• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic

    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alicia Jones
    'Wen, ik kan wel duiken hoor!' riep ik toen ik Wendy heel zacht hoorde zeggen dat niet iedereen dat kan en zei daarom bijna dood was. 'Zwemmen is mijn sport, weetjenog?' Heel even zuchtte ik, maar toen besloot ik toch maar te springen. Als ik dood zou gaan was ik in ieder geval van dit rare eiland af. Oké... Alicia, je kan het... hield ik mezelf voor. één... twee.. drie.. Nog even haalde ik diep adem en toen sprong ik, wachtend op het water dat me doorweekt zou maken of de dood die me op stond te wachten


    Keep your head up, keep your heart strong

    Peter Pan.
    Ik vloog naar het schip maar zag Hook nergens. "Oh Hook!" riep ik plagend. "Waar ben je?" Maar toen hoorde ik allerlei geschreeuw en draaide me vliegend op. Wendy stond op het strand met een meisje naast haar. Ik dacht dat ze Freya heette maar was het niet zeker. Ze riepen naar een meisje op de wolken. "SPRING DAN!" werd er geschreeuwd. "NEE NIET DOEN! PETER!" Ik vloog naar de wolk en zocht naar Tink. "Tink? Tinkerbell?!" Ik vloog naar het meisje op de wolk. Maar net sprong ze. Ik viste haar uit de lucht. "Hé, alles goed? Wil je dood of zo? Die val kon je nek breken."


    kindness is never a burden.

    Milena Ruby Night

    Shit! Te laat.. "Dat moet je aan Smee vragen, die bracht het meisje hier. Ik hield alleen maar een oogje in het zeil." Ik werp nog een duistere blik op het meisje en loop langs Gale zijn kamer uit. Waarom moest hij nou alle lol weer verpesten? "MADISON!" schreeuw ik. Waar hing ze uit? Ik wou aan land, al de hele dag!


    It's never gonna happen, Guys.

    Wendy
    ''Peter!'' riep ik opgelucht en blij tegelijk, bang dat Alicia straks morsdood naast ons zou liggen.
    Ik was blij om hem weer te zien, en was hem heel wat verontschuldigd nu, aangezien hij constant onze levens moest redden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Madison
    ''Hm?'' vroeg ik toen Milena mijn naam brulde, dat volgens mij over het hele schip te horen was terwijl ik gewoon naast de deur stond.
    Ze was altijd al snel geprikkeld, ik vond het wel amusant.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lune Kate Stuward

    'Aw wat zielig, maar je ma pas weg als je al mijn vragen beantwoord heb, dus ga zitten en luister' zegt ze. Ik blijf stug staan. 'Nog één vraag: Wat komen jullie hier doen? Beantwoord hem rustig en waarschijnlijk laat ik je gaan' zei ze. 'Weet ik niet' zei ik. Ik wist het echt niet. Hoe moest ik nou weten waarom ik hier was. Ik wou hier niet eens zijn. Toen kwam er een jongen. Ik dacht dat hij de zoon was van Hook. Miss Night wierp nog een duistere blik en verliet toen de kamer. 'I...I...Ik' stotterde ik. 'Ehm.. Hi' zei hij. 'Wat is je naam' vroeg hij. 'L..Lune' zei ik nog bang.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 10:33 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    |Moet Peter ook Lune komen redden? :Y) |


    kindness is never a burden.

    Gale Darser
    Ik ontspan me wat meer als Miss Night de kamer heeft verlaten.
    'Ehm... Hi.' glimlach ik naar het meisje. 'Wat is je naam?' vraag ik vriendelijk.

    [Lune is in goede handen nu :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alicia Jones
    Heel even beet ik op mijn lip om niet geërgerd over te hoeven komem. Deze jongen probeerde me namelijk alleen maar te helpen en kon er ook niks aan doen dat ik niet in zijn domme wereldje geloofde. 'Ik kan best duiken hoor Peter' antwoordde ik zo lief mogelijk. Deze jongen, die waarschijnlijk even oud als mij was, behandelde me echt alsof ik één of andere baby was. Als Freya het had gekunt, waarom zou ik het dan niet kunnen?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Peter Pan.
    Ik schudde onmiddellijk mijn hoofd. "Al kon je het, als je verkeerd terecht kwam dan was het regelrecht je dood." zei ik en bracht het meisje, Alicia dacht ik, veilig aan land waar Wendy stond. Freya viel meteen haar vriendin om de armen. "Dus je dacht dat je net zoals mij kon springen hé?" grijnsde ze lachend. Ikzelf ging bij Wendy staan. "Alles goed? Hebt je het koud?"

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 10:35 ]


    kindness is never a burden.

    Tiger Lily

    Ik zag Peter landen met een meisje in zijn handen. Ik trek me terug in het bos en bekijk het tafereel van een afstandje. Wie waren zij? Peter schijnt ze te kennen, maar dat maakt het er nou niet veel beter op. Ik sluip dichterbij en klim in een boom, zodat ik net op gehoorafstand zit. Niemand ziet me, maar ik kan wel alles zien en horen.

    Milena Ruby Night
    "Kom we gaan aan land." zeg ik nors. Altijd weer als ik een pleziertje had, werd het verpest. Ik stap in de boot en laat hem in het water zakken. Ondanks dat ik echt hou van de zee, snakte in naar het eiland, wat ik vrij zelden heb. De verveling op de boot was echter zo hoog geworden, dat ik mijn pleziertjes maar op het land moest zoeken. Ik zag een grote groep staan aan land en dat was onze kans op wat plezier, zeker toen ik Pan tussen de groep ontdekte.


    It's never gonna happen, Guys.

    Alicia Jones
    'Natuurlijk' antwoordde ik toen Freya vroeg of ik dacht dat ik net als haar kon springen. 'Ik zwem al zolang als ik me kan herringeren, dus waarom zou ik niet naar beneden kunnen springen als jij het ook kon?' Aan de ene kant vond ik het echt zwaar overdreven dat Peter mij was komen "redden" maar aan de andere kant vond ik het, heel stiekem, ook wel weer heel erg lief.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Wendy
    Toen Peter naast me kwam staan, vloog ik hem om de hals. ''Dankjewel.'' zei ik oprecht, en schudde zwakjes mijn hoofd.
    ''Een beetje.'' zei ik, nadat ik hem weer had losgelaten.
    ''Maar het is oké.'' zei ik, en ik keek hem glimlachend aan.
    Hij had altijd perfecte timings, leek wel.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 10:39 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Madison
    Ik sprong bij Milena in het bootje, en trok mijn zwaard die nog altijd mooi glimde, op een paar bloeddruppeltjes na. Ik bekeek het prachtstuk zorgvuldig, en zag mijn eigen spiegelbeeld er in. Perfect, zoals altijd.
    Ik glimlachte zelfvondaan, en keek toen naar het land.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Wat draagt Wendy xD anders kan ik je niet beschrijven xD]


    It's never gonna happen, Guys.