• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.

meisjes
    Wendy: Aragog

Tink: HurtedHeart

Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie

Jongens
    Peter: ChildOfEvil

Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic

Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

Haak:
    WillNotLearn

Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)

Rollentopic

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:34 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Freya.
    Ik begon te lachen. "Je zult nog eens kunnen springen. Misschien is hier ergens een waterval." lachte. Roekeloze dingen, dat deed ik graag.

Peter Pan.
    Onwennig plaatste ik mijn arm op Wendy's middel terwijl ze me knuffelde. Ik was blij dat ze me losliet omdat ik dit totaal niet gewoon was. Ik nam haar hand. "Kom mee." zei ik en trok haar het bos in.

kindness is never a burden.

Wendy
    Peter pakte mijn hand, en trok me mee. ''Kom mee.'' zei hij, en vluchtig wierp ik een blik achterom, naar Freya en Alicia. Voordat ik iets kon zeggen stond ik al midden in de bossen, en keek een beetje om me heen.
    Het was prachtig.
    ''Waar is Tink?'' vroeg ik hem tussendoor, terwijl ik me nog steeds door hem mee liet trekken.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Tiger Lily
    Ik kijk jaloers toe hoe het meisje Peter omhelst. Hoe kon ze wel niet? Aan mijn Peter komen! Ik zie hoe Peter haar het bos intrekt en jaloers volg ik hun met mijn ogen. Pan schijnt er echter vrij makkelijk mee om te gaan. Ik volg hen in het struikgewas, ik moest weten wie ze was!

Milena Ruby Night
    Ik begon te roeien, normaal liet ik het anderen doen, aangezien het echt een rot karweitje was, maar dit keer had ik er niemand voor. Het duurde maar heel even, voordat wij beide voet aan land zette. "Kijk, kijk.. Heeft Pan nieuwe vriendjes?" vraag ik grijnzend aan de meiden die achtergebleven zijn op het land.

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 10:45 ]

It's never gonna happen, Guys.

Alicia Jones
    Zuchtend keek ik naar Wendy en Peter die ons achterlieten, heel fijn dit. 'Zullen we dan nu maar op zoek gaan naar die waterval?' vroeg ik terwijl ik me weer op Freya richtte 'Want blijkbaar is het niet echt de bedoeling dat we met Wen mee gaan, anders had ze dat wel gevraagd...' Geïrriteerd keek ik naar het meisje dat zich als piraat verkleed had dat bij ons kwam staan. Hoorde dit allemaal bij één of ander gestoord spel ofzo? 'één nieuw vriendinnetje' corrigeerde ik haar 'Onze vriend is hij namelijk niet. Anders had hij ons hier niet achter gelaten om met Wendy weg te gaan'

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 10:48 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Peter Pan.
    Ik haalde mijn schouders op. "Overal." zei ik en toen we bijna bij ons huis waren liet ik Wendy stoppen. "Doe je ogen dicht en wacht hier. En niet spieken" zei ik en liep richting het huis. Ik duwde de Lost Boys uit hun bed. "Wakker worden!" riep ik door de boom. De tweeling en Curly stonden al meteen klaar. "Oké, Wendy is hier en komt ons verhalen vertellen, iedereen toon jullie handen." Heel vuil. "Wendy staat buiten, ga voor de boom staan en lach goed." met die woorden draaide ik me om en ging terug bij Wendy staan. Ik nam haar hand en trok haar mee naar het kleine veldje voor de boom. "Oké, doe ze maar open."

{Wat is er gebeurt en waar kunnen mijn personages heen?}

Don't be like the rest of them, darling

Freya.
    Ik klapte in mijn handen,"Goed plan." zei ik maar toen stopte een roeiboot bij ons en stapte er iemand uit. Een meisje. "Wie ben je?" vroeg ik haar bot.

Nibs
    Vrolijk stond ik op, waarna ik even mijn haar goed deed en naar buiten toe liep om op de plaats die Peter gezegt had te gaan staan. Wendy had ik echt heel lang niet meer gezien en, om heel eerlijk te zijn, had ik haar verhalen wel gemist. Ik vond het dus maar al te leuk om haar terug te mogen zien

Keep your head up, keep your heart strong

[ @ Willnotlearn, bij de indianen is nog niet zo heel veel gebeurd. Sommige piraten zijn nu op het land en in Gales kamer zit een meisje, die Gale probeert te beschermen. Voor de rest zijn de vriendinnen van Wendy allemaal al op het land.]

Wendy
    Ik giechelde en knikte, en deed mijn ogen dicht. Ik had enorm de neiging om te spieken.
    Ik hoorde geritsel in de struiken achter me, en ik slikte even. Vast een éen of ander beest.
    Ik werd meegetrokken door Peter. ''Oké, doe ze maar open.'' zei hij, en voorzichtig opende ik mijn ogen. Het waren de Lost Boys.
    Ik glimlachte breed, en omhelsde ze stuk voor stuk. Ik was dol op ze.

xheart schreef:
    Lune Kate Stuward

'Aw wat zielig, maar je ma pas weg als je al mijn vragen beantwoord heb, dus ga zitten en luister' zegt ze. Ik blijf stug staan. 'Nog één vraag: Wat komen jullie hier doen? Beantwoord hem rustig en waarschijnlijk laat ik je gaan' zei ze. 'Weet ik niet' zei ik. Ik wist het echt niet. Hoe moest ik nou weten waarom ik hier was. Ik wou hier niet eens zijn. Toen kwam er een jongen. Ik dacht dat hij de zoon was van Hook. Miss Night wierp nog een duistere blik en verliet toen de kamer. 'I...I...Ik' stotterde ik. 'Ehm.. Hi' zei hij. 'Wat is je naam' vroeg hij. 'L..Lune' zei ik nog bang.

Gale Darser
    'Gale.' glimlach ik en kijk even in een paar kasten. Waar zitten die jurken van mam nu weer. Het enige wat ik nog van haar heb naast die ketting.
    Ik haal verschillende outfits van haar uit en loop terug naar Lune.
    'Je moet iets anders aandoen, anders val je te veel op.' zeg ik met een glimlach en toen haar de kleren. 'Tuniek of Kleedje' vraag ik haar.

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

|@TheseWords: Wendy is hier nog niet geweest. Peter vertelde de verhalen door aan de Lost Boys die Wendy aan Micheal en John vertelde en nu ook aan haar vriendinnen. |

Madison
    ''niet zo brutaal, lieverd.'' zei ik grijnzend tegen het meisje. ''Wat is je naam?'' vroeg ik haar kil, en speelde een beetje met de dolk die in mijn zak zat. Heerlijk vond ik dit, vriendjes van Pan irriteren en vervolgens kielhalen.

Milena Ruby Night

"Wie ben je?" vraagt ze bot. Ik werp een blik op Madison, zo pittig tantetje. Maar niet opgewassen tegen ons. "Niet zo brutaal, lieverd" zegt Madison direct. "Wat is je naam?" vraagt ze kil. Het meisje lijkt echter niet onder de indruk van Madison. "Zozo, toe maar. Nou vooruit dan, omdat je het zo aardig vraagt. Ik ben Milena Night, maar ik wens eerder aangesproken te worden met Miss Night, zoals iedereen doet." Ik loop nonchalant een rondje om de twee meiden heen. Als ze een spelletje wilde spelen, konde ze dat krijgen.

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 10:53 ]

Freya.
    Ze zagen er niet echt vriendelijk uit. "Alsof ik iemand mijn naam ga vertellen." snauwde ik ze toe. "En ik noem hier niemand Miss Night. Zoek het uit." zei ik en trok Alicia met me mee. "Laten we opzoek gaan naar die waterval."