• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - Beat
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - xSpookje (vakantie)
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie (op vakantie)
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Stornoway

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie (op vakantie)
    Eyota - Sword


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - xSpookje (vakantie)
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic
    [url][/url]
    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    Kaart Neverland

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 18:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [heya]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Topics.|


    kindness is never a burden.

    {Topic}


    Credendo Vides

    [Mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gale Darser
    'Ik geef je die dingen omdat ze voor jouw zijn. Theoretisch gezien heb ik je nog niets gegeven. Het is mijn moeder haar jurk en mijn tante haar armbandje.' lach ik en omhels haar. 'Jij hebt me je hart gegeven dat is meer dan ik ooit vragen kan.' glimlach ik naar haar en veeg haar tranen weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik glimlach flauw en leg mijn hoofd op zijn schouder. Mijn armen zijn nogsteeds rond mijn middel geslagen. Ik denk even na.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik zucht. Ze gelooft me niet, maar het is nochtans de waarheid het enige wat ik wil is haar hart. Of misschien ben ik gewoon verkeerd. Misschien heeft ze haar niet aan me gegeven. Ik wil er niet aandenken en houd haar stevig vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    Ik wurm mijn armen los en sla ze rond zijn middel. Ik hield van hem echt, maar hoe kon ik dat bewijzen? Ik omhels hem stevig en druk een kusje op zijn lippen. 'Ik hou van je Gale'.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    Ik krijg terug een glimlach op mijn gezicht en zeg 'Ik ook van jouw allerliefste Lune.' ik druk een vederlicht kusje op haar lippen en laat mijn hoofd dan op het hare rusten. 'Heb je het niet koud?' vraag ik bezorgt. Ze heeft immers alleen een te groot hemd van mij aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lune Kate Stuward

    'Nee hoor' zeg ik en ik onderdruk een bibber. Ik wou niet dat hij zich al te druk over mij maakte. Ik keek hem lief aan en glimlachte. Ik kreeg een rilling toen ik dacht aan dat ik weer weg moest. Ik wou er niet aan denken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    |Got an idea. Ook zinloos maar ach. |
    Peter Pan, Elfen.
    Peter wist alweer niet wat te zeggen maar gelukkig was dat ook niet nodig. Een luide meisjesschreeuw kwam uit het bos en meteen vlogen alle elfjes verschikt weg. Wendy was niet langer in een heel licht gevuld maar in de zwarte duisternis. "Wie was dat?" vroeg Peter en nam Wendy's hand vast waarna hij in de richting van het geluid liep.


    kindness is never a burden.

    Gale Darser
    'Ik hoop voor je dat het kleedje straks droog is.' merk ik op. 'Anders moet je zou terugkeren en dat keur ik niet goed. Je word dadelijk ziek anders.' en ik glimlach scheef. Ik streel zachtjes haar rug en voel haar rillen. Waarschijnlijk van de kou.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Wie was het? :"D]
    Wendy | Elfen
    Een luide gil liet me ontwaken uit mijn roes, en ik was lichtelijk geïrriteerd omdat het moment verpest was. Ik zag niks, ik voelde enkel hoe Peter mijn hand vastpakte en richting het geluid liep.
    ''Geen idee.'' zei ik zachtjes, en kneep automatisch zacht in zijn hand omdat dit niet een van mijn favoriete dingen was; rondlopen in complete duisternis, op zoek naar een gillend iemand.
    Het leek wel een scenario uit een horrorfilm ofzo.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lune Kate Stuward

    Ik glimlach. 'Het is droog, zullen we naar het huisje gaan? Daar is het lekker warm' vraag ik hem en ik kijk hem vragend aan. Ik houd mijn hoofd een beetje schuin. Ik kon echt in zijn ogen verdrinken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Gale Darser
    'Dat is een idee. Ehm- ja jij moet je nog omkleden.' grinnik ik, druk een kusje op haar mond , laat haar los en loop naar het raam. Het is gestopt met regenen en de zon verlicht de bladeren weer. Binnen een uurtje of 2 is alles buiten weer droog.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'