• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.

meisjes
    Wendy: Aragog

Tink: HurtedHeart

Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie

Jongens
    Peter: ChildOfEvil

Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic

Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

Haak:
    WillNotLearn

Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)

Rollentopic

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:34 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

| Wat moet Peter nu doen? Gaat Tiger Lily iets doen of kan Peter gaan vechten met Hook? Heb daar echt zin in. xD |

kindness is never a burden.

Alicia Jones
    Toen er een man aankwam lopen en de twee meiden hem heel anders behandelden kreeg ik een kleine grijns op mijn gezicht. Dat móést hun kapitein zijn. 'Ai kapitein' zei ik terwijl ik met mijn nog vrije hand zo'n gebaar maakte 'Vergeef het mij dat Miss Chester zo lacht, ze lacht u niet uit meneer. Ze is juist heel erg blij u te zien. Laat ik mij trouwens even aan u voorstellen. Mijn naam is Miss Jones, en dat is Miss Chester. Aangenaam kennis met u gemaakt te hebben.' Even stopte ik met praten om zijn reactie te peilen, iets wat helaas moeilijk ging. 'Zou u zo vriendenlijk willen zijn om uw piraten te vragen ons los te laten. Als wij dat namelijk doen, luisteren ze niet. Maar naar u, meneer de kapitein, denk ik dat ze wel móéten luisteren'

Keep your head up, keep your heart strong

Eärwen

Ik was in tweestrijd.
    Aan de ene kant wilde ik de twee meisjes helpen, maar ik maakte geen schijn van kans zonder wapen en toen ik nog eens zag dat Hook in een sloep aan kwam varen zag ik mijn kansen al helemaal klein in.
    Maar er moest toch iets gebeuren? we konden moeilijk toezien hoe de piraten heb in handen kreeg.
    Maar aan de andere kant wou ik Katelyn ook niet in de steek laten, om in ieder geval met z'n tweeën te blijven was ik dus achter haar aangesprongen van de wolk af.
    Ik speurde de lucht nog weer af.
    Waar is Peter Pan als je hem nodig hebt?

Credendo Vides

Poeh schreef:
    | Wat moet Peter nu doen? Gaat Tiger Lily iets doen of kan Peter gaan vechten met Hook? Heb daar echt zin in. xD |

Ik kom je halen xD alleen ik wacht even totdat Hook reageert xD

It's never gonna happen, Guys.

Madison
    Ik mompelde iets onverstaanbaars, en trok haar hard aan haar haren waardoor ik nu grote plukken haar in mijn handen had.
    Ik wist hoe pijnlijk dat kon zijn: Vooral de hoofdpijn die je er aan overhield.
    En ja, ze mocht best kennis maken met mijn sadistische kant. Als ze nog zoiets flikte, was het haar andere arm.
    En dan haar buik. En dan haar gezicht. Ik grijnsde.

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:26 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Yuffie schreef:
    (...)

Ik kom je halen xD alleen ik wacht even totdat Hook reageert xD

|Kay kay. xD |

kindness is never a burden.

Lune Kate Stuward

'Ik ga wel even aan dek.' zegt hij. 'Zodat je je kan omkleden' zegt hij nog en hij loopt de kamer uit en trekt de deur achter zich dicht. Ik begin me om te kleden en zie dan een spiegel. Ik ga ervoor staan en bekijk mezelf. Het kleedje was mooi' ik draaide een klein rondje en knikte. 'Oké' zuchtte ik en ik opende de deur en liep naar buiten.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Poeh schreef:
    |@WillNotLearn: Dat filmpje is echt gestoord! xD|

{Die op die éénwieler? I know XD Ik ben echt fan}

Don't be like the rest of them, darling

Katelyn
    The lost boys?! Natuurlijk. 'Ik heb een idee!' zeg ik en pak Eärwen haar arm beet. Ik loop terug door het bos tot ik de boom zie die aan Wendy's beschrijvingen voldoet. 'Peter! Jongens!' roep ik een beetje wanhopig.

Milena Ruby Night.

DE brutaliteit! Als Hook niet in de buurt was geweest, had ik haar kop eraf gehakt! Met mij valt niet te spotten meisje. Gelukkig heb ik Hook altijd aan mijn zijde, Slijmen helpt niet. Ik ben één van zijn beste piraten, dus waarom zou Hook een gijzelaar geloven. Ik had voor elke gijzeling een reden en dat wist hij. "Jullie loslaten? Echt niet. Jullie zijn vriendjes van Pan! Dacht toch echt niet dat ik jullie liet gaan." En ik wist dat toen ik zei 'vriendjes van Pan' dat er een magisch knopje omging in het hoofd van Hook. Alles wat ook maar bevriend was met Pan had hij een hekel aan. Van Hook hoefde ze geen medelijden te verwachten.

[@ WillNotlearn :D Ik heb Hook nodig:D]

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:29 ]

Gale Darser
    'Je bent prachtig.' glimlach ik als ik Lune het dek op zie komen. 'En nu kan ik je aan land brengen.' Ik steek haar mijn hand uit en kijk haar afwachtend aan.

Tiger Lily
    Ik besluit het laatste te doen. Ik ren terug naar de boom, waar ik Peter en het meisje zie. Ik dring me tussen hen en de lost Boys in. Met een aantal handgebaren weet ik Peters aandacht te trekken. Ik vertel hem dat Hook aan land is en dat de meiden in problemen zitten. Waarschijnlijk begrijpt Peter wel mijn handgebaren.

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:35 ]

[Zegggg, het is niet verboden voor The Lost Boys om te reageren :3]

Yuffie schreef:
    Tiger Lily
    Ik besluit het laatste te doen. Ik ren terug naar de boom, waar ik Peter en Wendy zie en nog twee meiden in paniek. Oh nee! Zij gingen niet met mijn eer strijken! Met een aantal handgebaren weet ik Peters aandacht te trekken. Ik vertel hem dat Hook aan land is en dat de meiden in problemen zitten. Gelukkig begrijpt Peter WEL mijn handgebaren en direct vliegt hij richting het strand. Hehe, afgetroefd. Ik was eerder, Sorry Meiden.

[Je mag niet andermans personages besturen ;D Dat is een algemene regel :3]

Alicia Jones
    'Ja' antwoordde ik sarcastisch 'Pan is echt mijn aller, allerbeste vriend. Want dat is wat vrienden doen toch? Elkaar achter laten bij de piraten en vervolgens terug komen om de held uit te kunnen hangen? Nee, Miss Night, ik heb niks met die Pan te maken en wil ook niks met hem te maken krijgen' Ik had net nog wat respect voor die Peter, maar dat was nadat hij ons hier bij deze piraten had gelaten echt volkomen weggegaan. Ik had hem niet nodig om terug naar Engeland te gaan, daar zou ik zelf wel iets op zien te verzinnen.

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:32 ]

Keep your head up, keep your heart strong