• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic

    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [topics]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [topics]


    kindness is never a burden.

    My Topics


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    LostMagic schreef:
    [topics]


    [Je bent trouwens vergeten Tiger Lily op de lijst te zetten!]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 20:16 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Hoe moeten we beginnen?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Smee
    'Verdomde vogel!' roep ik als die dwaze papegaai in mijn oor bijt en haal mijn pistool tevoorschijn. Ik schiet een paar keer. Mis. Jammer, anders aten we papegaaienvlees vanavond. Ik sta op en zie tot mijn verbazing dat het lente is op het land.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    ^[wendy en haar vriendinnen zitten in de wolken. Het ijs ontdooit bij de terugkeer van pan.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Ik stel voor dat de vriendinnen bij Wendy zitten maar aangezien we nog geen Peter hebben kunnen we zoveel ook niet doen... Nevermind? De Lost Boys kunnen spelen met de indianen? ^^|

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 20:18 ]


    kindness is never a burden.

    Tiger Lily

    Als ik de tent uit stap, schijnt de zon direct heerlijk op mijn gezicht. Ik negeer een paar indianen en loopt langs de tenten heen naar de rand van de rots. Daar ga ik met mijn voeten overheen zitten en steek genietend mijn neus in de lucht. Heerlijk, lente!

    Milena Ruby Night
    Lachend kom ik tevoorschijn uit de schaduw van het dek. "Ach kom op, Smee. Je kunt zo'n klein vogeltje toch wel aan?" Grijnzend staar ik het kleine ouder mannetje aan. Als ik degene was die mijn pistool had getrokken, was de papegaai nu dood geweest!


    It's never gonna happen, Guys.

    Pacuatha
    'Pacuatha haal je zuster. Ga hout halen met haar.' zegt mijn moeder kort en draait haar van me weg. Ik zucht. Van haar moet je geen liefde verwachten. Ik sta op en loop wat in het rond. 'Tiger Lily?' roep ik. Waarom moeten we alweer dat vervloekte hout gaan halen.

    Smee
    'Wel miss Night misschien moet jij het eens proberen.' mopper ik en kijk de jonge vrouw aan. 'Je ogen werken immers nog beter.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    The Twins.
    One opende zijn oog door het lichtinval. De eerste zonnestralen schenen door de takken heen en meteen sprong hij overeind. One gaf Two een por en riep vrolijk,"Kijk!" Meteen was ook Two klaarwakker. "Peter is," begon hij. "Terug!" vulde zijn broer hem aan. De twee maakten de andere Lost Boys wakker en schreeuwden voortdurend "Hij geeft zijn," "Wendy!"


    kindness is never a burden.

    Curly.
    Curly werd uit zijn bed geduwd door de tweeling die iedereen wakker maakte. "Peter is terug!" werd er geschreeuwd. "Hij heeft zijn Wendy!" Met een harde bons viel Curly op de grond en vloekte even.


    kindness is never a burden.

    Tiger Lily

    Ik hoor Pacuatha roepen. Met een zucht kijk ik achterom, maar ze heeft me nog niet gevonden. Hout halen, zoals altijd. Geen zin in vandaag, dat deed mijn zus maar alleen. Ik staar over de rand van de klif naar beneden. De zee bonkt zachtjes tegen de rots aan, wat een paar schuimranden overlaat. Als ik mijn zus nog eens hoor roepen, sta ik met een zucht op. Ik moest haar toch maar gaan helpen.

    {Oeh! mag ik ouder zijn?]

    Milena Ruby Night
    Miss Night, zoals alle makkelijke piraatjes me noemen. Doen ze dat niet, dan krijgen ze een dreun. "Wel, de papegaai is gevlogen. Dus dat wordt moeilijk. Misschien een volgende keer!" Ik draai me nonchalant om en loop het trapje op naar het bovendek. Eindelijk breekt de zon door tussen de wolken en dat kon maar één ding betekenen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Freya.
    Freya keek over de rand van de wolken naar beneden, waar het schip van Hook lag. Wendy vertelde veel verhalen over de piraten dus wist ze ook wie Peter Pan was en Hook. Freya stootte Lune aan die naast haar lag. "Zouden er ook knappe piraten bijzitten?" vroeg ze giechelend.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 20:31 ]


    kindness is never a burden.

    Eärwen

    Wauw, ik had het nog niet allemaal goed verwerkt, Peter Pan had ons zojuist opgehaald uit de kamer van Wendy, waar we zonet nog hadden zitten lachen en gekletst.
    Nu lagen we met z'n allen op een donzige wolk en ik verwonderde me erover hoe zacht en stevig die toch was.
    onder ons lag een prachtig eiland dat ongetwijfeld Neverland moest zijn, het land van Peter Pan.
    zelfs vanaf hier kon ik zien hoe de zon diens werk deed en het ijs van het water en de sneeuw op de boomtoppen deed smelten.
    oh was maar maar beneden om dat mooie eiland te gaan verkennen.
    gelukkig had ik een pen bij me.

    {Is dit goed? wist namelijk dus niet zo goed hoe ik moest beginnen...}


    Credendo Vides