• Iedereen kent vast het verhaal van Peter pan wel
    -en als dat niet het geval is : Shame on you -.
    Dit keer is Wendy Angela Darling alleen thuis en heeft een slaapfeestje
    met haar vriendinnen als Peter het raam binnen vliegt.
    Hij wil Wendy meenemen naar Neverland zodat ze verhalen
    de Lost Boys kan vertellen maar Wendy wil haar vriendinnen niet achterlaten.
    Peter besluit ze mee te nemen.

meisjes
    Wendy: Aragog

Tink: HurtedHeart

Wendy's vriendinnen (max 7):
    Katelyn Joyce Morgan - LostMagic
    Lune Kate Stuward - xheart
    Freya Emiliana Chester - Poeh
    Gwenn Arianne Mccoarty - DSalvatorex
    Alicia Ciara Jones - TheseWords
    Gereserveerd - Benefit
    Eärwen Gwendolyne Moore - DreamerN

Piraten:
    Milena Ruby Night - Yuffie
    Madison Jeanine Adams - Aragog
    Rhiannon Samantha Beckett - Jarvis

Indianen:
    Pacuatha Redeye - LostMagic
    Melrose Kaia Xanthe - Aragog
    Tiger Lily - Yuffie

Jongens
    Peter: ChildOfEvil

Lost boys (max.7):
    Curly - Poeh
    Nibs - TheseWords
    The Twins : twin One - Poeh
    The Twins : Twin Two - Poeh
    Tootles - DSalvatorex
    Slightly - HurtedHeart

Piraten:
    Smee "smeagol Thends" - LostMagic
    Gale Lucas Darser - LostMagic

Indianen:
    Evan Nathan Katcherson -WillNotLearn
    Ethan Daniël Katcherson - WillNotLearn

Haak:
    WillNotLearn

Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:

Regels:
    Niet schelden
    Praten OOC : [] ()
    Nieuwe topics worden alleen door mij aangemaakt :)

Rollentopic

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:34 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Wendy
    ik fronste toen ik de handgebaren van het meisje zag, en Peter die wegvloog. Het gezicht van het meisje stond ernstig. Wat was er aan de hand?!
    Ik sprong op, en rende achter Peter aan.
    Uiteindelijk kwam ik aan bij het strand, en zag Freya en Alicia.
    En Hook.
    Oh god. Ik sloeg een hand voor mijn mond toen Peter Hook uitlokte. Wat moest ik doen?!

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Milena Ruby Night

"Ach wat een gezelligheid. Dat is een tijd geleden, nietwaar Pan?" Ik kijk nog steeds boos naar de twee meiden die Madison en ik bedreigen. Ze hadden de kapitein beledigd en niemand doet zomaar zoiets. Ik pak het meisje bij haar arm en sleur haar verder het strand op. Ik ga recht achter haar staan, mijn arm om haar nek geslagen, waardoor het zwaard dreigend langs haar nek komt te staan. "Kom beneden, Pan! Of dit meisje heeft niet lang meer te leven!"

It's never gonna happen, Guys.

{Oké, volgens mij word er hier geheel over Katelyn en Eärwen heen gelopen, zij waren ook bij de boomhut, of kwamen ze pas na Tiger Lily?}

Credendo Vides

|Wie heeft Milena nu vast? o.O

Ps: ze kwamen na Tiger Lily. |

kindness is never a burden.

Gale Darser
    Ik houd haar hand vast en breng haar naar het 2de roeibootje op het schip.
    'Mademoiselle.' zeg ik en laat haar instappen vooraleer ik het bootje laat zakken in het water en er dan ook in kruip.

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

[ARGH.
    Dit gaat te snel D:]

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 11:41 ]

Poeh schreef:
    Peter Pan.
    "Jongens!" schreeuwde ik toen ik Tiger Lily's handgebaren zag. "Wendy's vriendinnen zijn in gevaar! We moeten ze redden!" Ik trok mijn mes en vloog door de bossen. "Ah mijn beste Hook," zei ik grappend. "Laat de meisjes met rust, je wilt mij toch?" Ik vloog een rondje om hem heen.

{Negeer mijn laatste reactie maar dan}

Captain Hook

'Ah mijn beste Hook, laat de meisjes met rust, je wilt mij toch?' Hoorde ik de stem van Pan zeggen terwijl hij om me heen vloog, 'Ah mijn beste Pan, zo voorspelbaar als altijd.' Andwoorde ik kil, als je één van hun vriendjes pijn deed kwam hij direct aandraven, 'Waarom zou ik hun met rust laten? Aangezien jij op ze gestelt lijkt te zijn?'

Don't be like the rest of them, darling

Aragog schreef:
    [ARGH.
    Dit gaat te snel D:]

Don't be like the rest of them, darling

Poeh schreef:
    |Wie heeft Milena nu vast? o.O

Ps: ze kwamen na Tiger Lily. |

Nog steeds Alicia, Freya staat nog steeds tegen een boom aangedrukt

It's never gonna happen, Guys.

Alicia jones
    Kwaad stribbelde ik tegen toen ik mee verder het strand op werd gesleurd. Ik haatte het hier al, maar het was alleen nog maar erger geworden. Die domme piraten dachten echt dat wij vrienden van Peter waren, terwijl de enige reden dat hij mij nu zou redden, als hij dat al zou doen, voor Wendy was.

Keep your head up, keep your heart strong

|Lag Freya niet op de grond? Ik volg niet meer. Dit gaat écht veel te snel!|

kindness is never a burden.

Tinkerbell "Tink"
    Van peter moest ik ze meer van mijn stof geven natuurlijk even snel 15 mensen stof geven. Dit werd een super lange dag zeg. Ik vloog even rond bij het eiland. Haak?! Wendy aan het strand. Ik vloog naar haar toe en pakte een plukje haar vast en begon er aan te trekken. 'Mee' Piep ik. Ja ik kon alleen maar piepen. Ik sproeide wat elfenstof over haar heen. Ze moest weg van het strand. Haak was namelijk zeker niet de liefste.

I'm finally back, Finally after a Year break

Madison
    Oké, ik werd dit zat. Die twee wichten dachten de kapitein zomaar te beledigen?
    Ik stopte mijn bebloedde dolk weg, en trok mijn zwaard. Het meisje duwde ik naar voren, en mijn zwaard drukte ik hard tegen haar keel. Éen beweging en ze zou doodbloeden.
    Ik speelde wat met haar natte haren, en keek Hook afwachtend aan.

Eärwen

Het bleef stil bij de boom. ,,HALLO ?!" probeerde ik het nog een keer terwijl ik om de boom heen begon te lopen.
    het leek me onwaarschijnlijk dat er echt helemaal niemand hier was.
    Ik wende me tot Katelyn. ,,wat nu? het ziet er naar uit dat hier niemand is."

Credendo Vides

[Idd gaat super snel. Waar kan ik heen met Slightly? Heb hem net gemaakt zie rollentopic :)]

I'm finally back, Finally after a Year break