• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.


    meisjes
    Wendy: Aragog

    Tink: HurtedHeart

    Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

    Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

    Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie


    Jongens
    Peter: ChildOfEvil

    Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

    Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic

    Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

    Haak:
    WillNotLearn


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:34 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wendy
    Ik dobberde in het water, en ademde diep in- en uit om te kalmeren.
    ''Ik. Was. Bijna. Dood!'' riep ik geschrokken uit, en keek Peter na die wegvloog. ''Laten we aan land gaan.'' zei Freya, en ik knikte. Ik wist wel zeker dat ik ziek ging worden van dit.
    We zwommen samen naar de kant, en ik kneep mijn haren en jurkje uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Whooh, jullie zijn echt al ver! Hoe kan ik mijn personages nog invoegen en wat heb ik gemist?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Freya.
    Ik was een werkelijk disaster. Plukjes haar waren uit mijn paardenstaart gekomen en gingen nu langs mijn gezicht. Mijn shirt was nat en je zag mij bh erdoor. Ook mijn blauwe jeans was helemaal doorweekt en mijn schoenen. Die waren verdwenen. Het was ook niet zo'n goed idee om ballerina's aan te doen. Ene is volgens mij op de Big Ben beland en de andere ligt nu op de bodem van de Neverlandzee. "En wat nu?" vroeg ik aan Wendy. Ik zag boven op een wolk Alicia zitten en riep naar haar,"Alicia!"


    kindness is never a burden.

    Wendy
    ''W-wachten.'' mompelde ik, rillend van de kou.
    ''Peter zei d-dat we moesten wachten.'' bevestigde ik nog, en ik sloeg mijn armen over elkaar heen om de warmte een beetje te behouden.
    Ook mijn blik dwaalde af naar boven, en keek naar Alicia.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Freya.
    Ik keek medelevend naar Wendy en deed mijn hemd uit dat ik boven mijn shirt aanhad. Ik wrong het uit en zorgde dat er zoveel mogelijk water uit was en legde het dan op Wendy's schouders. "Dit ging niet echt zoals geplant hé." zei ik en probeerde de stemming erin te houden. Vliegen. Dát had ik verwacht, vallen in het water totaal niet.

    |Er is niet zo veel gebeurd. De meeste vriendinnen van Wendy -en Wendy zelf- zijn naar beneden gevallen of gesprongen. De Lost Boys zijn net wakker en de indianen en piraten dwalen rond op het eiland of het schip. Ik weet nu niet of we wél of geen Peter hebben maar die vliegt dus nu naar het schip van Hook. Pfew.|


    kindness is never a burden.

    [En wat moet ik met Alicia doen?]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 9:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Gale Lucas Darser
    'Puca? Ik moet terug.' zeg ik en ze knikt, heeft me een kus op mijn wang en loopt verder. Ik keer terug naar het strand waar ik 2 meisjes zie zitten. 'Ehm;.. hi?' zeg ik. Waar komen al die meiden vandaan? Ik zucht en loop naar mijn roeibootje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Alicia zit op een wolk waar Wendy en nog 3 anderen af zijn gevallen en de lost boys zitten nog gewoon in de boom.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    TheseWords schreef:
    [En wat moet ik met Alicia doen?]


    |Wendy en Freya hebben geroepen naar haar, dus ze kan naar beneden komen? ^^ |

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 9:59 ]


    kindness is never a burden.

    [ze kan naar het eiland vliegen bij Wendy en Freya. En waar Gale nu ondertussen staat?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wendy
    Ik schudde zwakjes mijn hoofd.
    Ik wou gewoon weer bij Peter zijn.
    Ik schonk haar een dankbare glimlach toen ze haar shirtje over mijn schouder legde. ''Sorry.'' zuchtte ik. ''Voor dit.''
    Het is omdat ik hun niet wou achterlaten, anders waren hun nu gewoon lekker thuis, warm achter een openhaard en een warme kop chocolademelk. God, wat verlangde ik daar naar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alicia Jones
    Zuchtend liet ik me op de wolk vallen. De groep was naar beneden gevlogen en had mij hier achter gelaten. Heel erg fijn dat... Even keek ik naar boven, maar niets wees erop dat er een uitweg naar de normale wereld was. Daarom besloot ik maar naar beneden te kijken, naar het land dat stiekem toch best wel mooi was, en precies op dat moment hoorde ik iemand mijn naam roepen. Even keek ik waar die stem vandaan kwam, tot ik Wendy en Freya die het maar al te leuk leken te hebben met zijn tweeën. Oké, normaal doen, sprak ik mezelf toe. We vinden wel een manier om weg te komen van dit stomme eiland, maar eerst moeten we even normaal gaan doen. 'HOE KOM IK IN HEMELSNAAM NAAR BENEDEN?!' riep ik terug. Ik was namelijk helemaal niet goed geweesd in dat stomme vliegen en had al helemaal geen zin om in dat water te vallen.

    [oké, Alicia is nu een beetje heel erg negatief -wat ook bij haar omschrijving staat- maar dat gaat echt beter worden als ze het eiland eenmaal leert kennen en ervan leert houden. Ze heeft nu namelijk nog zoiets van "al deze sprookjes bestaan niet"]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ben er weer]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    |Welkom terug. (: |
    Freya.
    Ik glimlachte naar Wendy en haalde mijn schouders op. "Het is een avontuur." zei ik vrolijk. Ik hoorde een jongensstem achter me 'hi' zeggen maar draaide me niet om en keek naar Alicia dus alle vroeg hoe ze naar beneden kwam. "DENK AAN VROLIJKE DINGEN!" riep ik naar haar. "ZOALS WE HIER TOEKWAMEN! DIE HOUDEN JE DE LUCHT IN!" Ik zette mijn handen aan mijn mond om nog wat luider te kunnen roepen.


    kindness is never a burden.

    [Haai! Ik werd afgebeld, dus geen werk voor mij vandaag :)]

    Milena Ruby Night

    Och, Rhiannon was weer zo subtiel.. "Kan ik even met onze gevangene praten? Dank je!" Het meisje verlaat de kamer weer. Als ik zie dat Lune met een wapen in haar hand staat, begin ik spontaan te lachen. Een wrede lach. "En wat dacht je daarmee te doen? Jezelf verwonden?" vraag ik spottend

    Tiger Lily
    Ik loop achter de twee meiden aan. één duikt direct het water in en verbaasd kijk ik haar na. Earwen, of hoe ze ook heet, had haar en katelynn voorgesteld. Ik heb mijn mond gehouden, maar uiteindelijk spreek ik toch ook mijn naam uit. "Tiger Lily" zeg ik naar haar. Er waren nog meer mensen aan land, tot ik opeens Peter zag vliegen! "PETER!" riep ik grijnzend. Maar Peter negeerde me echter, hij was al onderweg naar Hook.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 10:12 ]


    It's never gonna happen, Guys.