleurgesteld. We praten hier later wel over, dan vertel ik je ook wat er precies met mij gebeurt is.' zei ik gemeend. Ik draaide me om en liep naar de keuken toe, en wachtte bij de deuropening op Blaine zodat ze privacy hadden.

    Finn

    'Geloof me, met de wedstrijden in de buurt ga ik nuchter blijven.' zei ik ook een beetje lachend en gaf hem een boks. 'thanks, Blaine. Het heeft me al opgelucht dat ik mijn verhaal kwijt kon bij je. En ik zal echt naar je toekomen, beloofd.' zei ik naar waarheid waarna ik Kurt opmerkte in de deuropening. 'Volgens mij wacht er iemand op je,' glimlachte ik zwakjes terwijl ik wenkte naar Kurt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Wie wil Sebastian meeten?]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:


    Ik draai me om en zie Kurt staan bij de deuropening. Ik grijns speels en kijk Finn aan. 'Mooi, je bent mijn beste vriend, Finn. Ik laat je niet alleen en ik steun je door dik en dun' zeg ik gemeend en glimlach naar hem. 'En zoizo wil ik de wedstrijden zien' zeg ik lachend. Ik loop een beetje naar achteren richting Kurt en kijk Finn nog steeds aan. 'En nu moet je ons niet meer storen, want we waren nogal bezig' zeg ik grijnzend en lachend, doelend op seks. Ik draai me om en kijk Kurt aan, waarnaar ik hem meetrek naar mijn kamer. We waren zo niet klaar met onze zware behandeling, waardoor ik even grinnik.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik schoot in de lach door Blaine's opmerking als laatst, en schudde mijn hoofd. Oké, heel leuk om te weten. Ik haalde uit de koelkast een blikje cola en ging aan de keukentafel zitten.

    Kurt

    Ik sloot de deur en glimlachte speels en trok hem aan zijn shirt mee op bed. Ik zoende hem liefdevol op zijn lippen en liet mezelf achterover op bed vallen en trok hem bovenop me. Mijn vingers liet ik onder zijn shirt gaan, en ik streelde nogmaals met mijn vingers zijn sixpack. Met mijn onderlichaam drukte ik tegen de zijne aan waardoor het al begon te kriebelen in mijn onderbuik. Mijn lippen plaatste ik in zijn nek, en gaf hem daar kusjes en beet hem af en toe zachtjes in zijn nek terwijl ik zijn sixpack bleef strelen.

    [@Sebtana: Je mag hem wel naar Finn sturen?]

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 21:01 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Door zijn handelingen kreunde ik zachtjes en begon opgewonden te raken en lichte kriebels in mijn onderbuik. Ik trek mijn shirt uit en doe de zijne ook uit. Mijn handen strelen zijn onderbuik zachtjes en mijn onderlichaam druk ik elke keer zacht op de zijne om ons beiden meer op te winden. Dwingend van liefde en verlangend druk ik mijn lippen teder op de zijne en zoen hem hartstochtelijk op zijn lippen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Sebastian

    Ik liep de keuken in, en zag Finn.
    'Yo' zeg ik, en gris een breezerflesje uit de koelkast..


    El Diablo.