• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic

    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Madison
    Ze maakte me pissig.
    Ik pakte het meisje bij haar haren, en duwde haar hardhandig tegen de dichtsbijzijnde boom aan. ''Vertel me je naam.'' siste ik, en trok nog wat harder aan haar haar. Ik haalde mijn dolk tevoorschijn, om haar te laten weten dat ik tot alles in staat was.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 10:56 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alicia Jones
    Kwaad keek ik naar Madison die dacht Freya zomaar zo beet te kunnen pakken. 'Laat haar los, gek wijf' zei ik kwaad terwijl ik om me heen keek om te zien of ik iets als een zwaard kon vinden 'Dat je je als een of ander sprookjesfiguur uit een piratenfilm kleedt, betekdn niet dat we nu ineens bang voor je zijn!'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 10:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Milena Ruby Night

    "Dat zou ik maar niet doen als ik jou was!"
    Ik zag duidelijk dat ze naar iets op zoek was. Waarschijnlijk gewoon een uitweg. Ik trek mijn zwaard uit zijn schede en hou het het meisje voor. "Je zou niet willen dat ik uitschiet, omdat jij er zo nodig vandoor moet. Nou vertel, naam." Ik kijk grijnzend naar Madison, die het andere meisje tegen de boom aan geduwd heeft. Oh, ik mocht haar zo graag. Ze hield van precies dezelfde dingen als ik en ze was nog best goed.
    "Oh, en doe het netjes. Als je vergeet mij Miss Night te noemen, kan ik nog wel eens uitschieten." zeg ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:03 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    {Waar kan Captain Hook heen? ^^ Ohh.. En trouwens... Waarschijnlijk krijgt hij enkele Captain Jack Sparrow trekjes XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Waar kan Captain Hook heen? ^^ Ohh.. En trouwens... Waarschijnlijk krijgt hij enkele Captain Jack Sparrow trekjes XD}

    Me gusta!
    Je kan hem naar Madison en Milena toe laten gaan? Die zitten te kloten met Alicia en Freya, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Hook ligt nog in zn kajuit :P slaapje doen. Hij kan rondcommanderen? Aan land gaan .
    ?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Yuffie schreef:
    Milena Ruby Night

    Ja, Miss, zoals u wilt, Miss' zei één van hen sarcastisch
    "Kom, gaan we die waterval opzoeken."
    "Dat zou ik maar niet doen als ik jou was!" Ik trek mijn zwaard uit zijn schede en hou het het meisje voor. "Je zou niet willen dat ik uitschiet, omdat jij er zo nodig vandoor moet. Nou vertel, naam." Ik kijk grijnzend naar Madison, die het andere meisje tegen de boom aan geduwd heeft. Oh, ik mocht haar zo graag. Ze hield van precies dezelfde dingen als ik en ze was nog best goed.
    "Oh, en doe het netjes. Als je vergeet mij Miss Night te noemen, kan ik nog wel eens uitschieten." zeg ik grijnzend.


    ik heb me bericht aangepast omdat ik die van jullie nog niet gelezen had... dus kan iki nu niet hierop reageren


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Zo kan wel toch?]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:02 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Madison
    En dat was de druppel. Met mijn dolk gleed ik langs de arm van het meisje, en een straal van bloed druppelde naar beneden. ''Nog éen zo'n opmerking, en het is haar keel.'' snauwde ik, en met een geamuseerde twinkel in mijn ogen keek ik het bloedende meisje aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Peter Pan.
    "Jongens," zei ik en wees naar Wendy. "Wendy is onze moeder!" zei ik en keek toe hoe Wendy hen allemaal een knuffel gaf.

    Freya.
    Ik werd tegen een boom gedrukt en kreeg een mespunt tegen mijn keel. "Howa!" riep ik. "Time out! Krijg ik geen 5 minuten of zo om te overleggen met Alicia?" vroeg ik en duwde met mijn wijsvinger het mes weg. Mijn hoofd deed nu echt wel pijn hoofd. Ze trok zowat al mijn haren uit.


    kindness is never a burden.

    Alicia Jones
    Geïrriteerd keek ik naar de twee piraten die ons vast hielden. Ik had er totáál geen problemen mee om haar mijn naam te vertellen, want wat was een naam? Niks meer dan de manier waarop mensen je aan konden spreken. Maar op deze manier als zij ons om onze namen vroegen, dacht ik er niet aan om te gaan luisteren. Ik ging nog liever dood dan dat ik naar deze sprookjesfiguren ging luisteren.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:05 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [@ Willnotlearn zal ik je in mijn verhaaltje verwerken? Dat ik Hook zie aankomen? Dan kun je zo meedoen xD]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:07 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    {Haha, ja is goed XD Aangezien ik toch niet zeker ben hoe ik moest beginnen.}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nibs
    'Wat is een moeder, Peter?' vroeg ik verbaasd. Ik wist zeker dat ik dat woord ergens, heel lang geleden, wel gehoord had. Maar wat het nou betekende... dat wist ik niet meer.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Milena Ruby Night

    In de verte zie ik de sloep aankomen, met Hook erin. Ah! Hij was ook wakker. "Kijk, kijk. We krijgen hulp Madison. Ik denk dat dit leuk aas is voor de kapitein." Als het roeibootje is aangemeerd, begroet ik de kapitein als gebruikelijk. "Heerlijk geslapen, kapitein?" vraag ik beleefd, terwijl ik het meisje nog steeds bedreig.

    [Hier kun je vast wel wat mee:)]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:15 ]


    It's never gonna happen, Guys.