• Juist ja, het liedje gaat over masturberen. Ik zie het niet echt voor me... I mean, Sev! GROSS!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik zie Snape niet snel met iemand anders in bed liggen, maar dat kan ook aan mij liggen =P
    Haha een kind van Snape zou zielig zijn, zo'n enge vader wil je toch niet...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Ik zie Snape niet snel met iemand anders in bed liggen, maar dat kan ook aan mij liggen =P
    Haha een kind van Snape zou zielig zijn, zo'n enge vader wil je toch niet...



    Het is maar hoe je het bekijkt.. Misschien zou dat kind wel heel veel van zijn of haar vader houden...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    (...)[/b]


    Het is maar hoe je het bekijkt.. Misschien zou dat kind wel heel veel van zijn of haar vader houden...

    Het lijkt me dat de meeste mensen van zijn of haar vader houden, maar ik vind Snape soms nogal eng. Maar dat kan ook aan mij liggen =P
    Maar toch, dan heb je meer kans dat je een tovenaar bent en naar Hogwarts mag, dus Snape als vader kan ook leuk zijn.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    okey...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    grapefruit schreef:
    Juist ja, het liedje gaat over masturberen. Ik zie het niet echt voor me... I mean, Sev! GROSS!

    I heard my name?
    Zo noemt iedereen mij(cat)


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    I heard my name?
    Zo noemt iedereen mij(cat)


    Ik moet beter oppassen. In dat geval:

    I mean SEVERUS! THAT'S GROSS!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Sinds de laatste film vind ik hem gewoon echt ongelooflijk zielig, als in medelijden met hem, not in the negative way.:C


    everything, in time