• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.

meisjes
    Wendy: Aragog

Tink: HurtedHeart

Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie

Jongens
    Peter: ChildOfEvil

Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic

Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

Haak:
    WillNotLearn

Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)

Rollentopic

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:34 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Gale Darser
    Ik schud lachend mijn hoofd en loop lachend naar het meisje die staat te roepen. 'Je bent dom bezig. Captain Hook, wil dolgraag vliegen.' zeg ik grinnikend tegen haar.

Wendy
    ''Nee! Nee!'' gilde ik, een poging tot Alicia te stoppen.
    ''Je hebt elfenstof nodig, je valt dóód als je dat doet!'' riep ik.
    ''Waar is Peter?'' mompelde ik tegen mezelf, wetend dat Tink bij hem was.
    Ik keek op door een jongen die ons begroette. ''Eh- Hallo.'' glimlachte ik liefjes.

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 10:13 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Freya.
    Ik keek Wendy aan en zette mijn handen op zijn heupen. "Wendy, wat doe je nou? Het is ons toch ook gelukt. We leven toch nog." zei ik. "SPRING ALICIA!" schreeuwde ik terug en keek toen pas naar de jongen achter ons. "Captain Hook hééft geen gelukkige gedachten." zei ik wijs. "Dat heeft Wendy ons vertelt. Toch?" Ik gaf haar een por.

kindness is never a burden.

Alicia Jones
    Net op het moment dat ik op het idiote idee kwam dat ik dan maar moest gaan vliegen, ik wou tenslotte naar beneden komen, hoorde ik Wendy roepen dat ik dat niet moest doen. Fijn dit, heel erg fijn, dat werd dus heel erg lang wachten tot er eindelijk iemand kwam die me naar beneden zou kunnen helpen... 'BEN JE GEK OFZO, FREAYA?' riep ik terug toen ze riep dat ik dan maar moest springen 'IK WIL NIET DOOD GAAN OFZO!'

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 10:16 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Gale Darser
    'Hoe weet jij dat nou? Verhalen zijn geen waarheid. Ze zijn de halve waarheid. Wat weet je van Captain Hook?' zeg ik en kijk hen met opgetrokken wenkbrauwen aan.

Lune Kate Stuward.

'Kan ik even met onze gevangene praten? Dankje' zei Miss Night. Ze begon spontaan te lachen en kreeg een wrede lach. 'En wat dacht je daarmee te doen? Jezelf verwonden?' zei ze spottend. Ik liet uit schrik van haar lach de dolk vallen. 'I....ik, wil weg' kwam er maar net uit.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Wendy
    ''Spring NIET!'' riep ik, en ik keek Freya geërgerd aan.
    ''Nee, dat heeft hij niet. En je moet aan leuke dingen denken in combinatie met elfenstof, die nu overduidelijk is uitgewerkt!'' zei ik, met een gebaar naar ons twee aangezien we bijna dood waren gevallen.
    Ik keek weer even naar de jongen, en frunnikte wat aan mijn jurkje. ''Gewoon.'' mompelde ik, denkend aan Peter. Waar hing hij in godsnaam uit?!

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 10:18 ]

Freya.
    "ZO ERG IS HET NIET!" schreeuwde ik terug naar Alicia. "Wendy, we leven nog. Zo erg is het niet." herhaald ik en schreeuwde terug naar Alicia,"JE GAAT NIET DOOD! IK BELOOF HET JE! DENK AAN VROLIJKE DINGEN!" Ik keek terug naar de jongen. "Wendy's verhalen zijn waar."

Gale Darser
    'Vast.' mompel ik. Ik kom niet eens in die verhalen voor. 'Dat betekend dat ik niet besta.' mompel ik erachteraan en loop terug naar het roeibootje.

Milena Ruby Night

"Aw wat zielig, maar je mag pas weg als je al mijn vragen beantwoord heb, dus ga zitten en luister!" Ik blijf nonchalant op de stoel zitten. "Nog één keer de vraag: Wat komen jullie hier doen? Beantwoord hem rustig en waarschijnlijk laat ik je gaan." Ik moest de informatie uit haar krijgen, voordat Pan het schip had bereikt of voordat Gale terugkeerde naar zijn kamer. Als Gale me hier zou zien, zou ik zijn bevelen niet kunnen weigeren. Gale was namelijk DE zoon van kapitein Hook en ja, daar moet je naar luisteren. Al ging het niet van harte.

It's never gonna happen, Guys.

Wendy
    ''Freya, hou op! Niet iedereen kan duiken! Als Peter niet was gekomen, was ik nu morsdood.'' siste ik geërgerd. Wat wou ze hiermee bereiken? ''Alicia, wácht, oké? Wácht!''
    Lichtelijk nerveus keek ik om me heen. Waar is hij?
    De vraag bleef maar door mijn hoofd spoken.
    ''Wat bedoel je daarmee?'' vroeg ik verbaasd aan de jongen, die nu wegliep.

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 10:22 ]

|Zal ik Peter overnemen of zo? Dit is echt zo zielig. Neverland zonder Peter Pan.|

Alicia Jones
    Zuchtend keek ik naar Freya en Wendy, die er echt nog niet uit waren of ik nou wel of niet zou moeten springen. Het liefste was ik gesprongen, iets wat ik ook op hte punt stond te doen, maar aan de andere kant was Wendy de persoon die ons altijd verhaaltjes over dit fantasieland vertelde en dus, waarschijnlijk, ook de persoon die er het meeste vanaf wist.

Keep your head up, keep your heart strong

Poeh schreef:
    |Zal ik Peter overnemen of zo? Dit is echt zo zielig. Neverland zonder Peter Pan.|

Graag :'DD

Gale Darser
    Ik stap in het roeibootje en duw me van het strand en de 2 oppervlakkige meisjes weg. Ik roei met harde slagen terug naar het schip.
    Al snel klim ik aan boort en Smee komt op me afgelopen.
    'Er zit een meisje in u kamer dat u naar het vaste land moet brengen.' zegt Smee en ik knik begrijpend waarop ik naar mijn kamer loop.
    'Miss Night? Wat heeft dit te betekenen?' zeg ik kort als ik haar voor het meisje zie staan.