• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic

    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat
    Ryan opent een oog en kijkt van links naar rechts als ze geroep van het dek hoort. Gapend rekt ze zich uit en vraagt zich af hoe laat het al is. Ze springt uit de hangmat haar laarzen in en haalt een hand door haar haar, dat al na één dag zonder onderhoud alweer aan het klitten is. Wat kan het haar schelen. Wiebelend grijpt ze haar zwaard vast en hangt die aan haar riem, om daarna naar het dek te gaan en de kijken wat er aan de hand is.
    "Hallo, Miss Night", zegt ze slaapdronken tegen Milena. "Hoe gaat het nog va- Is dat Pan?"


    help

    Lune Kate Stuward

    Ik hoorde buiten iemand gillen en Miss Night keek naar buiten. 'Al gevonden, Pan is buiten' zei ze. Verveeld keek ze naar het ander meisje. Toen ik net een poging wou doen om weg te sneaken zei ze: 'Waarom ben je hier?'. Ik zette meteen mijn stap terug. 'I... I... Ik eeeeeuuuuhhhmmm' stotterde ik.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Rhiannon Samantha Beckett || Piraat
    Ryan ziet Lune en slaat even keihard op haar rug. "'Ey, Stuward. Hoe gaat het nog, vandaag?" Ze grijnst even, gaat terug naar buiten en klimt dan omhoog aan een van de touwen. Ze hangt even tegen de mast en kijkt over de zee en de lucht om er iets te ontwaren.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 0:00 ]


    help

    [Ben ik de enige die Neverland heeft gezien?]


    help

    Eärwen

    Het meisje gebaarde ons dat we haar moesten volgen en binnen een paar minuten stonden we al op een prachtig groot strand met zacht wit zand dat zich makkelijk tussen de gaatjes in mijn schoenen door sijpelden.
    Ik keek om me heen om te kijken of ik anderen zag.
    ,,Kate, heb jij misschien enig idee waar de rest is?" ik tikte haar even op haar arm.
    Momenteel zat ik met zo veel vragen, waar is iedereen ? Waar is Peter, wat wordt er eigenlijk van ons verwacht?
    Mijn ogen gleden even naar het onbekende meisje en ik besefte me dat ik me nog niet eens aan haar had voorgesteld, alleen had ik totaal geen idee hoe ik dat moest doen.
    Uiteindelijk boog ik even licht mijn hoofd aangezien ik niet zeker wist of ze die wel aan zou nemen.
    ,,ik ben Eärwen Gwendolyne Moore en dit is Katelyn Joyce Morgan."


    Credendo Vides

    Lune Kate Stuward

    'Ey, Stuward. Hoe gaat het nog, vandaag?' vroeg ze grijnzend. Ik zag lijkbleek en keek weg. Ik ging in een hoekje staan en keek bang om me heen. Als die zoon van Hook nou kwam dan was ik vrij. Ik verstevigde mijn greep om het handvat van de dolk en hield hem zo dat ik kon aanvallen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Have to ga, maar ik heb neverland gezien byee]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    {-sorry, dat was niet meer van toepassing ^^-}

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 0:20 ]


    Credendo Vides

    {ik heb Neverland voor de helft gezien, kwam erachter dat de film die ik keek op de helft van het geheel begon >.<, dacht al, is een beetje vaag allemaal.

    Oké, ik denk dat ik de rol van Peter nu wel even over kan nemen, waar word hij precies verwacht? want hij is zowel bij Wendy als bij de piraten of zo -dacht ik te hebben gelezen.-}


    Credendo Vides

    [XD Ik denk dat hij bij de piraten is. En ik vond de acteurs echt geweldig in Neverland, maar de special effects... Not so much. Keira Knightly sprak trouwens Tink's stem in]


    help

    {Moet ik anders ook nog even opnieuw de invullijst van Peter opnieuw invullen?
    Iedereen is dus ouder geworden maar Peter ziet er nog steeds uit als een jongen van 15 en misschien kan ik hem nog wat meer uitbreiden, als het nodig is in ieder geval.}

    Peter Pan

    Wat heb ik mezelf toch in mijn hoofd gehaald, ik was alleen van plan om Wendy mee te nemen, niet heel haar vriendengroep.
    En nu zijn ze ook nog eens allemaal verdwenen en mocht ik ze weer op gaan zoeken.
    Het is zoals de tweeling al zei ; meiden zorgen alleen maar voor problemen.
    ,,Peter Wendy valt!" maar voor het meisje al helemaal uitgeschreeuwd was vind ik de verhalen vertelster al op. ,,blijf hier." gebood ik haar en die vriendin van haar terwijl ik wegvloog richting het piratenschip.
    Het was tijd om weer eens lekker met Hook te dollen.

    {Zoiets?}


    Credendo Vides

    [Ging ChildOfEvil Peter niet spelen? Mja. Aan de ene kant vind ik dat iedereen Peter moet spelen, omdat die bijna altijd aanwezig moet zijn en je niet veel kan doen als die er niet is. Maar ik ga nu slapen, tot morgen!]


    help

    |Wat heb ik gemist? ^^ |


    kindness is never a burden.

    DreamerN schreef:
    Eärwen

    Het meisje gebaarde ons dat we haar moesten volgen en binnen een paar minuten stonden we al op een prachtig groot strand met zacht wit zand dat zich makkelijk tussen de gaatjes in mijn schoenen door sijpelden.
    Ik keek om me heen om te kijken of ik anderen zag.
    ,,Kate, heb jij misschien enig idee waar de rest is?" ik tikte haar even op haar arm.
    Momenteel zat ik met zo veel vragen, waar is iedereen ? Waar is Peter, wat wordt er eigenlijk van ons verwacht?
    Mijn ogen gleden even naar het onbekende meisje en ik besefte me dat ik me nog niet eens aan haar had voorgesteld, alleen had ik totaal geen idee hoe ik dat moest doen.
    Uiteindelijk boog ik even licht mijn hoofd aangezien ik niet zeker wist of ze die wel aan zou nemen.
    ,,ik ben Eärwen Gwendolyne Moore en dit is Katelyn Joyce Morgan."


    Katelyn
    Ik heb al snel mijn aandacht niet meer bij het indianenmeisje wiens naam we nog niet eens wisten en laat Eärwen bij haar achter. Ik spring rond op het strand naar de zee en neem een aanloop en duik erin. Ik hou van het water. Afkoeling. Ik ga weer aan land en loop naar een boom waar ik in kruip. 'He Eärwen, is dat Peter?' vraag ik doelend op het kleine vliegende stipje bij het schip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Freya.
    Peter vangt Wendy op en laat haar zachtjes in het water vallen. Hij vliegt naar het schip van Hook en laat Wendy en mij alleen. "Wendy," roep ik zacht. "Alles oké?" Ik zwem naar haar toe. "Laten we aan land gaan."


    kindness is never a burden.