• Yeaaaaah, wie kijkt het/ heeft het gezien/ leest het/ heeft het gelezen/ kent het? ^.^

    Het gaat over de piraat, Monkey D. Luffy (of gewoonweg Luffy) die de beste piraat ooit wil worden. Samen met zijn vrienden beleefd hij grappige/spannende avonturen.

    Wat ik zo leuk aan deze serie vind:
    Mijn vriendin was helemaal gek van One Piece, maar ik vond het zelf superlelijk getekend, dus wilde ik het niet kijken. Uiteindelijk werd ik toch een heel klein beetje nieuwsgierig en ging het kijken.
    Nu is het zo dat als ik me down voel, gelijk One Piece ga kijken. Die humor die erin zit is nog beter dan de beste cabaret die er bestaat.

    Dus; ook al is het nogal vaag getekend (believe me, je raakt eraan gewent), de serie is een van mijn favorieten geworden! Voor degene die hem dus nog niet gezien hebben: laat je niet afschrikken door de tekenstijl! Je weet niet wat je mist! =DDD



    SUGEEEEEEE?!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Hé, die ken ik nog! Ik heb het een paar keer gekeken maar haakte af omdat 't gewoon echt te veel afleveringen heeft. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Maar hij duurt zo lang >.< En ik heb hem inderdaad niet gezien door de tekenstijl. Ik denk dat ik hem toch maar op mijn 'plan to watch list' ga zetten :')


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik ken het, vooral van een OST van NEWS (Sayaendou ftw (een van m'n eerste jpop liedjes, hoe in hemelsnaam heeft dat me erin gesleept)). Maar het trok me verder niet echt ;;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    *zet op lijst van dingen die ik nog moet kijken*


    Shoganai i ne~

    Ik heb eens de eerste drie volumes van de manga geleend bij de bieb (ik wist niet eens dat ze daar manga hadden, blijkbaar dus wel One Piece, Evangelion, Dragonball Z en Yu-Gi-Oh geloof ik.)
    Maar oke, ik heb het eerste volume best snel uitgelezen en die andere twee liggen hier al een paar maanden, ik verleng ze steeds. Heb mezelf verplicht om ze te lezen als ik vakantie heb en dan gelijk de rest op te pikken, mijn bieb heeft namelijk de eerste 15 volumes.

    Nadeel is wel: het is in het Nederlands en eerlijk gezegd slaat de vertaling soms nergens naar :')
    Maar ik vind het wel beter zo dan manga lezen op de laptop.

    But ok, ik vind het tot nu toe wel leuk. Eerlijk gezegd ben ik het beginnen lezen omdat er namelijk veel Fairy Tail haters zijn onder de One Piece fans, en ik wilde kijken of One Piece nou echt zoveel beter was.
    Ik denk wel niet dat ik aan de anime begin want echt, mijn "plan to watch" lijst staat propvol en One Piece heeft ondertussen al 551 episodes <_<

    One Piece!!!!! M'n favoriete anime!!


    'Sharon was here!'

    Ik heb de eerste volume thuis liggen, maar dat is dan ook alles wat ik ervan gelezen heb...


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik zag vandaag bij de nachtmarkt blackberry hoesjes liggen van One Piece!!!! Balen dan ik geen BB heb... ):


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ben er toevallig gisteren aan begonnen. Ben bij episode 4.
    Het begin vond ik niet zo leuk en Coby al helemaal niet, maar iedereen was helemaal vol van de anime dus ik denk "gewoon even door het begin heen, is toch altijd."
    De tekenstijl vind ik lichtelijk overdreven, bijvoorbeeld als ze verbaasd zijn of zo, de mond hangt haast bij de enkels.
    Ik snap nu gelukkig wel dat Luffy een rubber-mens [Gomu-ningen?] is en daarom het zo overdreven is. :')

    Ik had het al eerder geprobeerd maar toen haakte ik na 20 seconden al af.

    Kagura schreef:
    Ik heb eens de eerste drie volumes van de manga geleend bij de bieb (ik wist niet eens dat ze daar manga hadden, blijkbaar dus wel One Piece, Evangelion, Dragonball Z en Yu-Gi-Oh geloof ik.)
    Maar oke, ik heb het eerste volume best snel uitgelezen en die andere twee liggen hier al een paar maanden, ik verleng ze steeds. Heb mezelf verplicht om ze te lezen als ik vakantie heb en dan gelijk de rest op te pikken, mijn bieb heeft namelijk de eerste 15 volumes.

    Nadeel is wel: het is in het Nederlands en eerlijk gezegd slaat de vertaling soms nergens naar :')
    Maar ik vind het wel beter zo dan manga lezen op de laptop.

    But ok, ik vind het tot nu toe wel leuk. Eerlijk gezegd ben ik het beginnen lezen omdat er namelijk veel Fairy Tail haters zijn onder de One Piece fans, en ik wilde kijken of One Piece nou echt zoveel beter was.
    Ik denk wel niet dat ik aan de anime begin want echt, mijn "plan to watch" lijst staat propvol en One Piece heeft ondertussen al 551 episodes <_<

    Die haten Fairy Tail omdat het er op lijkt, maar dat komt omdat Hiro Mashima goede vrienden is met de maker van One Piece.
    En ik ben het eerlijk gezegd ook een beetje gaan kijken omdat ik dat wilde zien.
    Ik weet niet of One Piece ongoing is eigenlijk.

    owh.. die tekenstyle boeit me helemaal niks xD Het gaat mij meer om de humor.. en dat heeft One Piece zeker!! xD
    Ik kan gewoon niet meer stoppen met kijken xD Heb nu ook een beetje Fairy Tail en Naruto.. en vooral Bleach daardoor verwaarloost xD

    maar het is echt een geniale serie xD ben binnen 3 maanden ofzo al bij episode 434 o3o
    Maar dat komt ook omdat ik de manga heel veel las in het begin.. toen was ik al gelijk bij episode 100 ofzo xD

    Dragneel schreef:
    (...)
    Die haten Fairy Tail omdat het er op lijkt, maar dat komt omdat Hiro Mashima goede vrienden is met de maker van One Piece.
    En ik ben het eerlijk gezegd ook een beetje gaan kijken omdat ik dat wilde zien.
    Ik weet niet of One Piece ongoing is eigenlijk.


    One Piece is ongoing. ^.^
    Samen met Fairy Tail en kaichou wa maid-sama is het mijn favoriete anime.


    | Reality is for people that lack imagination |

    ik vond de tekeningen eerst ook niet mooi, maar het is wel echt geniaal. ga het kijken of lezen mensen!


    me: 5% reality, 95% dreams

    Nou, nu begin ik toch te twijfelen of ik het wil zien :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ben nog bezig met kijken, hij is geweldig <3


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio