• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic

    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wendy
    Ik keek vertederd naar Nibs. ''Een moeder is iemand die je beschermt, en je verhaaltjes verteld voor het slapen gaan. Die je zachte woordjes toefluistert als je verdrietig bent, en er voor je is als je haar nodig hebt.'' legde ik uit, en keek Nibs glimlachend aan. Ik vond het erg voor ze dat ze nooit echt een moeder hebben gehad..

    [Ik vertel het maar in mijn eigen woorden hoor, ik weet die hele precieze tekst van haar niet meer :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Peter Pan.
    "Wendy gaat ons verhalen vertellen over Cinderelle en Hook." zei ik en keek om me heen. "Waar zijn je vriendinnen nou heen? Waar is Tink?"


    kindness is never a burden.

    Madison
    Ik grijnsde. ''Goedmorgen, kapitein.'' zei ik, en duwde het bloedende meisje naar voren. Ik keek haar minachtend aan, en toen weer naar Hook. Die twee zaten in problemen nu, dat was zeker.
    Het bloed druppelde van mijn dolk af, en verdween in het zachte gras onder onze voeten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nibs
    'Dan is Peter dus onze moeder!' antwoordde ik 'Hij verteld ons namelijk altijd verhalen. Maar die andere dingen niet hoor, ik heb namelijk niemand nodig om me te beschermen en kan heel goed voor mezelf zorgen'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Tiger Lily

    Ik ben het nu al zat. Dat kind.. Opeens zie ik in de verte rooksignalen. Ik moest terug naar het kamp! Waarom precies op dit moment? Ik sluip weg uit de bosjes en keer terug naar het strand. Eigenlijk is het een grote omweg, maar het kan me vrij weinig schelen. Bijna bij het strand verschuil ik me direct weer in de bosjes. Hook! Hij was aan land! Twee van zijn piraten gijzelen de meisjes, die op het strand achter bleven. Ik had twee keuzes. Of ik liet ze achter, dan gingen ze zeker dood. Of ik rende naar Peter, wat me in een goed blaadje plaatste.


    It's never gonna happen, Guys.

    Lune Kate Stuward

    'Gale.' glimlacht hij. 'Je moet iets anders aandoen, anders val je te veel op.' zegt hij met een glimlach en toont mij de kleren. 'Tuniek of Kleedje' vraagt hij. Ik glimlach en pak het kleedje aan. 'Dankje' zeg ik zacht en ik glimlach naar hem.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    |@WillNotLearn: Dat filmpje is echt gestoord! xD|
    Peter Pan.
    Ik keek Nibs aan. "Nee ik ben jullie vader! Ik hoor jullie te straffen wanneer jullie stout zijn!"


    kindness is never a burden.

    Wendy
    Ik lachte zachtjes. ''Een moeder is een vrouw, Nibs. Een vader is een man.'' legde ik uit.
    ''En ik geloof heel goed dat je voor jezelf kan zorgen.'' zei ik, en zuchtte eventjes. Die jongens moesten hun hele leven doen zonder moeder, verschrikkelijk.
    ''Ik weet het niet, Peter.'' zei ik, als antwoord op zijn vraag. ''Waarschijnlijk nog op dezelfde plek.'' voegde ik er aan toe.
    Ik schoot in de lach door zijn uitleg van een vader.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:18 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {dus ik hoef de rol van Peter niet meer over te nemen?}

    Eärwen

    Voor me zie ik Katelyn in het water springen en ik lachte even om haar.
    ,,Tiger Lily." hoorde ik het meisje achter me uiteindelijk zeggen.
    dus haar naam was Tiger Lily.
    Ik zag een glinsterende gloed over het gezicht van Tiger Lily gaan. ,,PETER!"
    Ik draaide me om en zag hem inderdaad hoog in de lucht vliegen, waar hij al snel naar beneden dook en Wendy in zijn armen meenam, Alicia en Freya achterlatend met twee vrouwelijke piraten.
    Ik keek achter me, maar van Tiger Lily was al geen spoor meer te bekennen.
    ,,Katelyn!" schreeuwde ik naar het meisje dat nog vrolijk ronddobberde in het water. ,,we moeten Alicia en Freya helpen ! zo te zien zitten ze in moeilijkheden!"


    Credendo Vides

    Gale Darser
    'Ik ga wel even aan dek.' zeg ik 'Zodat je je kan omkleden.'
    Ik loop de kamer uit en trek de deur achter me dicht. Ik zie de kapitein aan wal gaan. Fijn. Nog een probleem voor straks.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Madison had toch Freya vast? Niet? Ik ben verward.|


    kindness is never a burden.

    [Ja, klopt :"D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Poeh schreef:
    |Madison had toch Freya vast? Niet? Ik ben verward.|


    Jup klopt xD Milena bedreigt Alicia! :O

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:20 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Freya.
    Ik werd naar voren geduwd toen er een oude man aankwam. Hij had zo'n domme piratenhoed op, zo één die ook Wendy aandoet wanneer ze over Hook vertelde en ik kon mijn lach niet inhouden. Zelf niet terwijl een straaltje bloed langs mijn hals naar beneden loopt. "Jij bent Hook!" lacht ik luid.


    kindness is never a burden.

    DreamerN schreef:
    {dus ik hoef de rol van Peter niet meer over te nemen?}

    Eärwen

    Voor me zie ik Katelyn in het water springen en ik lachte even om haar.
    ,,Tiger Lily." hoorde ik het meisje achter me uiteindelijk zeggen.
    dus haar naam was Tiger Lily.
    Ik zag een glinsterende gloed over het gezicht van Tiger Lily gaan. ,,PETER!"
    Ik draaide me om en zag hem inderdaad hoog in de lucht vliegen, waar hij al snel naar beneden dook en Wendy in zijn armen meenam, Alicia en Freya achterlatend met twee vrouwelijke piraten.
    Ik keek achter me, maar van Tiger Lily was al geen spoor meer te bekennen.
    ,,Katelyn!" schreeuwde ik naar het meisje dat nog vrolijk ronddobberde in het water. ,,we moeten Alicia en Freya helpen ! zo te zien zitten ze in moeilijkheden!"


    Katelyn
    'Wat kunnen wij nu doen? Zij hebben wapens... en fuck... captain hook staat bij hen. Eärwen wat kunnen we doen !!!' roep ik in paniek.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'