• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic

    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Freya.
    Ik keek naar Alicia die de boel wilde redden maar ik was echt boos dus spuwde ik op de laars van Hook. "Alsjeblieft meneer." zei ik heilig.


    kindness is never a burden.

    Aragog schreef:
    (...)
    [Je mag niet andermans personages besturen ;D Dat is een algemene regel :3]


    Oh deed ik dat dan.. Maar jullie waren al bij de boom toch? Of mag ik Peter ook niet besturen?


    It's never gonna happen, Guys.

    [Ik heb Slightly net gemaakt. Waar kan ik met hem heen?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Yuffie schreef:
    (...)

    Oh deed ik dat dan.. Maar jullie waren al bij de boom toch? Of mag ik Peter ook niet besturen?

    Aangezien iemand hem nu bestuurt, niet :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Aangezien iemand hem nu bestuurt, niet :3


    Oh Sorry, niet doorgehad :) Ik pas het aan :D


    It's never gonna happen, Guys.

    HurtedHeart schreef:
    [Ik heb Slightly net gemaakt. Waar kan ik met hem heen?]

    [Je moet even de laatste reactie van peter en Wendy opzoeken, daar kan je op reageren.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yuffie schreef:
    (...)

    Oh Sorry, niet doorgehad :) Ik pas het aan :D

    [Haha, geeft niet joh ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eärwen

    Voordat ik een beslissing kon nemen werd ik door Katelyn aan mijn arm het bos in getrokken, waar we na een tijdje stilhielden bij een boom.
    ,,Peter! Jongens!" schreeuwde ze wanhopig.
    ik keek echter alleen maar over mijn schouder, denkend aan de situatie waarin twee van onze vriendinnen zich in begaven door vastgehouden te worden door die piraten.
    ,,Hallo?" schreeuwde ik ook maar mee om Katelyn te helpen de aandacht te trekken van de lostboys die zich eventueel in boom verscholen.


    Credendo Vides

    Captain Hook

    'Heerlijk geslapten, kapitein?' Hoorde ik Milena vragen toen ik net het bootje uit wouw stappen, stomme bootjes ook altijd. 'Gebruikelijk' andwoorde ik nogsteeds niet in mijn humeur, de verschrikkelijke boot had het direct al verpest. 'Jullie loslaten? Echt niet. Jullie zijn vriendjes van Pan! Dacht toch echt niet dat ik jullie liet gaan.' Hoorde ik Milena zeggen, waarna ik direct een blik wierp, vriendjes van pan. Ik kon pan al niet uitstaan dus waarom zou ik uberhoud luisteren, 'En waarom zou ik dat doen?' Vroeg ik het meisje dat had gevraagt om hun los te laten spottend.


    {... Volgens mij een te late reactie.. }

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:35 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    |Nee, nee niet aanpassen. Laat maar ik laat Peter wel doen wat je zegt.|


    kindness is never a burden.

    Peter Pan.
    "Jongens!" schreeuwde ik toen ik Tiger Lily's handgebaren zag. "Wendy's vriendinnen zijn in gevaar! We moeten ze redden!" Ik trok mijn mes en vloog door de bossen. "Ah mijn beste Hook," zei ik grappend. "Laat de meisjes met rust, je wilt mij toch?" Ik vloog een rondje om hem heen.


    kindness is never a burden.

    WillNotLearn schreef:
    Captain Hook

    'Heerlijk geslapten, kapitein?' Hoorde ik Milena vragen toen ik net het bootje uit wouw stappen, stomme bootjes ook altijd. 'Gebruikelijk' andwoorde ik nogsteeds niet in mijn humeur, de verschrikkelijke boot had het direct al verpest. 'Jullie loslaten? Echt niet. Jullie zijn vriendjes van Pan! Dacht toch echt niet dat ik jullie liet gaan.' Hoorde ik Milena zeggen, waarna ik direct een blik wierp, vriendjes van pan. Ik kon pan al niet uitstaan dus waarom zou ik uberhoud luisteren, 'En waarom zou ik dat doen?' Vroeg ik het meisje dat had gevraagt om hun los te laten spottend.


    lees mijn laatste reactie even, ik had namelijk gereageerd op wat tegen Alicia gezegt werd


    Keep your head up, keep your heart strong

    |Freya heeft op Hooks schoen gespuwd. :Y)|


    kindness is never a burden.

    Yuffie schreef:
    Tiger Lily
    Ik besluit het laatste te doen. Ik ren terug naar de boom, waar ik Peter en het meisje zie. Ik dring me tussen hen en de lost Boys in. Met een aantal handgebaren weet ik Peters aandacht te trekken. Ik vertel hem dat Hook aan land is en dat de meiden in problemen zitten. Waarschijnlijk begrijpt Peter wel mijn handgebaren.


    Ik heb het maar iets aangepast hoor :)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:36 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Lune Kate Stuward.

    'Je bent prachtig' zegt hij als ik de kamer kom uitgelopen en ik bloos. 'En nu kan ik je aan land brengen' zegt hij, hij steekt zijn hand uit en kijkt me afwachtend aan. Ik twijfel even en leg mijn hand zachtjes op de zijne. Ik bloos even en strijk mijn jurk glad.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †