• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic

    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ik vind het leuk om haak te spelen XD But he's going to have a happy ending.. :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Peter Pan.
    "Hook, die meisjes hebben je niks misdaan. Kom liever achter mij aan." zei ik en vloog hoger de lucht in. Ik stak mijn mes uit en maakte een duikvlucht naar beneden maar in plaats hem een steek te geven stak ik mijn mes door zijn hoed en griste die mee. Ik zette hem in de lucht op mijn hoofd. "Laat die meisjes nu los." deed ik Hooks stem na en wees naar zijn twee piraten die Alicia en Freya vasthielden.


    kindness is never a burden.

    [Oke, even voor de mensen voor wie het te snel gaat.. xD
    Iedereen is nu op het strand, behalve de indianen. Freya wordt nu naar voren begeleid, bedreigd door Madison. Alicia wordt bedreigd door Milena, Hook houdt zich bezig met Pan. Wendy, Eärwen en Katelynn + the Lost Boys zijn nog steeds bij de boom. Tiger Lily is onderweg naar huis.. En misschien moet je even de pagina opnieuw laden, voordat je plaatst xD dan kan je ook geen vergissingen maken. Knippen en opnieuw plakken, dat een idee? en Wendy is ook op het strand samen met Tink

    Kijk voor zelfs deze reactie ging het te snel xD]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:49 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    |Slightly en de andere Lost Boys kunnen naar het strand gaan en proberen Wendy's vriendinnen vrij te krijgen. xD |


    kindness is never a burden.

    Wendy
    Ik voelde getrek aan mijn haren, en ik keek op. ''Tink!'' fluisterde ik blij. ''Mee.'' piepte ze, en gaf me wat elfenstof. Ik schudde mijn hoofd, en wees naar Alicia en Freya. ''Ik kan ze hier niet achterlaten.'' legde ik angstig uit, en keek weer terug naar het tafereel voor me.
    Ik merkte hoe ik een paar centimeter boven de grond zweefde, en vloekte binnensmonds. Ik had dit nog steeds niet volledig onder controle.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Yuffie schreef:
    [Oke, even voor de mensen voor wie het te snel gaat.. xD
    Iedereen is nu op het strand, behalve de indianen. Freya staat nog steeds tegen een boom, bedreigd door Madison. Alicia wordt bedreigd door Milena, Hook houdt zich bezig met Pan. Wendy, Eärwen en Katelynn + the Lost Boys zijn nog steeds bij de boom. Tiger Lily is onderweg naar huis.. En misschien moet je even de pagina opnieuw laden, voordat je plaatst xD dan kan je ook geen vergissingen maken. Knippen en opnieuw plakken, dat een idee?]

    Wendy is ook op het strand, samen met Tink ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Captain Hook

    'Hook, die meisjes hebben je niks misdaan. Kom liever achter mij aan.' Zei Pan waarna hij in een duivlucht mijn hoed van mijn hooft griste en die op zijn hooft zette. 'Laat die meisjes nu los' Vervolgde hij, 'Maar aangezien jij liever dom in de lucht vliegt en niet het lef hebt om met beide benen op de grond te staan. Ben ik geenzins vanplan ze los te laten'


    Don't be like the rest of them, darling

    Curly.
    Ik greep een mes mee en liep naar het strand. "Voor onze moeder!" schreeuwde ik en ramde een piraat aan. Ze bedreigde een meisje en ik herkende ze als Milena de piraat.


    kindness is never a burden.

    Aragog schreef:
    (...)
    Wendy is ook op het strand, samen met Tink ^^


    Kijk zelfs voor die reactie ging het iets te snel xD ik kan alleen maar het topic in de gaten houden, anders mis ik zo een hele blz.. xD]


    It's never gonna happen, Guys.

    Nibs
    Even keek ik van Peter die met Hook aan het vechten was naar de twee meiden die nog steeds vast zaten. Even ging ik op zoek naar een zwaard, dat ik al snel gevonden had, waarna ik naar Tink toe liep. 'Tink' zei ik zacht 'Mag ik ook wat sterrenstof? Ik denk dat Peter namelijk wel wat hulp kan gebruiken. Dan ga ik één van de meiden proberen te redden. Laat maar' zei ik, één van mijn vrienden was zonder sterrenstof al Alicia aan het redden, dan kon ik zonder sterrenstof ook Freya redden. Ik begon naar de piraat te rennen en stak mijn zwaard naar haar uit. 'LAAT LOS!'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:52 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Peter Pan.
    "Goed dan." zei ik en ging met beiden voeten op de grond staan. Ik maakte een buiging en deed de goed beleefd af. "Meneer Hook." Ik ging klaar staan in vechtpositie maar haalde de geamuseerde lach niet van mijn gezicht.


    kindness is never a burden.

    [Oh ik wordt aangevallen :O Mag ik je verwonden als het me lukt? Ik weet niet of ik het ga doen hoor, maar ik denk ik vraag het maar voor de zekerheid..]

    Milena Ruby Night

    "Ach wat hebben we hier? Een Lost Boy! Zielig!" Met een harde ruk duw ik het meisje op de grond en dwing haar aan mijn voeten. Ik hou mijn zwaard richting Culry, die mij aangevallen heeft met een mes. "Daar ga je spijt van krijgen, Curly." Ik steek mijn zwaard in zijn richting, maar mis een paar keer.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:53 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    {dus er is ook geen enkele lostboy meer bij de boom?}


    Credendo Vides

    |Nope. xD Sorry dat je zo verward bent. |

    NIEUW TOPIC

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:57 ]


    kindness is never a burden.

    Captain Hook

    'Goed dan.' Andwoorde hij waarna hij met beide benen op de grond ging staan en een buiging maakte, 'Meneer Hook' Zei hij met een misselijkmakende lach. 'Peter Pannetje' Andwoorde ik zonder enige vreugde in mijn stem terwijl ik mijn zwaard trok.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't be like the rest of them, darling